Guest Rea

Menugallup

833 viestiä aiheessa

Tuon juureskiusauksen voisi ehkä vaihtaa  :-/  Miten olisi ihan normaalisti höyrystettyjä kasviksia? Turvallisempi entä juureskiusaus ja kuitenkin otettaisiin huomioon enemmän lihansyöjiäkin huomioon...

Itse olen todella pinttynyt lihansyöjä, mutta syön myös kasvisruokaa. Esim. punajuuriruoat ovat suurinta herkkua. Mutta höyrystettyjä kasviksia söisin, mutta juureskiusaukseen en koskisi pitkällä tikullakaan  ;D

Voisiko noita kaalikääryleitä tehdä myös lihaversiona? Olisi kasviruokailijoille että myös lihansyöjillekin. Valmistushan noille menee lähes samalla tavalla, osaan laittaa lisätäytteeksi jauhelihaa ohran lisäksi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heippa!

Vielä tässä on aikaa muokata menua, sillä häät vasta keväällä 2005, mutta silti... ;)

Kysyisin teidän mielipidettä:

Mitä olette mieltä siitä, että alkupalana olisi lohikeitto/kasviskeitto (kasvisruokailijoille)?

Pääruokana

porsaan sisäfilettä + lisukkeet

Jokin kasvisvaihtoehto (ehdotuksia!?!)

Jälkiruokana

kakku + pikkuleipiä

Kiitos teille etukäteen!  :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

::) hmm hurjia suunnitelmia varsinkin hinnallisesti :P

Monet ystäväni ovat jälkeen päin sanoneet että mieti todella mitä haluat juhliltasi. Kannattaako maksaa itsensä kipeäksi menun sisällöllä. Varsinkin jos omaa rahaa ei ole ja lainalla joutuu kustantamaan..moni on katunut jälkeen päin yli paisuneita suunnitelmia..yleensä kuulee että kun on täydellisesti ohjelmaa ja juomista , ruoka on sivuseikka nälkäiselle porukalle. Arvostelut unohtuvat. Silloin yksinkertaisempikin ruoka riittää mainiosti  :-/ mene ja tiedä!  ;D toki jokainen haluaa saada sen erikoisen hääjuhlan aikaan, mutta mutta siihen tarvitaan monesti muuta kuin se erikoinen ruoka. Myös esille tuomisella on erikoisen suuri merkitys.

Itse olen ollut usein järjestämässä häitä ja todennut että eikoiset ruuat jäävät yksinkertaisesti syömättä. suomalainen kun ei edelleenkään osaa syödä voimakkaasti maustettuja ruokia, monet saavat siitä närästys kohtauksia, mitä enemmän ikää sen paremmin maistuvat perinteiset, suomalaiset suolaiset ruuat. Jos vieraat ovat hyvinkin tuntemattomia keskenään, viini on erinomainen rentouttaja ruuan yhteydessä. Jos taas tiedät että vieraat ovat enemmän " ulkona syöjiä", voi myös erikoiset ruuat olla hyvinkin suosittuja.

Itse olen hyvin nirso riistan syöjä, mutta meidän menusta  ;D yllätys löytyy hirveä. Tämä siksi että se on arvokas tuote, osa vieraistamme ei ole koskaan maistanut hirveä, mutta suurin osa vieraista arvostavat hirvipaistia koska kotiseudullani hyvin suosittu juhlaruoka. Myös itse nautin suunnattomasti kun sen oikea " ammattilainen " tekee eli se itse riistan maku häviää esim. naudan kera ja tuo omanlaisen hienostuneen maun. Itse haluan tuoda vierailleni tuoksahduksen kotiseudustani ja sen perinteestä. Myös teemana kalevala joka yhdistyy hyvin kalan ja paistin kera. Olut sitä täydentää "suomalaisen" miehen suussa mutta hieman sivistyneemmät/tottuneemmat  ;D vieraat saavat viineja nautittavakseen. Paljon teemme itse, koska se on meille mahdollista ja säästämme myös paljon kuluissa ~ sijoitan siis enemmän sormukseen kuin ruokaan  ;D ;D ei vaan toisaalta nautin tekemisestä, jos vaikka unohtuisi hetkeksi mitä on oikeasti alkanut tekemään  ;)  

Tsemppiä kaikille menun suunnittelijoille. Ymmärrän täysin että itse tekemisessä on suuri vaiva ja sellainen joka sitä ei ole koskaan tehnyt itse, ei kannata alkaa ressaa hermoja - silloin voi olla kyllä paikallaan sijoittaa sitä rahaa valmiiseen, mutta muistakaa tinkiä hinnoista, niissä on aina tinkimisen vara koska tukusta pitopalvelut saavat niin paljon alenusta jolloin he saavat enemmän itselleen,Vertailkaa ja esittäkää mitä toisesta paikasta saa, silloin saatte paljon enemmän itsellenne, sinne pöytään!!  :-X ;D

Ps. tämä oli minun mielipide ja kokemus juhlista tekijänä ja nyt teettäjänä ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidän menu on seuraava:

- sillilajitelma

- miedosti suolattu kirjolohi

- maalaispatee

- kreikkalainen salaatti

- italiansalaatti

- marinoidut kasvikset

- vihannesasetelma

- kotijuusto, hedelmiä

- porsaankassler, naudanpaisti tai aurahärkäpata (tai soija-kasvispata)

- lihapullat

- uunikala tai täytetty kalaleike

- vihanneskiusaus

- keitetyt perunat

- juustoperunat tai lohkoperunat

- lämmin vihannes

- leipä, levitteet

- kotikalja, jäävesi, maito

-kahvi, tee, mehu

-hääkakku

Maksaa 28€/aikuinen, lapsilta iän mukaan vähemmän. Ja kaikki tulee juhlapaikalta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei Snadi!

Kerroit, että teillä on tulossa häihin pääruuaksi hirveä. Tuleeko se pitopalvelun tai ravintolan kautta vai teettekö itse?  Ja onko hirvi itse kaadettua vai ostettua?

Meillä on hirvipaistin tarjoaminen häissämme muodostunut ongelmaksi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Näin keskusteluun osallistumattomana... Meidän isä kuuluu hirviseuraan ja meillä sitä hirveää hirveä on pakkaset aina täynnä. Kannattaa ottaa yhteyttä johonkin hirviseuraan, jo ennen hirvestyskauden alkua.

Nykyään hirviä pomppii metsissämme niin paljon, että yhtä metsästäjää kohden ainakin mun kotiseudulla ammutaan pienemmissä seuroissa useampikin. Eli hirveä voisi saada edullisestikin. Ja vaikka en itse hirvestä kauheasti pidäkään, on se kyllä meidän mamman laittamana aika jees. Makuhan siinä on tietty tosi voimakas, mutta peurassa se on vielä voimakkaampaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä tulee myös hirveä ruoaksi, ihan kans sen takia, et isä hirvestää joka syksy ja lihaa on paljon ja halvalla :)

Mitä mein isä on myynyt niitä hirviä joskus ylimäääräsinä, nii kyl ne aika arvokkaita on...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

;D Hej feb_2005!!

Joo hirveää hirveä löytyy omasta pakkasesta. Eli isukki on metsämies!  ;D

Aiomme laittaa hirven niin että meille tulee tavallaan pitopalvelu. eli eräs tuttava joka on työskennellyt 20 vuotta ravintolakeittiössä, erinomaisia kehuja saanut järjestäessään juhlia kuin myös hirvipeijaisia saa kunnian olla tekemässä suureen päiväämme hirvestä pääruuan, Se on vielä auki että tehdäänkö "paahtopaistimaisesti vai perinteinen paisti". Nyt viime aikoina on pohjoisessa ollut runsas tuotto lihan suhteen mutta ei joka paikassa jolloin sen hintakin nousee. Se on riippuvainen kaatolupien määristä. kannattaa kysellä tuttavilta/sukulaisilta josko he tuntevat sellaisia hlö:tä jotka omistavat lihaa pakkasesta. Varmasti löytyy!! Me voitaisiin vaikka itsekkin myydä kun usein ylituotantoa ja sitten jaamme sitä jouluna sukulaisille  ;D Tämä todellakin riippuu hirvikannasta tulevaisuutta ajatellen..kannattaa muuten se sienien säilöminenkin ajatella tarpeeksi ajoissa kuin puolukoiden kerääminen  ;)

:P Kaukaa viisas  ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei Snadi!

Sulhaseni metsästää ja kyse onkin lähinnä siitä, miten olette saaneet hirviruuat (meillä tulee joko käristys tai paisti) tarjolle.? Pitopalvelut eivät mielellään kuulemma valmista ja ravintolat eivät ehdottomasti tee. Liha pitäisi olla eläinlääkärin tarkistamaa ja hyväksyttämää. Tätähän eivät hirviporukat yleensä tee, jos liha tulee omaan käyttöön. Eli ainoaksi ratkaisuksi kävisi lihan itse valmistaminen, mutta ei houkuttele noin 100 hlölle pääruuan teko itse.

Missä sellaisia häitä on pidetty, joissa on tarjottu pääruuaksi hirveä?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oulun korkeudella pidetään meidän häät ja hirveä tullaan syömään :) Ja pitopalvelun tekemänä..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

::) hmm..ravintoloita on varmasti jotka tarjoavat hirveä mutta kuten tiedät hinnat ovat törkeät!!

Se on varmasti totta että "kaupunkilaispitopalvelut" eivät suostu muiden raaka-aineista tekemään pääruokaa juuri mainitsemasi syiden perusteilla  :-/, mutta sinun täytyy kysellä mikä tapa teillä päin on.  :-X  

Me olemme ongelman ratkaiset niin että ko.tuttavamme tulee laittamaan ruuan( hän itse järjestää pitopalveluja eri tilaisuuksissa kuten myös esim hirvipeijaiset eli hänellä on kokemusta hirven laitosta. Taitaa olla niin että ne ketkä laittavat hirveä, tekevät sen juuri "maalaishäiden mukaan " itse koska ravintoloissa hinta on kovempi ja pitopalveluista harva sitä tilaa hinnan vuoksi. 8)  Siksi sitä usein laitetaankin "tuttavan kautta" pöytään.  

En minäkään lähtisi tuntemattomien "bileisiin"  ::)laittamaan ruokaa heidän raaaka-aineista, siinä olet oikeassa ;D Mutta jos löydät tuttavan joka on laittanut niin se onkin helpompaa. Se on ikävä kyllä totuus että jos haluatte jonkun tietyn "firman " järjestämään niin he eivät mielellään rupea laittamaan mutta jos sinulla löytyy tuttuja jotka harrastavat eri tilaisuuksien jörjestämistä esim jos tuttuja keittiöalalta/ravintoloista niin varmasti tulevat tekemään ruokaa palkkiota vastaan.

 :D  Tiedän kyllä pointtisi mitä ajat takaa ja on ongelma jos pitopalvelu ei suostu tekemään ja eihän kaikilla tietysti ole tuttavia joilla olisi kokemusta ko. asiasta  :)

Toivotan kovasti onnea etsinnöissänne jotta saisitte ongelman ratkaistua  :D Itselläni kävi ehkä tuuri kun en osannut edes ajatella että se voisi ollakin ongelmallista ko. syyt huomioon ottaen. Se on taivaan tosi ettei sitä riskiä vieras pitopalvelu halua ottaa :-X

:-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X

:D Niin en minäkään  ;) ala laittamaan 150 ihmiselle hirvipaistia itse vaan siihen tarvitaan kyllä jo ammattilainen sitä toteuttamaan ja se todella voi olla ongelmallista kuten olet huomannut  ;) Kyselkää laitoskeittiöiden ihmisiä/erilaisten hautaustoimistojen yms paikkojen ihmisiä , monet nimittäin tekevät oman työn ohessa pitopalveluja vapaa-aikana jolloin kokemusta löytyy myös hirven laitosta. Olen nimittäin itse tehnyt paljon opiskelujeni ohella erilaisissa tilaisuuksissa ruuan laitto/tarjoilu hommia ja maine kiirii hyvästä palvelusta äkkiä ja tutun tuttujen kautta sitä löytää niitä oikeita ihmisiä auttamaan omissa juhlissa. Mutta jos haluatte antaa koko hoidon itse huolehtimatta mistään, on varma asia etteivät pitopalvelut ota myöskään mielellään teidän hankkimaa lihaa vastuulleen  :(  Toivottavasti oli minusta edes hieman apua ongelmaanne  :D TSemppiä  8)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

;D niin itselläni on toisenlainen ongelma  ??? eli pitäisi keksiä toinen ruokalaji hirven rinnalle koska on todellakin ennakkoluuloisia ihmisiä ja vegetaristeja joille täytyisi keksi jokin muu "vaihtoehto". Nyt alustavasti kasvisgratiini ainakin mutta mitä muuta. Tavallinen karjalanpaisti??!! Vaikeaa ;D ja kuitenkin ei kallista vaihtoehtoa..  ;D

:-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tulee hirven lisäksi juuresgratiini.. Sit me varmaan ite tehään kylmäsavukalaa... Sais valita, et mitä kukin syö

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me ollaan ratkaistu muutamien vieraiden punasen lihan karttelu ottamalla pääruoaksi kanaa. Kaikki näistä etukäteen tiedossa olevista syövät kanaa ja meille sulhasen kanssa myöskin se maistuu. Lisäksi on vielä munanpuolikkaita ja lämminsavulohta, uskoisin kaikkien tulevan kylläisiksi. Paitsi tietysti, jos joku muu ilmoittaakin olevansa täysin kasvissyöjä... Sitten onkin mietinnän paikka, pitäisikö ehkä ottaa kasvisgratiini listalle.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä appiukko metsästää hirivä ja meille tulee pääruoaksi hirvipataa. Pitopalvelu sen valmistaa meidän lihoista. Joku sanoi tuolla aikaisemmin, että liha pitää olla testattua. Appiukon hirviporukka testaa tietääkseni jokaisen ammutun hirven (tai siis toimittavat näytteen eläinlääkärille). Eli tuo testauskin on helposti järjestettävissä, jos pitopalvelu sitä vaatii.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tällaiset sapuskat on meillä mielessä  :). Menusta täytyy tehdä kuitenkin selkeämpi avustajien avulla  :-X

:-X :-X :-X :-X :-X

Alkuruoka:

-Tillillä koristeltu lohikeitto

-rapeat paahdetut valkosipulileivät keiton kanssa

-Tuore ruisleipä levitevaihtoehdoilla

-Karjalanpiirakat

-mozzarella-kirsikkatomaatti-rucolasalaatti

-riisi-tonnikala-salaatti

-Juustotarjotin

-Neljän lajin leikkeletarjotin

-Kalatarjotin (suolalohi, savusiika)

-Munavoi

-Liha- ja kalatäytteiset voileipäkakut

-Coctailtikut

:-X :-X :-X :-X :-X

Pääruoka:

-lehtipihvi höyrytettyjen kasvisten kera

-kanaa aurajuustokastikkeella

-uuniperunat katkarapu-, tuorejuusto- ja kasvistäyttein

-Saatavilla myös tavallisia perunoita, riisiä ja lohkoperunoita

-Vihreä salaatti ja fetasalaatti

-Maustevoi

:-X :-X :-X :-X :-X

Jälkiruoka hääkakun lisäksi:

-Omenapaistos vaniljakastikkeen kera

-Mansikalla koristeltu uunijäätelö

-Juustoleipää ja hilloa

-Tuore hedelmäsalaatti

:-X :-X :-X :-X :-X

”Iltapala”:

-Lämmin kasvissosekeitto ja tomaattikeitto ruisleivän ja maustevoin kera

-Juustosalaatti

:-X :-X :-X :-X :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Isla, teillähän on ihanan kuuloinen menu :) Ja ainakin syötävää rittää ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Islalle kommentti menusta -  Syötävää tosiaan riittää ja hyvältä kuulostaa. Selkiyttämisideaksi tuli heti menun luettuani mieleen seuraava: jättäisin alkukeiton pois, koska keittoa (vaikkakin toista) on illalla tarjolla. Itsestäni ainakin tuntuisi näin tältä istumalta ajateltuna, etten jaksaisi keittoa syödä kahta kertaa samojen juhlien aikana. Muutenkin en ehkä tarjoaisi esim. noin monta erilaista perunavaihtoehtoa. Ahneena ja mielellään kaikkea tarjolla olevaa maistelevana  ;D  mulle tuli mieleen, että harmittais kun en jaksaisi varmasti läheskään kaikkea menultanne maistella. Kyllä tosta hyvä menu tulee, kun tosiaan vähän vielä työstätte sitä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitokset Selinelle ja Catriinalle kommenteista!

Tuo menu kaipaa tosiaan työstämistä, koska suurena ruuan ystävänä halusin tunkea siihen kaikkea mahdollista  ;D

Tuo alkukeiton pois jättäminen voisi olla kyllä hyvä idea, koska myöhemmin olisi myös keittoa tulossa ja jäähän siihen syötävää ilman keittoakin  :) Jälkiruokiakin taitaa olla vähän liikaa. Ja perunavaihtoehtoja  ;D  

Onneksi tässä on vielä aikaa, niin voi muokata tuota menua reilustikin. Kuitenkin haluamme tarjota vaihtoehtoja ruokien suhteen: esim. aurajuusto jakaa mielipiteet vahvasti.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidän menu päätettiin viime viikolla.

    Jaa viesti


    Link to post
    Share on other sites

    Tuolla aiemmin ilmoittelin hieman toisenlaisen menyyn, mutta tämä seuraava on se, joka oikeasti toteutuu:

    INTIALAINEN BUFFETTI

    Alkupala:

    Keitto

    Lämpimät ruuat:

    Daging Bali (naudanlihaa tulisessa kastikkeessa)

    Batsi Malakka (porsaanlihaa maapähkinäkastikkeessa)

    Ajam Pedis (kanaa pikantissa kastikkeessa)

    Frikandel Padang (ketjap-lihapullia)

    Sajor Lodeh (kasviksia kookosliemessä)

    Sambal Goreng Telor (kananmunia pikantissa kastikkeessa)

    Sambal Goreng groene boontjes (pensaspapuja pikantissa kastikkeesa)

    Tja Tahu (sis. soijaa, pavunituja, purjoa ja seesamia)

    Nassi Putih (valkoista riisiä)

    Kylmät ruuat:

    Servendung (kookos-maapähkinöitä)

    Atjar Kuning (pehmeän happamia vihanneksia)

    Kroepoek (mitä lie?)

    Sambal (tulinen maustekastike)

    Gado Gado (rapeita vihanneksia maapähkinäkastikkeessa)

    tai

    Ikan Bali (paistettua kalaa sambal-kastikkeella)

    Jälkiruoka:

    Kahvi ja kakku (yritämme järjestää hääkakun)

    Juomina alkoholillisia ja alkoholittomia drinkkejä tms.

    Jaa viesti


    Link to post
    Share on other sites

    :P Aih, ihan kuola valuu, kun lukee noita ihania suomalaisia menuita...

    Meilla jokatapauksessa tulee tallanen menu: ( naa on kaannetty englannista, eli voi jotku kuulostaa vahan hassulta kun en tienny oikeaa suomennosta...korjailla saa!!)

    Alkuruuat (tarjoillaan poytiin)

    Lihapullia currykastikkeessa

    Keittobanaani-pekoninyytteja

    Mini kinkku-juustopizzoja

    Juustotikkuja

    Kanapeita paahtopaisti-maustekurkku taytteella

    Patee

    Minitorttuja venajansalaattitaytteella

    Noutopoyta

    Salaattibaari

    Kinkku-ananasalaatti

    Sekoitettu vihrea salaatti

    Tomaatti-sipulisalaatti

    Capresse-salaatti

    Paaruuat

    Grillattua Karibian Kalafileeta sitruunakastikkeella

    Grillivartaita kahdella eri kastikkeella (chef's choice)

    Hiilella paahdettua kananrintaa

    Valkosipulikatkarapuja

    Kuullotettuja vihanneksia

    Perunagratiinia

    ruoka tarjotaan tuoreiden sampyloiden ja voin kera

    Jalkiruuat

    Tuoreita hedelmia

    hedelmatorttu

    sirruunapiirakka

    pekaanipahkinapiirakka jaatelon kera

    Flan

    ja se haakakkukin viela......

    baari on avoin ja sielta saakin sitte kaikkee:

    kahvi, tee, tuoremehut, virvoitusjuomat, vesi

    puna - ja valkoviini

    olut

    rommi (tumma ja vaalea)

    vodka

    viski

    konjakki

    brandy

    Gin

    Nailla antimilla syotetaan ja juotetaan meidan vieraat :o

    Jaa viesti


    Link to post
    Share on other sites

    Meidä häämenu on alustavasti tälläinen, ja sisältää kovasti tuota salaattipuolta, kun ollaan sulhon kanssa sellasia puolivegetaristeja, jotka syö mieluusti pupun eväitä

    Elikkäs

    tomaattimozarellasalaatti

    vihreä salaatti(omasta puutarhasta erilaisia salaattilaatuja)

    broilerisalaatti

    makaronisalaatti

    sienisalaatti  (iskän keräämät sienet)

    savukalaa (isi savustaa)

    silliä

    kylmäsavulohta

    leikkeleitä

    lihapullat

    tuliset lihapullat

    keitetyt uudet perunat

    korvasienimuhennos (isi jälleeen metsässä)

    juomana valko- ja punaviini,olut, maito, mehu, kotikalja, vesi

    leivät:tummaa ja vaaleaa "palaleipää"

    Jälkkärinä

    juustopöytä, jossa mm.

    sydämen muotoisia leipäjuustopaloja ja lakkahilloa

    hedelmiä(mm.omenoita ja viinirypäleitä)

    erilaisia tuorejuustoja

    aura juustoa

    Sitten varmaan kuutioina esim. emmental

    jotain mutsin ehdotuksia, en muista nimiä

    voileipäkeksejä

    hepan mallisia ruskeita pipruja

    Kahvin/teen kanssa on sitten

    hääkakku

    3-5 lajia pikkuleipiä (esim. lusikkaleivät)

    kahden lajin kuivakakkuja

    pullakranssi

    lisäksi allergisille omansa (kananmuna-allergia, onneksi diabeetikko pärjää noilla, samoin hylat, kun laitetaan hylakermat yms..)

    Ja kahvin kanssa aikuisille likööri tai konjakki

    lapsille edelleen mehua

    sitten on boolia ja yöruokana karjalanpiirakoita ja munavoita, päivän jämäsalaateja, makkaraa, juustoja, ehkä myös jotain muuta

    Kaikki ruuat tehdään itse ja melko paljon omista raaka-aineista, vieraita n.250. Eiköhän ne noilla pärjää

    Jaa viesti


    Link to post
    Share on other sites

    Maukkaita menuja täällä :),tosin en jaksanut kahlata läpi kuin muutaman menun...niitä on niin paljon ;)

    Tässä olisi meidän simppeli menu:

    kinkku-pastasalaatti

    tomaatti-mozzarellasalaatti

    vihersalaatti

    graavilohi

    kananmunan puolikkaat

    porsaanulkofile

    pippuri-kermakastike

    keitetyt ja kermaperunat

    kasvisgratiini

    lämpimät kasvikset(kruunuvihannexet ja/tai babyporkkanat)

    mansikkakermakakku

    kuivakakkua a´la anoppi

    jotain kivoja pikkuleipiä

    käärepaperillisia fazerin sinisiä

    iltapalalle ed.mainitut salaatit,lihapullia,paistettuja "keskikokoisia" nakkeja ja suolakurkkua

    tietysti myös leivät,margixet,maito,vesi,mehu ja salaatinkastikkeet kuuluvat joukkoon,myös olutta ja siideriä saa ;) booli vasta kakun jälkeen....

    Varmistettua hintaa ei olla vielä saatu mutta se on n.20 e/hlö.Juhlapaikan vuokra taas sisältää kaikki astioista liinoihin ja jopa siivoukseen :D

    Jaa viesti


    Link to post
    Share on other sites

    Tämä kustantaa 15 €/hlö sisältäen tarjoilijat ja pöytäliinat, lautasliinat ja kynttilät

    Alustava MENU

    Onnittelumalja: tyrnimehudrinkki

    ***

    Kasvispalat ( kurkku, kukkakaali, selleri, porkkana, paprika…)

    kastike

    Tomaatti- Mozzarellasalaatti

    Juustosalaatti

    Kalasalaatti

    Sienisalaatti

    Tuoresalaatti

    ***

    Sinappisilakat tai valkosipulisilakat?

    Sitruunamarinoitua siikaa

    Kylmäsavustettua lohta

    Munaveneet + katkarapu

    Keitetyt perunat

    ***

    Uunissa kypsennetty siika- tai lohifilee ( valitettavasti grillaus ei onnistu )

    kastike

    aurajuusto- ja kermaperunat

    kasvisgratiini

    täytetyt tomaatit

    ***

    Rieska

    Ruislimppu

    Voi

    ***

    Juomat; vesi ja viinit

    KAHVIPÖYTÄ

    Leivonnaiset ja leipäjuusto

    Hääkakku ilman liivatteita omenainen että marjainen

    Jaa viesti


    Link to post
    Share on other sites

    Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

    Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

    Luo käyttäjätili

    Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


    Luo uusi käyttäjätili

    Kirjaudu sisään

    Sinulla on jo käyttäjätili?


    Kirjaudu sisään