Ilmoittautuminen /nettipalveluita?


Guest Ötökkä

Recommended Posts

Guest Ötökkä

Löytyykö netistä sivustoa, jossa olisi mahdollista laatia ilmoittautumislomake ja hallinnoida ilmoittautumisia? Lahjalistojen hallinnointiin löytyy sivustoja, mutta entäs ilmoittautumisten? Vai pitääkö itse koodailla sivut sitä varten?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Meidan haanettisivut on www.weddingpath.co.uk ja siihen kuuluu RSVP. Sina teet salasanan (joka laitetaan esim kutsuun), vieras menee sivuille ja tayttaa lomakkeen, meilla esim kysytaan ruoka/juoma ja musiikki toivomuksia, siihen saa laittaa mita haluaa. kun vieras on tayttany lomakkeen, tulee automaattisesti sahkopostia. jos meet itse sivuille saat listan jossa on kaikkien tiedot.

suosittelen :D kaikkien tiedot yhdessa paikassa...ja niin helppoa (kaikille)

muoks. kyse on siis ilmaisesta palvelusta

Muokattu: , käyttäjä: Mini-Me
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Enpä nyt muista kumman iltapäivälehden netti-sivustolta löytyy linkki oman hääsivuston perustamiseen ihan suomenkielellä ja samalla saa myös ilmoittautumiset kun muistaakseni myös lahjalistan saman sivuston alle. Näytti kivan näköiseltä sivustolta..., joten tsekatkaa, keillä vielä tähän mahdollisuus.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Löysin tällaisen palvelun http://www.haasivukone.fi/ ja tässä esimerkkisivu on tällainen http://esimerkki.tahdomme.fi/

Vaikuttaa helpolta ja yksinkertaiselta ja tuolla on ilmoittautumislomakekin, joka lähettää sitten ilmottautumisen sähköpostiin. Taitaa tosin maksaa jonkin verran kokeilujakson jälkeen. Onko kellään kokemuksia tästä?

Link to comment
Share on other sites

meillä käytössä nuo hääsivukoneen sivut ja ovat täysin ilmaiset! toiminnassa vuoden ja sitten vaan katoaa pois.

oon tykänny tosi paljon! helpot ja selkeet sivut ja hyvillä ohjeilla varustettu, paljon oon jo lomakkeita yms. tehny valmiiksi, ne kun voi julkaista sitten kun sen aika koittaa (kiva tehdä valmiiksi silloin kun itsellä on aikaa, ettei sitten kiireen keskellä tarvitse ilmoittautumis lomaketta alkaa vääntämään).

tavalliset kotisivut tuolla maksaa hieman ja on voimassa vaikka ikuisuuden jos tahtoo...

Muokattu: , käyttäjä: -neeze-
Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Tein meille nettisivut tuon WeddingChannelin kautta. Ihan näppärää, jos ilmoittutumiset saisi hoidettua sen kautta. Mietityttää vaan, saako sinne lisättyä itse muita vierailta kerättäviä tietoja, kuin ruokavaihtoehdot? Meille olisi oleellinen tieto, tarvitseeko vieraat majoitusta ja kätevintä olisi, jos he voisivat ilmoittaa sen tiedon muun ilmottautumisen yhteydessä. En vain osaa tehdä sitä mahdolliseksi tuolla sivuilla :girl_mad: Help!

Link to comment
Share on other sites

Tykästyin noihin WeddingChannelin sivuihin, ja oonkin väsäillyt niitä jo vähän valmiiksi, mutta sitten huomasin minäkin tuon ilmoittautumisongelman. Meillä kun ei tule mitään varsinaisia menuvaihtoehtoja vaan buffetpöytä, niin kaipaisin ilmoittaumisen yhteyteen useampia vastausvaihtoehtoja. Lisäksi haluaisin kysellä vierailta muitakin ekstratietoja. Hääsivukoneessa oli enemmän noita vaihtoehtoja, mutta tykkäsin WeddingChannelin sivuista muuten enemmän. Pitää varmaan etsiä, jos löytyisi vielä joku kolmas vaihtoehto, jossa yhdistyisi molempien parhaat puolet. Jos olisin yhtään ohjelmointitaitoinen, niin väsäisin varmaan sivut itse.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...