Jump to content
Naimisiin.info

Teemana romanttisuus/vintage/muu hempeily


FridaM

Recommended Posts

Wau mitä kuvia! Tekis mieli itsekin ottaa ripaus vintagea omiin häihin. Tosin ei kokonaan vintagetyyppistä, (menis sulhosta varmaan vähä överiks), mut silleen söpösti... Pitääpä ruveta suunnittelemaan ja selailemaan ideoita! Noi kakkupaperijutut on niin ihania, et ainakin kutsuihin voisi tuota ideaa käyttää. Tosin, vuosi häihin... mielipide voi muuttua vielä tuhat kertaa :girl_smile: Ja tuo maisyn idea noista valokuvista ois kiva!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • Replies 79
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ihania kuvia! Jos häillämme jokin teema on, niin se on tuo vintage. Emme aio hirveästi koristella paikkoja, sillä juhlapaikka itsessään on jo hyvin kaunis. Mutta vaaleita ja maanläheisiä värejä luultavasti käytämme.

Olen alkanut tuunaamaan isoja vanhoja lasipurkkeja, joihin laitan hieman isompia lyhtykynttilöitä. Olen liimannut niihin pitsireunuksia ja sen sellaista. Tosi kivan näköisiä! Niitä laitain sitten juhlapaikalle paljon tunnelmaa luomaan :)

Ja hääpukuni tulee olemaan myös vintagehenkinen. Helma tulee ulottumaan ehkä polviin asti ja puvussa käytetään paljon pitsiä.

Muokattu: , käyttäjä: kaemwa
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Vintagea ollaan mekin ajateltu, mutta värit ovat vielä vähän hakusessa :) Mitkä olisivat "vintagevärejä"? Murrettuja? Pastelleita? Kaikki? Ollaan tällä hetkellä sitä mieltä, että turkoosin, liilan ja valkoisen eri nyansseja voisi olla meille oikeita. Myös hopea olisi minun mielestä sopiva, kun ajattelen kaikkia hopeakoruja, valokuvakehyksiä ja tarjoiluastioita. Ehkä se hopea saa mennä siihen valkoisen eri nyanssit-kategoriaan :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...