pampuliina

"Yllätyskihlat" miehelle

141 viestiä aiheessa

No, menköön sitten... ;)

Eli kosin tuossa reilu viikko sitten, tilanne ei varsin romanttinen ollut, mutta vastaus myöntävä kuitenkin. :grin: Sanoin yksinkertaisesti: "Haluan kantaa sinun lastasi. Haluaisitko sinä kantaa minun sormustani?" Ja mies sitten nyökytteli, kyyneleet silmissä.

Painostustako? Ehkä jonkun sellaisen mielestä, jonka maailmaan nopea/naisen esittämä kosinta ei sovi. ;) Mies tosin totesi, että onneksi mä olen meistä se, joka uskaltaa enemmän.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oi, onnea Whatever! :-X

Minun mielestäni kaukana painostuksesta. Ihanasti ja rehellisesti ilmaistu ^_^

Mitä tuohon romanttisuuteen tulee, niin se on mun mielestä niiiin ihmiskohtaista, että mikä on romanttista. Sun kosinta oli varmaan sun/teidän näköinen :)

Mulla lähinnä nousis ykä kurkkuun, kun mies olis järjestellyt shampanjat ja kosis puku päällä :D Olisi sellasta väkisinväännettyä siirappimömmöä, YÄK!

Olenpa karu humanisti, olenkohan kateellinen kaikille romantikoille...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos. :) Mun oli siis tarkoitus kosia hiukan myöhemmin, ja eri ympäristössä, mutta toisaalta, spontaani ihminen kosiikin spontaanisti. ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

vähän OTksi menee mut whatever koskas kosinta tapahtui ku ilmeisesti olet jo rouviintunut? :rolleyes:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
vähän OTksi menee mut whatever koskas kosinta tapahtui ku ilmeisesti olet jo rouviintunut? :rolleyes:
Tai sitten jotkut meista on toisella kierroksella :rolleyes:

Juurikin näin. Toiset on rouviintuneet, eronneet, eivätkä välissä ole päässeet täältä yhtään mihinkään. :grin:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Juu, anteeksi hölmöyteni :blush:

Ei se mitään. :lol: Jos katsoo mun liittymispäivää, niin ehkä saa jotain osviittaa siitä, kauanko täällä on roikuttu. ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei tänäänhän olis huippupäivä kosia! jos ukko ei suostu, niin voi sanoo et Aprillia Aprillia :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Hei tänäänhän olis huippupäivä kosia! jos ukko ei suostu, niin voi sanoo et Aprillia Aprillia :D

Arvaa, ketkä julkisti just kihlauksensa naamakirjassa? Eilen siis. :grin:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ ihanaa :)

mä en huomannutkaan! *juoksee sinne*

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Aika hiljaiseloa tällä saralla :)

Kyllä tuo mies kerran yhtäkkiä ilmoitti itselleen takarajaksi neljä vuotta naimisiinmenoon :D

Sen nyt otin vähän vitsinä, mutta kuulostaa toki ihan realistiselta, jos mies nyt sellaisista aikatauluista haaveilee.

Lähinnä ollaan keskusteltu käytännön seikoista liittyen naimisiinmenoon.

Ollaan tässä ostamassa yhteistä taloa, jonka myötä on tullut luonnollisesti esiin kaikki tyyliin "mitä jos toinen kuolee"-jutut, kun emme ole vielä naimisissa.

Kyllä mä uskon että mies alkaa pikkuhiljaa sisäistämään tätä kihlausasiaa, kyllä tuo järkyttävän suuri lainasumma sitoo meitä vähintään yhtä paljon kuin lupaus avioliittoon :kiss3:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä ajattelin kerätä rohkeutta kosia miestä maanantaina. Lähinnä silleen kuulostella ensin, että miltä kuulostais, suuttuuko se, jos kosin. Niin että mulla on vielä mahdollisuus fiksusti perääntyä, jos ei vaikuta lupaavalta. Sormukset on lomalla mukana jo. :unsure: Mua vaan hermostuttaa ihan kamalasti! En yhtään ihmettele, että miehet kuhnailee niin kauan...

Katotaan nyt tuleeko mitään. Olis meidän merkkipäivä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hyvä ketju! Minäkin jaksoin aikani vihjailla, toivoa ja odotella kosintaa. Sitten aloin miettiä, että haluanko mieluummin kihloihin lähitulevaisuudessa niin, että itse kosin, vai haluanko kieriskellä kuukausia katkerissa "Ei se kuitenkaan koskaan kosi" -ajatuksissa ja ehkä sitten joskus saada sen romanttisen kaivatun kosinnan. Päätin, että mieluummin ryhdyn onnelliseksi nopeammin :flirt: Olisihan se ollut hienoa tulla kosituksi mutta hienoa oli myös kosia! Minun mielestäni on siis paljon parempi kosia itse kuin jäädä kitisemään puuttuvasta kosinnasta. Mies sanoi, että jos kosinta olisi hänelle jäänyt, olisi pitänyt odottaa johonkin suurkaupunkiin... eli ei olisi kosittu vieläkään :girl_sad: Nyt kuitenkin on häät ensi kesänä onnellisesti ja yhteistuumin! Ja mieskin on alkanut tosissaan innostua hääsuunnitteluista koko ajan enemmän - aluksi tuntui, että aihe ei ollut kovin toivottu, mutta se taisi vain johtua siitä, että häät tuntuivat olevan vielä niin kaukana.

Onnea ja menestystä siis kaikille kosijoille!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Sikäli huonosti, ettei tullu sormuksia vaihdettua vieläkään, mutta asia tuli puhuttua kyllä sitten halki ja nyt on ihan hyvä olo kuitenkin, vaikka harmittaahan tuo :( Tuolta pieleen menneestä kosinnasta voi lukea pidemmän version ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
No, menköön sitten... ;)

Eli kosin tuossa reilu viikko sitten, tilanne ei varsin romanttinen ollut, mutta vastaus myöntävä kuitenkin. :grin: Sanoin yksinkertaisesti: "Haluan kantaa sinun lastasi. Haluaisitko sinä kantaa minun sormustani?" Ja mies sitten nyökytteli, kyyneleet silmissä.

Painostustako? Ehkä jonkun sellaisen mielestä, jonka maailmaan nopea/naisen esittämä kosinta ei sovi. ;) Mies tosin totesi, että onneksi mä olen meistä se, joka uskaltaa enemmän.

Voih... Olipa kauniisti kosittu :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään