Jump to content
Naimisiin.info

kaasot ja bestmanit/-womanit


Tuu-tikki

Recommended Posts

onko teillä muilla kaasoja ja best(wo)maneja? minulla kaasoja on kaksi, koska en halunnut stressata yhtä kaasoa yksin. toinen kaaso on siskoni ja toinen hyvä ystäväni. tuntuvat tulevan toimeen hyvin ja olen jo huomannut, että en parempia kaasoja olisi voinut valita. :-X puolisollani bestmaneina kaksi hänen hyvää ystäväänsä, jotka ovat myös ottaneet tehtävänsä vastaan erittäin hyvin ja innolla. :girl_smile:

Link to comment
Share on other sites

Meillä on kaksi kaasoa. Vanhoja ystäviä joiden tiedän olevan organisointikykyisiä sekä esiintymiskykyisiä.Toistaiseksi ei kaasoille ole annettu juurikaan tekemistä, mutta lähempänä hääpäivää varmaan tulee sitten jo kaasoille hommaa. Itse juhlapäivänä ajattelin heitä eniten tarvitsevani.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Minulle on tulossa yksi kaaso, ja puolisolle yksi bestman.

Vielä on puoliavoin kaason/bestmanin paikka auki, kun nuo ryökäleet ovat valitelleet, etteivät halua joutua liiaksi hommiin. ;) Eli siis me ollaan tyytyväisiä näinkin, mutta ei haluta, että kumpikaan joutuu panostamaan asiaan enempää kuin resursseja on. Häiden suunnittelu on siis vasta hiljalleen aloitettu, ja aikaa on vielä reilu vuosi, joten kaasotilanteen täydentäminen on ihan mahdollista. (Ehdokas on tietysti jo valittu. :girl_wink: )

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 2 years later...

Eilen just pyysin mun äitini lapsuudenystävän ottopoikaa mulle bestmaniksi/kaasoksi, kumpi sitten haluaakaan itse olla. :D Puoliskolle sitten on tulossa kaasoksi entisen luokkalaisen isosisko, johon ollaan nyt tutustuttu erittäin hyvin ja hänestä ja omasta vaimokkeestaan on tullu meille tosi hyviä ystäviä. Lisäks vielä meidän yhteinen entinenn luokkakaveri yläasteajoilta haluaa ehdottomasti olla myös kaasona, joten hän toimii sitten molempien kaasona. :) Ei sentään oo sellainen "pelkästään koulututtu", vaan ollaan kyllä oltu tekemisissä koulun jälkeenkin ja muutenkin tunnetaan toisemme hyvin, että ei oo sentään puolituttua kaasoa, joka on pakko ollu ottaa, kun on vaatinut. :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...