Miten selvisit jännityksestä?


johku_

Recommended Posts

Minulla kylla jannitys nousi pikkuhiljaa valmistautuessa! Juuri ennen vihkimista jannitys oli huipussaan, mutta siita se sitten tasaantui, kun paasin kaytavaa pitkin miehen viereen seisomaan, ja taman kadesta kiinni pitamaan  :gpari: Mutta kuten kirahvi tuolla jo sanoi, kannattaa ottaa jo edellisena iltana se ajatus ja asenne, etta kun haapaiva koittaa, siina vaiheessa ei kannata eika voi enaa muuta kuin rauhoittua keskittymaan kasilla olevaan asiaan. Itse annoin puhelimen muille, keskityin aamun ja aamupaivan valmistautumiseen, ja sitten olikin aika menna naimisiin :-X

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
  • 9 months later...
  • 10 months later...
  • 1 month later...

Kiva huomata, että kaikkia ei ole jännittänyt. Mietin, mikä mussa on vikana, kun ei jännittänyt yhtään. Torstaina illalla vielä kutkutteli, perjantaina kutkutti juuri ennen kun lähdettiin koristelemaan juhlapaikkaa ja sitten hiljeni kokonaan. Mä olen myös todella kova jännittäjä, joten tämä yllätti aika paljon. Ei tullut isoja tunnekuohuja vaan oli tasaisen hyvä olla koko ajan ja hymyilytti.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...