Guest i_sabel Posted March 22, 2012 Report Share Posted March 22, 2012 Itse en ole vielä varma onko tulossa kimppua vai jotain muuta..mutta jos kimppua niin vaaleaa ja jotain lilahtavaa siihen tahtoisin ja mieluusti hieman lamoavan version tai sitten käsivarrella makoilevia pitkiä versoja...? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
- MEF Posted March 10, 2013 Report Share Posted March 10, 2013 (edited) mulla tulossa tulppaanikimppu havukoristeilla. Itse asiassa tästä kimpusta ketjusta oon saanu innotuksen. Edited March 11, 2013 by emmma Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pinkkikukka Posted March 11, 2013 Report Share Posted March 11, 2013 Minulla oli tällainen kimppu helmikuussa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
- MEF Posted March 11, 2013 Report Share Posted March 11, 2013 Liitämpäs tännekki tän mun ekan kimppu proton... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tipsis Posted March 18, 2013 Report Share Posted March 18, 2013 Täältä löytyy pari vinkkiä myös talvimorsiamelle. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hassutassu Posted July 29, 2013 Report Share Posted July 29, 2013 Täällähän olikin hyvä lista talven sesonkikukista! Löytyisiköhän vielä lisää kuvia muista kuin tulppaanikimpuista? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hattara82 Posted July 31, 2013 Report Share Posted July 31, 2013 Mitenköhän kuivakukat? Minulle sanottiin, että jos ne on onnistuneesti kuivatettu ja sidottu niin ei pitäisi varista. Onko kenelläkään kokemuksia "kuivasta kimpusta"? Olisiko se kuitenkin vähän liian rouheata...? Jotenkin vaan olisi kiva saada ulkokuviinkin kimppu mukaan ilman pelkoa, että kukat paleltuu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zita Posted July 31, 2013 Report Share Posted July 31, 2013 Mulle tulee pieni kimppu valkoisista neilikoista. Kuivakukkakimppu olis kyl tosi siisti! Innoistuin ite ihan täysillä, mutta se on kai kuitenkin tuoretta kimppua hauraampi? Kokemukset otan mielelläni vastaan! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hattara82 Posted August 2, 2013 Report Share Posted August 2, 2013 Laitoin aiheesta kyselyn Markku Ahoselle, joka pitää kuivakukkatilaa Rääkkylässä (meillä on mökki siinä lähellä) ja hän vastasi, että kimpusta saa kestävän jos sen sitoo tiukaksi. Käyn nyt viikonloppuna hakemassa yhden harjoituskimpun ja voin laittaa kokemuksia miten se kestää Netistä kaivelin tällaisen esimerkin: http://www.etsy.com/listing/50220400/dried-flower-bridal-bouquet-ball Aika kiva tuokin! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
audreyn Posted November 5, 2013 Report Share Posted November 5, 2013 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansQ Posted January 16, 2014 Report Share Posted January 16, 2014 Mahtaakohan talvella saada lainkaan vaaleanpunaista liljaa? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pirjojokinen Posted January 31, 2014 Report Share Posted January 31, 2014 Kyllä vaaleanpunaista liljaa saa. Kysy kukkakauppiaaltasi, hän varmaan tilaa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts