hhannahh

Kiinteytystä häitä varten

10 viestiä aiheessa

Ketkä meinaavat kiinteyttää häitään varten, mutta ei varsinaisesti laihduttaa? Mulla ois kova tsemppi tässä päällänsä, että oisin sit ryhdikäs morsian (häät puolen vuoden päästä) :D onko muita morsiamia joilla sama tavoite? Voitas tsempata toisiamme ja keskustella kokemuksista yms! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ehdottomasti olisin aikeissa kiinteyttää itseäni häitä varten, etenkin kun tuntuu että viime aikoina on alkanut pulla maistua hieman liikaakin. Millä ajatuksilla olet lähtenyt liikkeelle? Onko mielessä mitään liikuntaohjelmaa tai vastaavaa? Itse olen yrittänyt rakennella jonkinlaista liikuntaohjelmaa mutta vielä ei ole lähtenyt liikkeelle. Jos vaikka huomenna. Tai sitten ylihuomenna...tai sitä seuraavana. Tässä on ollut ongelmana erityisesti se aloittaminen. Ehkä nyt olisi se oikea hetki aloittaa!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei joo! Täällä myös, ehkä pari kiloa voisin tiputtaa, mutta ennemmin tavoitteena on saada kroppa timmiin kuntoon ja lihakset nätisti esille. Normaalisti oon ihan reipas liikkuja, mutta opiskeluissa on meneillään aika ankara loppurutistus, joten herkästi jään iltaisin vaan makoilemaan sohvalle. Nyt älysin, kun vaihtui huhtikuu, että häihin noin 4 kk jäljellä, eli pitäisi alkaa aktivoitumaan. Jotenkin koko ajan oon ajatellut, että mulle iskee stressi häistä ja sitten automaattisesti syön vähemmän / liikun enemmän ahdistukseen, mutta eipä ole ressiä kuulunut. :D

Tuo 4 kk:n älyäminen on selvästi jotain heilauttanut, nyt oon jaksanut joko käydä salilla tai lenkillä, jos en sitä edes vähän telkkarin edessä punnerrusta. Tsemppiä muillekin, kun saa sen ekan kerran lähdettyä liikkeelle, niin tokalla kerralla on jo helpompaa!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Moi!

Sama homma, tarkoitus on laihtua noin 5 kiloa. Sen verran on ylimääräistä eli löysää, en viihdy. Ja tahdon kiinteät käsivarret hääpukuun, tarkoitus olisi kokonaan hihaton hommata.

Häät ovat heinäkuussa 2012 eli aikaa on! Mutta ellei pistä töpinäksi, ei ole kiva mennä kokeileen hääpukuja...

Tsemppiä! Kertokaa edistymisestä!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mie tahon kans olla paremman näkönen. En oo lihava tai ylipainonen, mut liikaa on löllöä, miun mielestä. Ja haluisin itteni parempaan kuntoon jo heinäkuuksi. :) Olis kivempi rannallakin olla. Kiloja sais lähteä vaikka viis, mut ainaki se kaks ois hyvä lähtee.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täällä kans yks morsian, jolla olis tavoitteena saada löysät pois. Painoa siis ei ole tarkoitus pudottaa. Mulla on häät "vasta" elokuussa 2012, joten aikaa mulla on tehdä vaikka mitä :D

Käyn nykyään kerran-kolme kertaa viikossa yliopiston ryhmäliikuntatunneilla. Muuta en oikeastaan teekään :( Pitäis tehdä kyllä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kyllä kiinteytystä kiitos! =) Meillä häät 13.8.11 ja siihen mennessä olisi tarkoitus kiinteyttää vyötäröä sekä käsivarsia. Olisikohan kahvakuulasta apua noihin paikkoihin...kokemuksia? Painoa olen jo pudottanut 4kg ja enempää ei tarvitsisi edes lähteä, mutta tuo kiinteytys on jotenkin niin paljon vaikeampaa. :girl_mad: Mutta tsemppaukset kanssa kiinteyttäjille! :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oletteko kuulleet Go Fat Go -haasteesta? Se nyt alkoi taas 2.5. mutta eihän sitä ole pakko olla mukana tuossa virallisessa haasteessa, jos haluaa kokeilla ihan omin avuin kotosalla. Itse kokeilin sitä yksikseni tuossa talvella, oli se ihan tehokas jos vain noudattaa ohjeenmukaisia syömisiä ja liikkumisia. Eli se on lähinnä kiinteytystä, ei laihduttamista. Ja nälkää ei tarvitse nähdä. Itse jouduin pudottamaan niitä annoskokoja reippaasti, sillä olin jo pelkän aamupalan jälkeen niin täynnä etten meinannut jaksaa seuraavaa ateriaa syödä! :D

Itselläni meni hieman penkin alle tuo haaste, aloin lipsua jo parin viikon kuluttua kun tekosyy tekosyy tekosyy... ^_^ Täytyy itse kokeilla uudemman kerran vaikka syksyn puolella.

Minkäslaisia liikunnallisia kiinteytysohjelmia olette suunnitelleet? Itsellä on vähän hakusessa miten tässä nyt tosissaan lähtisi itseään kiinteyttelemään, kuitenkin enää yhdeksäisen kuukautta jäljellä!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^Ideana tossa on nimen omaa opettaa toimimaan kroppa oikein. Jos noita ruokia ei jaksa syödä, niin elimistö ei toimi optimaalisesti. Pitää vaan pakottaa itsensä syömään, niin parin viikon päästä alkaa olemaan jo nälkä kun aineenvaihdunta ja rasva-aineenvaihdunta käynnistyy kunnolla.

Mä suosittelen tähän ketjuun kuuluville kunnon puntti- ja/tai kahvakuulatreeniä niin johon käsivarret ja vatsa alkaa timmiytyä. Jos ei pääse salille, niin kotona voi tehdä aivan hyvin kuntopiirityyppistä lihastreeniä. Sit lähempänä häitä voi kiristellä lisäämällä aerobista ja tarkkailemalla vielä syömisiä. Protskua ja kasviksia lisää, hiilarit ja rasva tarkkailuun.

Muokattu: , käyttäjä: Amalie

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^Ideana tossa on nimen omaa opettaa toimimaan kroppa oikein. Jos noita ruokia ei jaksa syödä, niin elimistö ei toimi optimaalisesti. Pitää vaan pakottaa itsensä syömään, niin parin viikon päästä alkaa olemaan jo nälkä kun aineenvaihdunta ja rasva-aineenvaihdunta käynnistyy kunnolla.

Mä suosittelen tähän ketjuun kuuluville kunnon puntti- ja/tai kahvakuulatreeniä niin johon käsivarret ja vatsa alkaa timmiytyä. Jos ei pääse salille, niin kotona voi tehdä aivan hyvin kuntopiirityyppistä lihastreeniä. Sit lähempänä häitä voi kiristellä lisäämällä aerobista ja tarkkailemalla vielä syömisiä. Protskua ja kasviksia lisää, hiilarit ja rasva tarkkailuun.

Samaa mieltä, proteiinia yritä syödä 2g per painokilo, eli 60 kiloinen söisi päivässä 120g protskua. Tähän ei välttämättä pääse, riippuen painosta, mutta mitä lähemmäs sen parempi. Sitten paljon kuntosalia tai rankkaa pumppia tai yllä mainittua kahvakuulailua. Ja aerobinen tietysti tukee tätä koko hommaa. Mitä säännöllisempää ruokailu ja liikunta on sen paremmat tulokset.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään