Jump to content
Naimisiin.info

Kokemuksia verkkokauppa hääpuku.fi


Recommended Posts

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

Päätin osallistua keskusteluun.. itse olen katsonut netistä vaikka kuinka monta sivustoa mistä saa tilattua pukuja ja jokaisella on hyviä ja huonoja kokemuksia. vielä vähän epävarmaa tilaanko puvun vaikka hinta kyllä houkuttaa koska alle 800e en ole löytänyt mieleistä pukua liikkeestä ja tuolta sivulta löytyy kaikki mieleiset alle 300e

Link to comment
Share on other sites

Itsekin katsellut tuolta pukua ja kovasti miettinyt uskaltaako tilata :) Toinen paikka josta olen katsonu, on ubrides.com, sielläkin ihana valikoima pukuja, eikä hintakaan hirvitä.. Hankala päättää. Mies ihastui yhteen näyttämääni pukuun tuolta hääpuku.fistä ja samaan ihastuin minäkin... Kauhean vaikea valita!

Kertokaa lisää kokemuksianne.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Apua apua apua!! Olen tässä jo ehtinyt hyvän tovin miettimään ja ihastelemaan hääpukuja ja mulla oli hyvin tietynlainen visio tulevasta puvustani. Nyt löysinkin hääpuku.fi sivulta juuri sellaisen :wub: Häihin on nyt hieman yli vuosi aikaa, joten mielestäni en olisi kohtuuttoman ajoissa, jos pian jo pukua tilaisin. (kaikkimullehetinyt :rolleyes: ) Mietityttää vaan se etten ole vielä käynyt pukuja sovittelemassa liikkeessä, enkä siis voi olla aivan varma kuinka sen tyylinen puku minulle istuu. Mieli tekisikin käydä liikkeissä, mutta toisaalta jos olen melko varmasti tilaamassa puvun, tuntuu hieman tökeröltä tuhlata myyjien aikaa. Vaikkakin, jos liikkeestä löytyisi samankaltainen puku, voisin päätyä myös siihen. Voi apua, miksi mun pitää olla niin malttamaton :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Hääpuvut.fi varoitus!!! Ovat joutuneet vastaamaan oikeille mallistojen suunnittelijoille kuvien varastamisesta ja niillä asiakkaille myymisestä valheellisesti! Fakta tietoa.

Muuten hyvä, mutta tämä ketju ei koske kys. sivustoa :)
Link to comment
Share on other sites

Guest www.hääpuvut.fi

Hei Netti,

Hienoa kun kerrot täällä tuollaista faktatietoa.

Omistan sivuston hääpuvut.fi tai olen omistanut

helmikuun 15pv eteenpäin ja minuun ei ainakaan

kukaan ole ottanut yhteyttä tälläisen asian tiimoilta.

Olehan ystävällinen ja ota minuun yhteyttä, koska haluan

toki kuulla lisää tästä sinun faktatiedostasi.

Ystävällisin terveisin

Terhi Yli-Somero

TY Fashion Peak

hääpuvut.fi

045-857606

[email protected]

Hääpuvut.fi varoitus!!! Ovat joutuneet vastaamaan oikeille mallistojen suunnittelijoille kuvien varastamisesta ja niillä asiakkaille myymisestä valheellisesti! Fakta tietoa.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Eilen illalla laitoin tilauksen menemään mittatilausmekosta. Palvelua ei voi muuta kun kehua. Kyselin paristakin eri puvusta lisätietoja ja mahdollisuuksista muutoksiin ja kuinka ko. mekot mahdollisesti istuisivat vartalolleni. Vastaukset tulivat heti seuraavana päivänä ja olivat todella kohteliaita ja asiantuntevia. Sain hyviä neuvoja minkä mallinen puku sopisi vartalolleni ja miten puvun eri ominaisuudet vaikuttavat lopputulokseen. Nyt vaan jännityksellä odotetaan millainen mekko sieltä sitten tulee :)

Muokattu: , käyttäjä: wilperi
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest enkelinpieru

Minä tilasin tammikuussa pukuni tuolta haapuku.fi -sivuilta. Puku ei ollut heidän mallistostaan vaan löysin liikkeestä ihanan (mutta liian kalliin) ja tettätin vastaavanlaisen. Laitoin heille kuvat, joita oli paljon ja tarkkoja. Puku tuli noin 2kk päästä ja koko oli aivan väärä, vaikka olin laittanut tarkat mitat heille (minut oli mitannut 3 eri ihmistä). Pituus puvussa oli ok mutta korsettimainen yläosa oli aivan liian iso! Ja helma ei näyttänyt lainkaan siltä miltä piti. No tein reklamaation ja se otettiin hyvin vastaan. Plussaa oli että sain vastaukset aina tosi nopeasti. Lähetin puvun ensi tilassa takaisin ja sanoin että on kiire, häät toukokuussa ja elettiin maaliskuuta. He lupasivat korjata puvun ja se laitettiin jollekin suomalaiselle ompelijalle heidän toimestaan. Puku tuli takaisin 3 viikkoa ennen häitä ja odotukset olivat suuret.. puku oli tällä kertaa oiken kokoinen muuten paitsi että se oli yhtäkkiä liian lyhyt n. 18cm!! Vaikka oli tasapohjaiset kengät, ei paljoa auttanut :( kyllä pääsi itku! En ollut stressannut puvusta tähän saakka juuri yhtään mutta sitten ei voinut enää muuta. Tein reklamaation jälleen. Tajusin ettei heillä ollut enää mahdollisuutta tehdä puvulle mitään, ei ollut aikaa. Sain sähköpostia että saan puvusta joko kaikki rahat takaisin jos lähetän sen takaisin tai puolet jos haluan pitää sen. Ei ollut vaihtoehtoja kuin pitää ja kiikuttaa se tutulle ompelijalle. Ja hyvä siitä lopulta tuli :) olin tyytyväinen kun sain sen päälleni hääpäivänä, kaunis se oli <3

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Sain viikko sitten hääpukuni. Tilasin pari kuukautta sitten. Asiakaspalvelu oli aivan mielettömän hyvää ja ystävällistä. Ja itse pukuun.. IHANA!

En olisi voinut uskoa, että 300 eurolla saa puvun, joka on ihan yhtä laadukas kuin monen tuhannen euron puku.Itse tilasin pukuni standardikokoisena ja ihan sopiva on. Hieman joutuu lyhentämään. Ainoa huono puoli puvussa on se, että nauhat (pukuni siis nyörein suljettava) olivat aavistuksen verran liian lyhkäiset, mutta se asia hoituu parilla eurolla kuntoon. Kokemukseni liikkeestä ovat pelkästään positiiviset. Kukkaistytöllekkin yritin kyseisestä liikkeestä löytää puvun, mutta ei valitettavasti löytynyt oikeanlaista :(

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Eilen tuli ilmoitus sähköpostiin että puku on saapunut suomeen ja on nyt postin käsittelyssä. Eli jotakuinkin tasan 5 viikkoa meni siihen että puku saapui. Nyt vaan odotan kuumeisesti täällä että saisin postista viestin että voin tulla hakemaan pukuni! Sitten voin antaa lopullisen tuomion ko. yrityksestä. :)

Ehdottomasti yhdyn tuohon Lumivalkean yllä olevaan kommenttiin asiakaspalvelusta. Lisää plussaa täytyy myös jakaa tuosta luvattua nopeammasta toimituksesta. Nettisivuilla luvattiin tilaushetkellä n. 7 viikon toimitusaika niin tietenkin olin eilen hyvin yllättynyt että puku onkin jo nyt valmis koska olin odottanut sitä vasta muutaman viikon päästä saapuvaksi.

Link to comment
Share on other sites

Voin kyllä suositella haapuku.fi sivustoa!

Tilasin sieltä hääpuvun ja alushameen, jotka tulivat sovittuun aikaan postissa, hyvin pakattuina. Puku oli täysin sopiva (standardikokoinen) mutta koristelut, sellaiset ruusukkeet, olivat erilaiset runsaammat kuin kuvassa (nettisivuilla lukeekin että kuvan koristelut eivät täysin vastaa puvun koristeita) Puku oli mielestäni myös hieman muhkeampi helmainen kuin kuvassa. Päätin palauttaa puvun, koska halusin hieman linjakkaamman mekon, joka enemmän sopii minun vartalolleni. Laitoin viestiä asiakaspalveluun ja sain ehdotuksia myös mekoista, jotka olisi saatavilla nopealla toimituksella. Niistä kuitenkaan mikään ei ollut sellainen, joka olisi minua miellyttänyt. Laitoin mekon (ja alushameen) asiakaspalautuksena takaisin ja ei mennyt montaakaan päivää, kun raha oli jo takaisin tililläni. Todella hyvä palvelu, suosittelen.

Link to comment
Share on other sites

Nyt mekkoa kokeilleena en voi muuta kuin suositella! Sen verran täytyy ompelijalla käyttää että olkaimia pitää vähän lyhentää mutta muuten puku istuu päälle kuin nakutettu. Nuo liian pitkäyt olkaimet voi ottaa ihan oman huolimattomuuden/osaamattomuuden piikkiin sillä miehen kanssa kaksitaan otettiin mun mitat :D

Mekko tuntuu päällä tosi tukevalle ja napakalle ja ennenkaikkea mukavalle.

Lisää plussaa täytyy vielä siitä mainita että puku tosiaan tuli 2 viikkoa ennen luvattua minimitoimitusaikaa ja niinkun _jenni_ yllä mainitsi puku tuli hyvin pakattuna kompaktin kokoisessa muovipussissa.

Link to comment
Share on other sites

Guest -Iloinen morsian Torniosta

Suosittelen kaikille tätä firmaa kyllä! Todella ystävällinen asiakaspalvelu oli! http://www.haapuku.f...ari-p-1902.html Tilasin tämän puvun kokonaan ivoryn värisenä ja kun puku saapui, niin se ylitti kaikki odotukseni! Puku on todella kaunis ja kirjailut ovat tehty hyvin huolellisesti ja sievästi. Myös puvun istuvuus oli aivan täydellinen ja puku sopii myös hieman tukevammille naisille (puvun leikkaus kavensi mukavasti vyötäröä). Puku oli myös hyvin laadukkkaasti tehty ja olin kaikin puolin tyytyväinen. Suosittelen! :)

-Iloinen morsian Torniosta-

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Guest Annabella

Kuulostaa hyvältä :D Itsekkin olen ihmetellyt haapuku.fi:n halpoja hintoja ja miettinyt että onko se edes mahdollista.. (Pelkkä vanhojentanssi pukunikin maksoi 600e, emmekä maksaneet ompelijalle, joka oli sukulainen, kuin vaivaisen palkkion opelemisesta..) Häät on meillä suunniteltu neljän vuoden päähän, mutta vaikuttaa siltä että puvun ostopaikka on päätetty :)

Link to comment
Share on other sites

Itse tilasin puvun kyseisestä kaupasta ja tänään tuli ilmoitus että puku on postitettu...nyt jänskättää...pukuani muutettiin hieman,muttei paljo...alkuperäisestä.Itse kävin eka kokeilemassa kyseisen aidon puvun liikkeessä ja sitten löysin nämä sivustot.Jotenkin tuo 1000 euroa halvempi hinta veti puoleensa:) nyt toivotaan sitten vaan parasta että puku on hyvä :) uskon siihen. Asiakaspalvelu ollut erittäin hyvää ja normi mittatilaustyönä tehty..tilaus tehty ja maksettu 22.7...eli alle toimitusaikojen mennään :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Kiinnostaisi tietää, paljonko muuten tulee lisähintaa puvulle, kun välistä vetää firma, joka on tehnyt suomenkieliset verkkosivut&asiakaspalvelun?

Ei siinä mitään, jos joku haluaa maksaa tästä (esim. jos englanti ei oikein suju), mutta minusta nämä puvut tulevat ihan samasta paikasta kuin muutkin kiinafirmojen puvut. Itse tilasin nimittäin joskus tyhmyyksissäni vanhojentanssipuvun suomalaiselta sivustolta, mutta mekosta kyllä näki, mistä se oli tullut. Näin myöhemmin tajusin, että olisin saanut "suoraan" halvemmalla samanlaisen mekon.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

_Lellu24_* mitä sait selville tästä yrityksestä? Olen ihaillut sieltä(kin) erästä hääpukua, mutta en ole vielä tilannut....

Tipzilla ; mä mietin ihan samaa... kiinalaisesta kaupasta saa tod.näk. samanlaisen puvun puolet halvemmalla.

Kaikki nämä kopiofirmathan käyttävät designereiden kuvia, joten tietysti kuvaa voi ihailla, mutta kannattaa muistaa, että firmat yleensä tekevät puvut pelkästään kuvien perusteella (joskus vain yhden kuvan), eli jos jotain pukua "ihailee sivustolla" niin silloin tykkää siitä puvusta, ei firmasta. Monet näistä kopiofirmoista tarjoavat siis myös mahdollisuutta teettää puku omasta kuvasta, joten jos ihastuu johonkin tiettyyn pukuun, niin IMO kannattaa mieluummin pyytää hyviä kokemuksia kerännyttä firmaa tekemään se, kuin tilata se siitä firmasta, minkä sivuilla kuva oli (jos sitä ei muualla siis ole). Minusta parhaita ovat firmat, jotka myös näyttävät kuvia tekemistään puvuista. Itse aion (jos siis kopiopukuun päädyn) kysyä ovatko tehneet toivomani näköistä pukua ja pyytää siitä kuvan.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Hääpukua vielä etsivä

Haapuku.fi sivustolta lainattua:

"Olemme tehneet sopimuksen kahden arvostetun kiinalaisen pukuvalmistajan kanssa, voidaksemme tarjota laajan valikoiman edullisia hääpukuja hyvällä toimitusajalla. Lisäksimme myymme pieniä määriä USAssa valmistettuja hääpukuja. Olemme tarkistaneet työn laadun olevan hyvä ja käytetyt materiaalit ovat korkealaatuisia. Lisäksi huolehdimme puolestasi tulli- ja veroasiat."

"Pukujen pituudessa huomioidaan alushameen viemä mitta, joten puku voi olla 5-20cm liian pitkä ilman (oikeanlaista) alushametta. Puvut tehdään mahdollisimman tarkasti vastaamaan kuvan pukua, joten pientä eroa voi olla (vastaavuus 90-98%). Suurimmat erot yleensä koriste- ja pitsikuvioinnissa. Puvut ovat siis kopioita, ei alkuperäisiä designer-pukuja. Halutessasi aidon puvun, suosittelemme valtuutettua pukumyymälää."

Omana kommenttina, että tottahan toki kyseessä on designer -mekkojen kopiot jonka jo pelkästään haapuku.fi sivuston hinnat kertovat. Vaikka on luultavaa, että kyseiset mekot löytyvät myös kiinalaisten verkkokauppojen sivuilta, pelkästään tulli-ja veroasioiden hoito sekä suomalainen asiakaspalvelu ovat tässä tapauksessa muutaman ekstra-euron arvoisia :)

Link to comment
Share on other sites

Omana rekisteröityneen käyttäjän kommenttina: Minusta "tulli- ja veroasioiden hoito" ei ole kovinkaan kummoinen homma tehdä itse (jos sitä edes tarvitsee tehdä). Yleensä kuljetusfirmat huolehtivat laskusta tai sitten tullista tulee saapumisilmoitus ja lasku. Tästäkin on keskusteltu muissa ketjuissa. Lisäksi itse asioin muutenkin muilla kielillä kuin vain suomeksi, joten en näe lisäarvoa tässäkään. Jokainen toki päättää itse "muutaman" ekstra-euron käyttökohteista.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...