Vaimoke2012

Kenen kaikkien kuvia seinällä juhlapaikalla?

5 viestiä aiheessa

Miulle tuli tänään mieleen kun oon halunnu et meille tulee vieraskirjan luo seinälle sellanen kuvakollaasi. Niin kenen kuvia siinä yleensä on? vain hääparin taipaleelta vai myös vieraista? :) noin yleisesti..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Häät joissa itse olen ollut, niin kollaasissa on ollut kuvia hääparin nuoruusvuosilta. Ja sitten alimpana heistä yhteinen kuva. Me tehtiin meidän häissä niin, että laitettiin kollaasiin vain meistä parikuvia. Erilaisia otoksia mitä meistä oli vuosien varrella kertynyt. Vieraista ne oli kivoja ja moni ihmetteli miten ollaan yhdessä muututtu tän suhteen aikana.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos vastauksesta. ajattelin itse että laittaisi meistä vuosien varrelta kuvia :) näkee itekkii sit miten ollaan muututtu :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olen suunnitellut, että seinälle tulee sulhon meistä jo aiemmin tekemä kuvakollaasi meistä (meillä kotona seinällä) ja pöydälle/johonkin läheisyyteen sitten meidän vanhempien ja isovanhempien vihkikuvat. Jenkkifoorumilta idean nappasin, minusta tosi söpö ja romanttinen ja samalla kunnioitetaan kaikkien näiden pitkiä avioliittoja ja "esimerkkiä" sekä jo edesmenneitä isovanhempia muistetaan siinä samalla. Pöydälle voisi tulla myös kynttilä(t).

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Varmasti ihan vain meidän kuvia. Ihana olisi tuokin, missä olisi vanhempien ja isovanhempien vihkikuvat! Harmi vain, kun omat vanhempani ovat eronneet ja äidilläni jo uusi. Eli tuntuisi, että ei olisi hyvä idea sitten laittaa näkyville vanhaa kuvaa. :(

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään