Guest pampula Kirjoitettu November 28, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu November 28, 2011 Nyt iski masennus.Sain eilen tehtyä kortit, jotka lähetämme lähisuvulle naimisiinmenon jälkeen. Menemme siis naimisiin maistraatissa kahden kesken niin, ettei kukaan tiedä etukäteen.Korteihin tuli se teksti, että häät eivät synny kukista jne... ja sitten mun korteissa runo päättyy näin:Valmiina kohtaamaan mitkä tahansa vastoinkäymiset, jotka tulevat vuodet saattavat tuoda. APUA!!! JOTKA!!! Mistä keksin sen sanan, kun siihen olis pitänyt kirjoittaa JOITA. Hitto, että ottaa päähään. Taidan ottaa uudelleen eilisen illan ja tehdä kortit uudelleen. Onneksi niitä ei tarvi tehdä kauhean montaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Aikka Kirjoitettu December 22, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu December 22, 2011 Huomasin monta viikkoa kutsujen lähettämisen jälkeen, että kutsun mukana lähteneeseen lisäohjeeseen oli jäänyt typo. Piti lukea erityisruokavalio, niin luki eritysruokavalio. Kyllä ärsytti. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KIRSIKKA Kirjoitettu December 27, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu December 27, 2011 Mun mielestä tuo Pampulan typo ei kovin paha ole... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
zanzku Kirjoitettu January 28, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu January 28, 2012 Veljen häissä luki hääohjelma/menutötterössä hääpäivän kohdalla väärä vuosi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruska* Kirjoitettu August 13, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 13, 2012 Kyllä mun kaverin hääkutsussakin oli pikku painovirhepaholainen - menneessä vuodessa elivät hekin... Hauskinta siinä on kuitenkin se, ettei KUKAAN (paitsi morsiamen äiti) huomannut virhettä... Vasta häiden jälkeen morsian otti puheeksi... Että näitä sattuu... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
wilperi Kirjoitettu August 14, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 14, 2012 Kyllä meidänkin kutsuun yksi painovirhepahoilainen pääsi. Piti kirjottaa ...lauantaina... niin kutsun siinä kohtaa lukee lauantantaina. Että näitähän sattuu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanna<3 Kirjoitettu August 21, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 21, 2012 Veljen häissä luki hääohjelma/menutötterössä hääpäivän kohdalla väärä vuosi. :D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malyn Kirjoitettu September 1, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu September 1, 2012 Se on kun ite tuijottaa niitä kortteja tuntitolkulla, niin siihen tavallaan tulee sokeaksi sille tekstille. Näitä sattuu kaikille! Ite oon huomannu ainakin, että kannattaa luetuttaa mahdollisimman monella eri henkilöllä tekstit ennenkuin laittaa 'painoon' Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts