Erilainen häämarssi
Lähetetty 09 joulukuu 2004 - 10:53
Onko kenenkään kanttori suostunut soittamaan esimerkiksi jotain elokuvasävelmää, kuten Indiana Jones- tai Star Wars -teemaa? 8)
Lähetetty 09 joulukuu 2004 - 12:35
Riippuu kait pitkälti kanttorista mihin hän suostuu.
Lähetetty 09 joulukuu 2004 - 13:03
Käypä kuuntelemassa kanttori Marko Hakanpään kotisivuilta erilaisia häämarssivaihtoehtoja, siellä on sekä perinteistä että hieman toisenlaisia vaihtoehtoja. Suuri osa kanttoreista opettelee mielelläänkin uusia kappaleita, kunhan hääpari itse hankkii nuotit ja toimittaa ne kanttoreille hyvissä ajoin. Meidän kanttorimme oli suorastaan mielissään kun pääsi soittamaan muutakin kuin ruususen marssia ;D
Lähetetty 12 joulukuu 2004 - 23:25
Kaikki kolme ovat kuitenkin "erilaisia" ainakin verrattuna näihin perinteisiin - Mendelssohniin ja Melartiniin...
(toisin sanoen tämä kanttori ainakin on erittäin ihastunut välillä muuhunkin kuin iänikuisiin samoihin häämarsseihin ;D)
Vieras_peikko_*
Lähetetty 13 joulukuu 2004 - 16:39
Riippuu kait pitkälti kanttorista mihin hän suostuu.
Riippuu myös siitä millaiset urut kirkossa on. Ainakin meille sanottiin, että pienillä uruilla ei pysty kovin ihmeellisiä soittamaan. Siis perushäämarssit kyllä, mutta ei mitään erikoisempia.
Edit: Lisään vielä, että meille toi on ihan ok. Halutaan just ne perinteiset Prinsessa Ruususet ym. ;D
Lähetetty 13 joulukuu 2004 - 22:11
Lähetetty 15 joulukuu 2004 - 13:15
Lähetetty 15 joulukuu 2004 - 13:34
Pienen paikkakuntamme kirkossa soi kuin soikin erään tuttavani häissä Throne Room.... komealta kuulosti.... se toivottavsti saadaan meillekin... :-X
Siis "Throne Room" Star Wars -elokuvasta? 8)
Lähetetty 15 joulukuu 2004 - 15:21
Lähetetty 15 joulukuu 2004 - 18:48
En vaan vielä löytänyt mistään nuotteja kyseiseen kappaleeseen...
Lähetetty 15 joulukuu 2004 - 19:09
Lähetetty 20 tammikuu 2005 - 22:00
Sulho haluaa ehdottomasti, ja eipä minulla mitään sitä vastaan ole. Ei ainakaan tuiki tavallista. 8)
Nuotit sain hommattua ja toivon, että kanttori suostuu soittamaan ne :-/
Nat ja Crimson: Samaisessa kirjassa oli myös Throne Room-nuotit.
(Music From The Star Wars Trilogy) Kirjastosta lainasin...
Lähetetty 21 tammikuu 2005 - 09:37
Tuohan kuulostaa aivan mahtavalta! Olisi mukava kuulla kanttorin kommentit, käytäntö kun tuntuu olevan joka kirkossa erilainen.Meillä tulossa myös Star Wars-musiikkia. Alttarille mennessä soipi The Imperial March ja alttarilta poistuessa Star Wars Main Theme.
Sulho haluaa ehdottomasti, ja eipä minulla mitään sitä vastaan ole. Ei ainakaan tuiki tavallista. 8)
Nuotit sain hommattua ja toivon, että kanttori suostuu soittamaan ne :-/
Me ajattelimme tulla Prinsessa Ruususen tahdissa sisään ja häipyä The Throne Roomin soidessa. 8)
Nat ja Crimson: Samaisessa kirjassa oli myös Throne Room-nuotit.
(Music From The Star Wars Trilogy) Kirjastosta lainasin...
Jep! Olin jo tilaamassa kirjaa, kun satuin tuon löytämään kirjastosta. ISBN on 1-57623-953-5.
Lähetetty 23 tammikuu 2005 - 12:54
Ja ihan pakko vielä kertaalleen Crimson todeta että sulla on pirun hyvä maku tuon musiikin suhteen.... ;D
Vieras_Myrskytuuli_*
Lähetetty 24 tammikuu 2005 - 16:03
Vieras_nannariina_*
Lähetetty 28 maaliskuu 2005 - 21:21
Vieras_morsian_2006_*
Lähetetty 30 maaliskuu 2005 - 14:26
suostuukohan soittamaan ja onkohan vaikea.... pitääkö nuotit etsiä itse... mistä saisi? onko tietoisia....?
Lähetetty 30 maaliskuu 2005 - 19:02
meillä olsi marssina tämä " its the final coundown".....
suostuukohan soittamaan ja onkohan vaikea.... pitääkö nuotit etsiä itse... mistä saisi? onko tietoisia....?
Hävettää tunnustaa, että roskalehtiä luen (no, ei oikeesti hävetä), mutta Seiskassa oli jokunen tovi sitten juttua Jonna Kauppilan häistä. Jäi vaan mieleen, että he olisivat juuri tuon Final Countdownin halunneet, mutta mistään ei löytynyt kanttoria joka olisi sen suostunut soittamaan.
Nimim. Seiskan uskollinen tilaaja 8)
Vieras_morsian_2006_*
Lähetetty 31 maaliskuu 2005 - 19:11
voi vitsi... miksi niitten kanttoreitten pitää olla noin TOLLASII.... no toivottavasti lahesta lytyis sellanen joka haluis sen soittaa... oisko jotain muuta aika saman sellasta mukavaa biisiä joka ois erillainen.
Lähetetty 31 maaliskuu 2005 - 20:02
uskollinen seiskan lukija myös.
voi vitsi... miksi niitten kanttoreitten pitää olla noin TOLLASII.... no toivottavasti lahesta lytyis sellanen joka haluis sen soittaa... oisko jotain muuta aika saman sellasta mukavaa biisiä joka ois erillainen.
Kannattaahan sitä kuitenkin kysyä, riippuu ihan kanttorista, tiedä vaikka olis hyvinkin "vapaamielinen".