Kmedist

Saappaat talvihäihin?

66 viestiä aiheessa

Itseäni ei pätkääkään kiinnosta hyppiä lumessa tai loskassa millään korkosandaaleilla tai satiiniavokkailla, joten jonkinmoiset saappaat olisi hakusessa.. Meillä ei tiedossa edes mitään sen kummempia juhlia, ravintolaan mennään syömään läheisten kanssa ja koska olen todella palelevaa sorttia, niin en aio silloinkaan vaihtaa sandaaleja jalkaa.. Eli samoilla jalkineilla tarkoitus vetää koko show läpi..

Ehdotuksia/kuvia muiden "morsiussaappaista", kiitos!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

minua kiinnostaisi kanssa kuvat/ideat ja jos jollakulla on ehdottaa esim. jotain sivusta josta voisi tilatakin erikoisempia häihin sopivia saappaita, niin kiitos nam!!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jos olet pääkaupunkiseudulta, niin Kenkä-Marskissa on (ainakin joskus ollut) todella näyttäviä valkoisiakin saappaita.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla oli helmikuussa nämä. Sisälle varasin sandaalit, mutten niitä sitten käyttänytkään.

hkengt.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Noi Kaisu_:n kuvassa olevat popot on aikas lähelle samanlaiset mitkä itseltä jo löytyvät kaapista  ;D Mun saappais vaan on niittejä jne, mutta kaipa ne menis? On hyvät jalkaan, eikä sotkis budjettiakaan..  ;D

Joka tapauksessa, lisää kuvia kiitos!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

onko kenellekkään tullut vastaan punaisia saappaita??

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nää on mun mielestä tosi kauniit!

15620958.jpg

Eihän kukaan sattuis tietämään, voisko tuollaista jostain saada? Mä ensin mietin, että laitan talvihäihin saappaat, mutta olen nyt kallistunut kuitenkin sellaisiin pienempiin juhlakenkiin. Meillä kun on tarkoitus juhlia pidemmän kaavan mukaan ja saappaat voi olla kyllä tukalat jos ovat koko päivän sisällä jalassa. Mutta nuo saappaat on kyllä todella hienot.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla on nämä mustana, aivan jumalaiset jalassa! Parhaat saappaat, mitä olen ikinä pitänyt. Helppo kävellä, vaikka en olekaan korkoja juurikaan käyttänyt. Ellokselta, löytyy myös Josefssonilta.

06201-196ells_0889517.jpg

Ellokselta myös nämä.

06201-200ells_0875713.jpg

Josefssonilta:

06201-006joss_0892028.jpg06201-170joss_0892151.jpg  06201-168joss_0892144.jpg06201-170joss_0892148.jpg

Halensilta:

57831.jpg60624.jpg

57792.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mekasta (www.mekka.fi) löytyy vaikka mitä valkoisia ihanuuksia talvimorsiamelle.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ostin juuri ensi talveksi Mekasta Tapas-merkkiset harmaanvalkoiset mokkanilkkurit, maksoivat alennuksessa 40 euroa. Myös muissa kenkäkaupoissa on ollut tarjouksessa ja normaalihintaan vaaleita saappaita vaikka kuinka paljon, vink vink.

Sisätiloissa ajattelin sitten kyllä käyttää tanssimiseen sopivia avokkaita tai sandaletteja, kunhan sellaiset nyt jostain löydän...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nostelenpa tulevan talven morsiamille saapaskuvia...

Anttila:

7717820.jpg8091563.jpg

Ellos:

60-3065.jpg

Mekka:

1094.jpg1004.jpg1000.jpg

Dinsko:

227069.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko kukaan törmännyt vielä tänä syksynä Tampereen liikkeissä valkoisiin nilkkureihin (tai saappaisiin)? Häät on helmikuussa, ja sellaiset pitäisi löytää. Itse olin kaupoilla viime lauantaina, mutten osunut silmiin muuta kuin todella korkeilla koroilla Halosella...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itseasiassa ideaparkissa oli aika lailla valkosia saappaita. Me ollaan onnellisessa asemassa saappaiden suhteen sillä niitä tuntuu olevan tänätalvena valkosessa värissä vaikka kuin paljon :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Apuja kaipaan kun en osaa päättää kenkien väriä  >:(

Eli hääpuku on kohtalaisen juhlava, viininpunainen organza/tafti (tms.?) kangasta oleva ja olkaimeton, muuten melko perinteisen mallinen puku. Asuun kuuluu hartiahuivi samaasta kankaasta.

Jotakin lämmintä olen myös ajatellut asun kanssa, kenties viitta tms.

Ongelmana on kengät! Pitäisikö tuon viininpunaisen juhlapuvun kanssa olla valkoiset, punaiset vai kenties mustat kengät? Saapikkaita tms. olen ajatellut. Pitäisikö tuon viitan ja kengien olla väriltään samat? Entä kun olen ilman viittaa sisätiloissa? Ja mikä väri tuon viininpunaisen kanssa olisi paras?

Jospa joku osaisi auttaa ?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mistä te ihmiset niitä valkeita saappaita/nilkkureita löydätte?? Olen kolunnut kaikki Kuopion kenkäkaupat, eikä sopivia löydy! Dinskossa oli loppukesällä nätit, sirot valkeat nilkkurit ja ajattelin, että kyllähän niitä varmaan syksymmällä tulee lisää, mutta (yllätyts, yllätys) eipä tullutkaan :( Mitä opimme tästä? Osta heti, jos kohdalle sattuu mieleiset! :D Anoppi jo innostui, kun sanoin laittavani valkoiset kumpparit jalkaan ;)

Hups, eksyin aiheesta...siis, onko esim. muita nettikauppoja kuin mekka, ellos, josefssons, halens, anttila...?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^Miksei kyseiset nettikaupat käy? Mekasta ainakin löytyisi... taisi olla 8 erilaiset ::)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään