Jump to content
Naimisiin.info

Erilainen hääauto?


hinnii

Recommended Posts

  • 4 months later...

Mie just tänään kysäisin eräältä tuttavalta autoharrastajalta hänen vanhaa Peterbilt -jenkkirekkaa, ja alustavasti se on nyt sitten tulossa meidän hääautoksi ensi juhannuksena :)

 

Niille joille ko. auto ei kerro mitään, niin linkkinä kuvaa http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Peterbilt_379.JPG

 

Haluttiin jotain erilaista, auto jollaista ei meidän kylillä näe usein :)

Link to comment
Share on other sites

Meillä nyt ei ole häistä tietoakaan. Jos sellaiset joskus sattuu tulemaan ja omistan nykyisen autoni, haluaisin käyttää sitä hääautona. Kyseessä on pieni hatchback Ford Ka, joka sattuu olemaan punainen. Kaikki aina vitsailevat, kuinka se näyttää leppäkertulta ja aika ajoin kysellään, missä ne pisteet oikein viipyy. Jos menisin naimisiin nyt, laittaisin autoon mustat pilkut ja ensimmäinen ajomatka avioparina taitettaisiin leppäkerttu-autolla.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Meille tulee tummansininen (kun pitää olla jotain sinistä...  :D ) Kupla vm. -68 ..mies osti sen kesällä harrasteautoksi meidän perheeseen ja totesin, että auto on päätetty kun näin tämän ihanuuden :give_heart:  Eikä miehellä ollut mitään vastaan vaan rupesi heti suunnittelee mitä kiillottaa yms ensi kesää varten :girl_haha:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Me ollaan harkittu taksia. :) Se tavallaan liittyy meidän tarinaan, varsinkin jos kuski olisi yksi tietty taksikuski.

 

Osa vieraista repeäisi nauramaan saman tien, koska aika moni muistaa sulhasen miehenä, joka siirtyy taksilla vaikka 50 metrin matkan "koska sataa" tai aikoinaan mentiin taksilla kotiin ravintolasta huikeat sata metriä "koska se oli ylämäki ja väsytti".

Link to comment
Share on other sites

Me ollaan harkittu taksia. :) Se tavallaan liittyy meidän tarinaan, varsinkin jos kuski olisi yksi tietty taksikuski.

 

Osa vieraista repeäisi nauramaan saman tien, koska aika moni muistaa sulhasen miehenä, joka siirtyy taksilla vaikka 50 metrin matkan "koska sataa" tai aikoinaan mentiin taksilla kotiin ravintolasta huikeat sata metriä "koska se oli ylämäki ja väsytti".

 

iiinez.... Repeän :girl_haha: :girl_haha: :girl_haha: :girl_haha: :girl_haha:

Onpa loistava tarina. Uskoakseni teillä ei yksinertaisesti ole muuta vaihtoehtoa kuin taksi :lol: :lol:

 

 

Meille ei tule hääautoa. Vikiminen kirkossa, johon saapuu vanhempamme ja lapsemme avec. Tällä porukalla lounastamme ja myöhemmin illan suussa pidämme erilliset kekkerit ystävien (ja lasten) kesken.

Häälounaspaikka on 100 m päässä kirkosta ja iltajuhlaan saavumme kotoa ennen vieraita. On talvi ja pimeä (eli kukaan ei näe sitä kuitenkaan), joten autolla ei sinällään ole merkitystä eikä se ole kummallekaan tärkeä. Todennäköisesti juhlapaikalta poistuminen tapahtuu iiinezin tapaan eli taksilla kotiin nukkumaan.

Muokattu: , käyttäjä: Suli
Link to comment
Share on other sites

Aah, iiinez, ei teillä TODELLAKAAN ole muuta vaihtoehtoa! Kuolen nauruun tuosta "koska oli ylämäki ja väsytti" jutusta :D :D :D

 

Meidän "hääauto" on varmaan soutuvene. Vielä mietin että onko se tavallinen soutuvene vai laitetaanko häävieraita (siis esim. appiukot, veljet, bestmanit jne) soutamaan ja otetaan kirkkovene :) Ehkä kuitenkin tuo soutuvene, mä tykkään niin soutaa ja olis varmaan vieraistakin ihan hauska ohjelmanumero että saavutaan sinne juhlapaikalle niin että minä soudan ja mies vaikka soittaa mulle kitaraa siinä :D

Link to comment
Share on other sites

Oi, soutuvene kuulostaa ihanalta! Toi olis tosi hauska ja kuitenkin kivasti erikoinen juttu. Ja siitä saisi niin hyviä kuvia!

Oli meillä siinä taksissa sekin, että silloin kun vielä asuttiin eri kaupungeissa ja murulle tuli mua ikävä, se autottomana miehenä otti kerran taksin, että pääsi mun luo. Matkaa oli noin 400 kilometriä.

Link to comment
Share on other sites

^ iiinez, teidän täytyy ehdottomasti ottaa taxi! :girl_haha: Sen verran "iso osa" näyttäisi olevan teidän tarinaa :) Meillä mies on vähän saman tyylinen taxin käyttäjä... Meiltä pääsisi junalla kulkemaan tosi näppärästi viereisiin kyliin/kaupunkeihin ja tämä olisi paljon edullisempi vaihtoehtokin, mutta ei.. Herra haluaa aina ottaa taxin, maksoi mitä maksoi :girl_sigh:

 

Ja kinuskimansikka, ihana idea toi soutuvene :girl_pinkglassesf:

 

Mä olen sysännyt hääauton ja kuskin hankinnan kokonaan miehelle. Toiveita olen kyllä ladellut  :girl_haha: Kuten esim. joku upea vanha jenkkiauto olisi ihana, limusiini tai joku tyylikäs urheiluauto :grin:  Onneksi mun mekko ei ole mikään muhkea tyllihelmainen, niin ei sitäkään tarvitse ottaa niin kauheasti huomioon... Mutta loppujen lopuksi kelpaa kyllä auto kuin auto :) Olen kovasti koittanut miettiä kaikkia tuttujen autoja, että löytyisikö niistä joku kiva (jos vaikka sais säästettyä tässäkin asiassa pikkuisen! )

Link to comment
Share on other sites

Aah, iiinez, ei teillä TODELLAKAAN ole muuta vaihtoehtoa! Kuolen nauruun tuosta "koska oli ylämäki ja väsytti" jutusta :D :D :D

 

Meidän "hääauto" on varmaan soutuvene. Vielä mietin että onko se tavallinen soutuvene vai laitetaanko häävieraita (siis esim. appiukot, veljet, bestmanit jne) soutamaan ja otetaan kirkkovene :) Ehkä kuitenkin tuo soutuvene, mä tykkään niin soutaa ja olis varmaan vieraistakin ihan hauska ohjelmanumero että saavutaan sinne juhlapaikalle niin että minä soudan ja mies vaikka soittaa mulle kitaraa siinä :D

 

Soutuvene on hieno. Kerran olen ollut häissä, missä hääpari tuli noin rantaan (joku häämarkkimusiikkikin oli). Rannassa heidät sitten vihittiin.

Tietty voisi myös "purjehtia"  (avioliiton) satamaan :girl_haha:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Onko kenelläkää mistä voisi vuokrata autoa halvalla häihin hml seudulla (kanta-häme) tai si pirkanmaalla joka kulkisi myös tree ulkopuolelle?

Auto oli miehen vastuulla mutta sillä meni jo hermot. Netistä ei oikein tahdo löytyä muutakuin 400€/3h sijaitsee helsingissä tai vastaavia. Helsingistä ajaa hml jo kuitenkin 1,5h niin on melko tyyristä touha ja tyhmiä nuo aikarajat kun ei niissä kerkiä muutakun saamaa auton paikalle ja si jo heivaa veks. :( tyhmää

Ideoita saa jaella!

Ukko kun ei halua omaa tai sukulaisten perus micraa, mazdaa vaan jonku vähä erinlaisen

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...