nedis

Häät 2015 (yhdistetty)

982 viestiä aiheessa

Meidän perheestä kukaan ei halua häntä paikalle. Kutsutaan noin 100 hlöä serkkujen perheitä myöten, tosin kaikki isän puolelta, sillä äiti on ainut lapsi.
Tilanne on tosi monimutkanen, sillä helppo ois ajatella vaan että "no sanot että ette oo enää väleissä" mutta tällä mun mummolla oikeesti viiraa päässä vähän, narsistia piirteitä ainakin. Äitikin tokas että jos jättää kutsumatta niin varmaan alkaa selvittämään missä meidät vihitään ja milloin  :girl_mad: Elikkä lievästi sanottuna varsinainen paskamyrsky on valmis, jos ei mummelia kutsuta, todennäköisesti pommittaa puheluilla ja tekstareilla yms. Äitikin sai joululahjaksi "täydellinen anteeksianto" -nimisen raamatullisen kirjan...  :girl_impossible: Jos taas mummi kutsutaan, tiiän että mun oma tunnelma on pilalla. Inhoon sitä että sillä on mukavaa ja esittää sukulaisille että kun on niiiin ihanat häät ja morsian! 

Ainoo mikä pelottaa on se, että mummi alkaa kiristämään huonovointisella vaarillamme (ja pimittämään tietoa esimerkiksi), joka makaa jo melkein tiedottomana hoitokodissa, suht kaukana meistä joten harvoin on siellä mahdollisuutta vierailla. Huoh. Oispa normaali suku??

 

Meillä meni save the datet kaikille sukulaisille (ystävät tietää kyllä millon häät on!) ja yllättävän vähän tuli meilläkin kommentteja! Ihan muutama tekstari vaan että kiitos ja ihana kuva, eikä tullu ees sellasilta keltä oisin sitä odottanut! Sitten kuitenki kun kysyin että "saitteko meidän save the daten?" niin tuli että joo, ihana! :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ Nuo on kyllä hankalia tilanteita. Itse varmaan tuossa tilanteessa kutsuisin hänet, jos en haluaisi välejä kokonaan katkaista ja jos hän kuitenkin luultavasti käyttäytyisi asiallisesti juhlissa. Mutta onhan nuo hankalia asioita.

Me saatiin jonkin verran kiittelyjä std-maininnasta. En toisaalta olisi odottanut mitään erityisempiä vastauksia siihen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tuosta std-maininnasta... mulla on tapana säilyttää edellisvuonna saadut joulukortit, ja nyt vasta huomasin, että sulhon serkun vuosi sitten lähettämässä kortissa oli varaa päivä -maininta :D siis jos matkassa ei ole ollut erillistä korttia vaan maininta on lukenut varsinaisessa joulukortissa, itse kortti jää helposti lukematta sen tarkemmin. Ja toisaalta tuo, että joulun aika on kiireinen, pitää kyllä paikkansa. Ite oon ainakin sellaista sorttia että ajattelen ottavani kantaa kohta / huomenna / kun kerkeän ja sitten se unohtuu kokonaan...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ai niin ! Aattona tein kaupat miehen puvusta ! Meidän ei siis tarvitse vuokrata vaan löydettiin kohtuu hinnalla omaksi. Maksetaan puvusta 600e ilman helavyötä ja puukkoa (sulholla vaarinsa vanha helavyö ja sai puukot nyt joululahjaksi) ja takki puuttui, mutta sille ei tule jatkossa käyttöä ja voi vuokrata erikseen yhdeksi päiväksi. Hyväkuntoinen on ja vähän pitää housuja ottaa sisään, muuten kokokin on ok :) mun mielestå aika hyvin, kun kaikki mitä kokonaisuuksia olen löytänyt myynnistä niin maksanut 1200e - 1300e...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hittolainen! Meni kyllä vieraslista uusiksi! :angry:

Mun lapsuudenystävä, jonka kanssa en parinsadan kilometrin välimatkan takia ole viimeiseen vajaat kymmeneen vuoteen nähnyt enää niin usein, säännöllisesti kuitenkin yhteyttä pidetty. Hän oli aikoinaan (silloin nuorina) se jonka halusin kaasoksi, hänen kanssaan jaoin kaiken ja olimme kuin paita ja peppu. Nyt viimeisen vuoden aikana yhteydenpito vähentynyt huomattavasti. Lähetin hänelle syntymäpäivälahjan postitse ja ilmoitin asiasta. Paketin toimituskulut maksoi 11€. Hän ei noutanut vaan paketti palautui, ei edes ilmoittanut. Menin uudestaan lähettämään ja ilmoitin että hoi nyt skarppina, toimitus tulee. Ei noutanut vieläkään, eikä ilmoittanut mulle mitään ettei olisi kerinnyt tms. Nyt pistin viestiä facebookissa että ajan hänen ohitseen joulun pyhinä, joten voisin paketin tiputtaa matkalla, olkoot synttäri- ja joululahja samassa ja olisi kiva nähdä pitkästä aikaa. Kun soitin hänelle matkalla numero ei ollut käytössä!! :o Seuraavana päivänä laitoin viestiä ettei saanut yhteyttä ollenkaan. Vastasi vasta illalla, että jaa niin hän on vaihtanut numeroaan.... :(

On tainnut meidän ystävyys jossain kohtaa ajautua sellaiseen tilaan ettei enää toista sen vertaa kiinnosta että haluaisi edes uutta numeroaan ilmoittaa. Olen todella tympääntynyt ylipäänsä ihmisten ajattelemattomuuteen, mutta tällaiset jutut menee multa pahasti yli hilseen. Ei ole mitään mielenkiintoa kutsua tällaisia "kavereita" häihini! Sanokaa nyt etten ylireagoi?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ilmoittaudun tähän ryhmään :)
Lokakuussa 2015 sanomme tulevan miehen kanssa 'Tahdon'.

Mitä meillä on tehtynä:
~ Kutsuvieras-lista
~ Sormukset

Eli paljon puuttuu vielä ^^' Onneksi olen katsonut jo yhden paikan, pitäisi laittaa tämän päivän aikana tarjouspyyntöä menemään. Paikka vaikuttaisi hyvältä, koska sama paikka tarjoaisi pitopalvelun, salin ja yösijan pitkänmatkalaisille. Lisäksi, mikäli pidämme kirkkohäät, niin kirkko sijaitsee n. 1km päässä juhlapaikasta. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

No on tuo nyt eriskummallista käytöstä. Ite kyllä pitäisin tuollasta merkkinä jostakin...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.