7 viestiä aiheessa

Sellasta haluaisin kysellä, kun meillä olis häät tulossa tämän vuoden Marraskuun tai Joulukuun vaihteeseen. Onko tietoa Tampereella olevista pitopalveluista, joissa olisi siis seisova pöytä ruokailu, mahdollisimman monipuolinen tarjonta, lupa tuoda omat juomat, mieluiten myös saisi heidän kautta astiaston, pöytäliinat ja tarjoilijat. Ja kaikki tämä mahdollisimman halvalla!? Ja tietenkin olisi kiva jos laittaisitte nettisivujen kera ehdotuksia tai kokemuksia :)

Muokattu: , käyttäjä: Jensku92

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Voisiko joku minua opastaa missä tällainen viestiketju on? 2 kertaa selasin tämän listan ja löysin vain tämän ketjun.
Joten kysympä nyt tässä.

Eletään vuotta 2016.
Minkälaisia tarjouksia jengi on saanut Tampereen alueella. Itse olen saanut vasta 2 tarjousta ja ne kummatkin sijoittuvat 45-50e/henkilö. Onko tämä mahdollisesti ihan ok hinta? Mitä tällaisen hinnan kuuluisi pitää sisällään?

4Cateringia on porukka kehunut ja itse olen käynyt myös kauppahallissa herkuttelemassa heidän ruokiaan.

Mitä muita hyviä catering paikkoja kannattaisi tiedustella?

Muokattu: , käyttäjä: JustinBieber90

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä kysyin meidän häihin pitopalvelu Kristallia, mutta se oli jo varattu meidän päivänä (17.6.17). Sen vuoksi en kysellyt tarkempaa tarjousta, mutta ainakin nettisivujen mukaan juhlamenun hinta olisi 36-37 euroa. Kannattaa kysäistä sieltä, koska mun mielestä 45-50 euroa on aika tyyris hinta... Vertailun vuoksi meidän pitopalvelu (Kangasalta, koska juhlapaikka on myös siellä) maksaa 35-37 €/nenä, lapset puoleen hintaan, ja tuohon hintaa sisältyvät tarjoilijat, astiat ja pöytäliinat.

JustinBieber90 likes this

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Saisikohan tätä keskustelua jotenkin elvytettyä...:rolleyes: Me ollaan etsimässä pitopalveluyritystä meidän häihin ja tarvitsisin hieman vinkkejä. Yritin lueskella aikaisempia ketjuja mutta en oikein löytänyt mitään...

Ajattelin laittaa viestiä ainakin tuonne 4Catering paikkaan mutta minne muualle? Onko kellään kokemuksia esim.Kokkipojasta (www.kokkipoika.net)? Sitä tiesi joku minulle kehua.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Arto rastas catering on myös pirkanmaalla vaikuttava catering palvelu. Itse julkkiskokin luotsaama catering on saanut ainakin kavereiden häissä valtavasti kehuja. Lähiruokaa, laadukkaita raaka-aineita sekä kaunis esillelaitto. Suosittelen!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä Kristalli. Järkkäsivät maisteluillan ja oli hyvää ruokaa, yrittäjä on rempseä ja menun muokkaus onnistuu. Saimme vielä tarjouksen niin, että vedetään 2015 hinnoilla, koska olimme niin ajoissa. Toistaiseksi voin suositella, sillä on suht hyvänhintainen laskien mitä kaikkea siihen kuuluu (juomat, leivät, tarjoilu, ruoat, kakut, astiat..).

 

Kokemukseni häiden jälkeen 5/5! Kaikki sujui todella malliikkaasti, palvelu oli upeaa ja tekivät paljon ns. ekstraa, mikä ei edes kuulunut heille mutteivät silti ota ylimääräistä maksua. 

Muokattu: , käyttäjä: jennna

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään