Jump to content
Naimisiin.info

Talvihäiden miljöökuvaus, kokemuksia?


lizzard

Recommended Posts

Hyvin onnistuu, kun vaan suunnittelee kunnolla, lämpimät kengät jalkaan, ei ne mekon alta näy. Kannattaa myös ottaa valkoinen lakana mukaan, sen päällä voi ottaa kuvia ja mekko ei kastu ja kuvista voi käsitellä mahdollisesti näkyvän lakanan pois, avustaja mukaan pitämään jotain lämmintä takkia tai viittaa, niin saatte lämmitellä takki päällä (ja hanskat kädessä) aina kuvien välissä. Ja miettikää paikat jo valmiiksi. Me saatiin ainakin aivan mahtavat kuvat, suosittelen ulkokuvia talvellakin :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Otimme helmikuussa miljöössä kuvat, ja niistä tuli aivan täydellisiä <3 Valokuvaajan kanssa olimme sopineet, että jos vain sää sallii otetaan kuvat miljöössä. Kaksi päivää ennen häitä satoi vettä, mutta hääpäivän aamuna pakastui ja lunta oli puihin tullut sen verran, että puisto oli satumainen. Morsianta ei jännityksen vuoksi paleltanut, mutta sulhanen kyllä välillä valitti kylmyyttä :) Avustaja kannattaa olla kuvaustilanteessa mukana, joka voi pitää takkeja ja lapasia. Mutta jos vain säät sallii, suosittelen ehdottomasti! Pakkasta oli noin -5 astetta.

Link to comment
Share on other sites

Onpa kiva kuulla, että teidän kuvaus onnistui noin mukavasti! Itse haluaisin myös kuvat ulkosalla, mutta pelkään, että lumisen maiseman sijaan saamme tyytyä harmaaseen loskaan.. <_< Pikku hiljaa olen siis alkanut myös etsimään kuvauspaikkoja sisätiloista. Olisi mukava kuulla myös muiden kokemuksia ulkokuvauksesta talvella. Ainakin tuo lakanavinkki oli hyvä! Itse olen ollut enemmän huolissani kylmyydestä ja maiseman rumuudesta, enkä edes ole ymmärtänyt miettiä pukuparan kohtaloa!  :(

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Meillä on häät ensi maaliskuussa, ja kuvat on tarkoitus ottaa ulkona ennen vihkimistä. Toivottavasti onnistuu! :) Kiitos lakanavinkistä! Pitääpä painaa korvan taa ja mainita valokuvaajallekin. Minulle on tulossa hansikkaat ja viitta, mutta haluaisin myös muutaman kuvan ilman niitä. Saapa nähdä, jäädynkö!? :o Sitä olen miettinyt, että mitenköhän kukat selviytyvät? Onko kukka-asiaan kenelläkään vinkkejä?

Link to comment
Share on other sites

Juttelin floristin kanssa juurikin tuosta kukka-asiasta ja hän sanoi, että jos kimpun antaa jäätyä, niin yleensä laadukkaasti tehty kimppu kestää sen ihan hyvin ja on jäätyneenä kaunis, mutta sitten sitä ei voi viedä enää sisälle -> sulaessa nuupahtaa ja murenee ja menee kaikin puolin huonoksi. Eli jos haluaa kimpun kuviin, niin kannattaa puhua siitä floristin kanssa, että osaa tehdä "jäätymisen kestävän" kimpun. Sisälle sitten toinen kimppu tai ei kimppua ollenkaan, meille varmaan tulee vain pieni kukka-asetelma hääparin pöytään mutta ei varsinaista kimppua enää hääjuhlaan.

 

Toki sitten jos kuvat otetaan ennen vihkimistä ja vihkiminen on sisällä, niin sitten varmaan täytyy teettää kaksi kimppua tai valita kukaton kimppu  :mellow: Meillä on vihkiminenkin ulkona niin ei tuu siinä välissä sisälle-ulos -ramppaamista.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...