Jump to content
Naimisiin.info

Pukeutuminen häiden väriteeman mukaan


Christabel-

Recommended Posts

Meillä pukeutumisessa pääväreinä on sininen ja harmaa/hopea. Esim. mä teen varmaan itselleni sinisen huivin häämekon seuraksi, sulhanen pukeutuu (omasta tahdostaan) harmaaseen pukuun ja mun kaasot pukeutunee harmaisiin/hopeisiin mekkoihin, ja heille tulee myös siniset huivit. Idea lähti yksistä korkkareista jotka ostin vähän ennen kihlautumista ystävän häihin.

Link to comment
Share on other sites

Olen nähnyt kuvia, joissa kaasot ovat pukeutuneet teemavärin mukaisiin mekkoihin(toki tästä aiheesta on ollut keskustelua, että pitäisikö hääparin maksaa ko.mekot, jos vaativat tietyn väristä pukeutumista).

 

Tai sitten morsiamella teemaväristä kirjailua mekossa taikka hääkimppu teemavärisistä kukista. Tai teemavärin mukaiset kengät/laukku/huivi/hiuskoriste/muut korut.. Sulhasella teemavärinen solmio/rusetti/kukkaviehe..

 

Onhan niitä monia tapoja toteuttaa teemaväriä myös pukeutumisessa ja sehän on sitten ihan omasta mausta kiinni, mikä on sopivasti ja mikä liikaa :) Itselle(eikä sulhollekaan) tosin ei taida tulla ollenkaan teemaväriä pukeutumiseen.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...