twix Posted July 11, 2015 Report Share Posted July 11, 2015 Kihla on tosi siro ja niin tulee olemaan vihkisormuskin. Miellyttää omaa silmää enemmän. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minitikru Posted July 24, 2015 Report Share Posted July 24, 2015 Kihlasormus on siro, 2,7 mm muistaakseni paksuus. Kivetön sormus. Ja tulevan vihkin paksuus on 3 mm. Vihkissä on seitsemän pientä timanttia eikä yksikään timantti ole ulkoneva. Bling bling ja tosi näyttävät tai paksut sormukset eivät ole minun tyyliäni, siksi molemmat sormukset siroja Niin ja siksikin, että haluan molempien mahtuvan sormeen yhtä aikaa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
annatto Posted August 13, 2015 Report Share Posted August 13, 2015 Kihlana minulla on siro rivari, 15 pientä timanttia. Sen pariksi vihkiksi haluaisin siron rungon, mutta hieman isomman kiven. Nakkisormiin passaa paremmin siro, kuten jo muutamat muutkin on todenneet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
swee Posted August 20, 2015 Report Share Posted August 20, 2015 (edited) Mulla on aika jykevät, 2x6,0 mm leveät ja aika paksut myös, 2,60. Sormuksen koko on 16. Halusin saman rungon kuin miehellä (7,0) mutta jouduin sitten kuitenkin ottamaan 6,0 koska sormi loppui kesken Ovat rodioimatonta valkokultaa, istutus keltakultaa. Edited August 20, 2015 by swee Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts