nedis

Häät 2017

216 viestiä aiheessa

Aloitin aikoinani tuon 2015 ketjun, mutta tapahtui erinäisiä asioita ja päivä siirtyi vuoteen 2017. Olenko ainoa vai onko meitä jo muita? :) onko jo kaikki valmista?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

On meitä jo muitakin, minä! :)

 

Lähes kaikki on jo ajatuksissa suunniteltu, mutta mitään konkreettista ei ole vielä tapahtunut kihlautumisen lisäksi. Soittelin haluamaamme hääpaikkaan ja kirkkoon saadakseni informaation, että varauksia voi tehdä keväällä 2016. Ei mahda muuta kun laittaa jäitä hattuun :girl_sigh:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jee! En ole ainoa. :) meillä on kans paikka katottu, mutta eivät ota vielä varauksia. Pitopalvelu lähes valittu ( yhdestä paikasta odottelen vielä vastausta tarjouspyyntöön). Hieman tilasin kortinteko välineitä ebaysta niin pääsee tekemään koeversioita.

Kaiken mahdollisen pyrin tekemään mahdollisimman ajoissa, vihaan kiirettä. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itsekin tykkään olla hyvissä ajoin liikkeellä, koska siitä huolimatta minulle tuppaa tulemaan kiire :girl_hide: Suurin stressinaihen on saada tosiaan paikka ja kirkko varattua. Pitopalvelu tulee juhlapaikan kautta, joten suurimmat linjat olisivat hallinnassa kun varaukset saataisiin varmistettua. Vuoden verran siis pureskelen kynsiäni tämän asian suhteen...

 

Meillä ei ole yhtään pohjakassaa häihin, vaan säästäminen on vasta alkamassa. Raha-asiat ovat myös huolenaihe, mutta sillä budjetilla mennään mikä saadaan. Ruoka ja juhlapaikka ovat asioita, joista en suostu tinkimään. Morsiuspuvun voin sen sijaan ostaa vaikka Lindexiltä.

 

Onko teillä nedis mitään teemaa/aihetta? Meillä pyritään yksinkertaisuuteen, rustiikkisuuteen ja vivahteeseen -50-lukua ainakin morsiamen kohdalla. Katsotaan, miten suunnitelmat elävät parin vuoden aikana. :girl_wink:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ei meille varmaan muuta teemaa niin sanotusti tule kuin värit..itse haluaisi beigeä, juuttikangasta, vanilijaa ja ehkä hentoa roosaa. Miehen kanssa ei vielä olla noin pitkälle puhuttu, on sanonu kaikkeen vaan ihan sama. :D

Ei meilläkään mikään iso budjetti ole, säästötoimet menossa. Mutta suht pienet häät on muutenkin tulossa. Kaiken mahdollisen teen itse. Paitsi ruuan, se on meillekkin se tärkein. :)

Niin ja onhan meillä valokuvaaja ja kuljetus juhlapaikalle jo tiedossa. En vaan ole vielä tarkemmin heiltä kysellyt kun en halua paljastaa vielä kellekkään. :D tuttuja kun ovat niin tiedän että tulevat kyllä

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nedis, sähän olit jo perustanut hääpäiväkirjan! Pitäisikö meikäläisenkin uskaltaa kirjoitella sellaista, kun vähän on kuumotellut! :ph34r:

 

Eilen sattui huvittava tilanne kun selvisi, että olin unohtanut sulholle informoida että olen päättänyt hääpaikkamme! :girl_haha: Juteltiin miehen pikkuveljelle ja totesin miehelle jotain kyseisestä hääpaikasta siihen malliin, että siitä kävi ilmi minun päättäneen jo asian (harmi, että huonomuistisena en muista sanamuotoja!). Mies katsoi mua silmät pyöreenä, että "Ai sä oot päättänyt, että häät on siellä?"

 

Hups! :D Onneksi paikka on vaihtoehdoista ollut miehenkin suosikki koko ajan ja onkin siis erittäin mieluinen vaihtoehto. Olin ilmeisesti täällä naikkareissa ja päässäni asian jo sen niin monta kertaa käsitellyt, että unohtui sulhaselle informoida... No, annettakoon anteeksi sillä mies on tällä hetkellä armeijan vihreissä, joten päivittäinen kontakti on vähäistä. Ja onneksi on niin ymmärtäväinen ja myötämielinen sulhanen  :wub:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Joo pakko oli tehdä kun ei toi mies jaksa kuunnella mun höpötystä koko ajan. :D

Onneksi sulho on ollut sun kanssa samoilla linjoilla paikasta. :D meillä syttyis sota jos päätäsin sellasta yksin, se kun tuntuu olevan miehelle se yksi tärkeimmistä jutuista. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä on tämänhetkinen työnjako se, että minä etsin ja ehdotan, sulho hyväksyy ja kommentoi. (Hyväksyttävä ei tiedä kaikkia vaihtoehtoja, ainakaan niitä josta ehdottaja ei pidä ;) )  Tuosta paikasta, jossa häitämme sitten juhlitaan (siis jos saadaan se varattua oikeille päiville!) on ollut jo niin paljon puhetta, että ilmeisesti luulin asian olevan jo selvä :P

 

Ihanaa, että teillä sulhanen on niin aktiivinen! Meilläkin mies yrittää olla, mutta hänellä ei kovin montaa mielipidettä ole (tärkein ehkä se, että hän sää päättää hääauton :D ), joten ideoiminen jää vähän mun kontolle. Sulhanen on kyllä sympaattinen, kun on niin huolissaan että koenko hänen osallistuvan tarpeeksi häiden suunnitteluun. :wub: Ehkä näin on ihan hyvä, sillä myönnän olevani ehkä hiukan joustamaton, jos jotain olen päähäni saanut... :rolleyes:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä mukaan! Meillä on häät tammikuussa 2017, joten varsinainen suunnittelu aloitellaan varmaan loppukesästä. Olen tosin miettinyt jo paljon valmiiksi ja esim. mekko löytyy jo. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jee yksi lisää! Minäkin toivoin talvi häitä mutta häitä ei kuulemma tule jos ne ei ole kesällä, niin päätin joustaa. :D

Ja ei tuo sulho muuten kyllä osallistu, paikan valintaan ja ruoka/juomatarjoiluun. :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ooh vihdoin! Kovasti olenkin odotellut, että joku aloittaa keskustelun aiheesta! Täälläkin siis häitä vietetään vuonna 2017 ja päiväkin on jo päätetty, eli 1.7.17. :) Ei mulle yleensä niin tarkkaa ole nuo päivämäärät, mutta tuo osuu kesälle hauskasti. 17 on myös sikäli hauska numero, sillä aloimme seurustelemaan 6 vuotta sitten huhtikuussa 17. päivä. Ompas romanttista. :D

 

Teemaksi haluaisin jotakin "travel vintage" tyyppistä. Kun laittaa googlen kuvahakuun "travel vintage wedding," tulee just sitä tyyliä, mitä me miehen kanssa haluttais. Hääpaikka sekä kirkkokin on jo mielessä, pitäisi ne ensi vuonna varata. Vielä en ole mitään häiden eteen tehnyt, sillä oon kaasona heinäkuussa 2015, mutta ensi vuonna aion ihan kunnolla ruveta touhuilemaan. Mielummin tekee kaiken rauhassa, kuin hirveellä kiireellä. Paljon oon kyllä jo suunnitellut ja pinterest on täynnä inspiraatiokuvia.

 

Kirjoitain lifestyle blogia, johon tulee varmasti myöhemmin hääjuttujakin ympättyä. Oon kyllä miettinyt pelkän hääblogin kirjottelua, mutta tää foorumi sopii siihen hulinaan oikein hyvin. ;) 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse olen tosiaan haaveillut ikuisuudelta tuntuvan ajan sellaisista fiftari-tyylisistä häistä. Sitä tyyliä se mun mekkokin on (Vivien of Hollowayn kellohame). Meille taitaa kyllä tulla vähän sellaiset sekateemaiset häät, eli tuo 50-luku ei jää sellaiseksi pääteemaksi. En muutenkaan halua mitään selvää teemaa, vaan jotain kivoja yksityiskohtia sinne ja tänne. :)

 

Mies on toistaiseksi ollut ihan messissä kaikesta mitä olen hänelle hääjuttuja ehdottanut. Välillä tuntuu, että voisin vaan hoitaa kaiken suunnittelun itse ja mies näkisi lopputuloksen itse hääpäivänä, sen verran ärsyttävä jeesmies tuntuu olevan. Se on kuitenkin meidän päivä, niin pakko se on kaikki hyväksyttää miehellä. :girl_sigh:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidän häät on näillänäkymin kesällä 2017. Ajatus lyötiin lukkoon vasta ihan muutama päivä sitten vaikka kihloista on jo yli kaksi vuotta aikaa. Olisin halunnut mennä naimisiin jo ensi kesänä mutta käytännön syistä jouduttiin lykkäämään vielä vuodella eteenpäin. Jääpähän enemmän aikaa säästämiseen ja saan rauhassa ideoida ja väkertää. Meille tulee Woodland wedding tyyppiset häät ja koristelussa käytetään mahdollisimman paljon luonnonmateriaaleja. Olisi ihanaa jos vihkimisen voisi järjestää metsän keskellä mutta toteutus voi olla hieman liian kinkkinen sinänsä. Toteutuksen suhteen en ole vielä lähtenyt tekemään mitään mutta näpit syyhyten odottelen kesää että pääsen kokeilemaan erilaisia mahdollisia koristeita. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

No oh my, meidän häät siirty 2016 vuodelle sulhasen aloitteesta! Nyt tulikin tuli hännän alle ja taidan siirtyä tuonne toiseen ryhmään panikoimaan :girl_pinkglassesf:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun ja kihlatun häitä vietetään kesällä 2017, jos kaikki nyt vaan sujuu :girl_in_love: 

Oon ihan innoissani suunnittelemassa kaikkea; pukua, ruokia, kakkuja, koristeluja, oon kattonu jo tositosi monta hääpaikkavaihtoehtoa ja kirkkoja. Itsellä visio maalaistyylisistä perinteisistä häistä, ja miehellä samanlainen idea. "Enää" 25kk siihen, että sanotaan tahdon, onko muut suunnitellu näin aikaisin?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä kanssa 2017 olis päivä mietittynä! Kivaa, että muitaki löytyy :) Meillä kanssa maalaistyyliset häät, mahollisimman yksinkertaset. Sen enempää ei ookkaa suunniteltuna. Kamalasti haluaisin vain päästä noita muiden hääpäiväkirjoja lukemaan, vielä ei tää status riitä..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täällä myös yksi 2017 häitään juhliva :) Mä ajattelin luoda facebookiin häät 2017 ryhmän kun sellaista ei vielä ollut, kun oon itse niin huono kirjoittelemaan mihinkään muualle :D meillä on päivä päätettynä ja tänään laitettiin tarjouspyyntöjä juhlapaikoista. Bestmanin ja kaason + morsiusneitojen kysyminen olis nyt seuraava juttu ja sit 2016 tammikuussa aletaan kunnolla suunnittelemaan, sinne asti siis katsellaan vaihtoehtoja jiiänee!

Muokattu: , käyttäjä: roosabee

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä kans häät 2017 kesällä. :) Meillä on kirkko jo varattuna! Meilläkin työnjako menee niin, että mä ehdotan, sulhanen hyväksyy tai ei. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä en oo täällä ikinä kirjoitellutkaan, mutta jos sitä nyt rohkenis :) Haeskelin jo Facebookstakin 2017 ryhmiä ja ajattelin niihikin liittyä :) Onko teistä joku jo noissa Häät2017 tai Häät2017! ryhmissä :)?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä en oo täällä ikinä kirjoitellutkaan, mutta jos sitä nyt rohkenis :) Haeskelin jo Facebookstakin 2017 ryhmiä ja ajattelin niihikin liittyä :) Onko teistä joku jo noissa Häät2017 tai Häät2017! ryhmissä :)?

En oo vielä liittynyt, pitäis ehkä. Oon ihan tohkeissani jo järjestämässä kaikkea, tuntuu et jos ei tee mahd pian nyt, niin ei kyllä sitten tuu tehtyy myöhemminkään :D 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

:D Kuulostaa tutulta :D!

Mutta 2 vuotta vielä, kääks!

Sekin menee äkkiä, kun aattelee ettei oo kiire. Meillä valmista vaan kaasot ja kirkko  :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidän häät on toukokuussa 2017  :-X Olen jo muutamalta juhlapaikalta kysynyt tarjouspyyntöjä. Potentiaalisiin valokuvaajiin olen ottanut nyt hyvissä ajoin yhteyttä, mutta mitään ei ole lyöty lukkoon. Vielä en haluaisi tehdä mitään suurempia päätöksiä, kun oon niin nopea muuttamaan mieltäni. Mutta ihanaa että on vielä reilusti aikaa  :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään