Lapinnoita

Huntua vaiko ei?

Hunnulla vai ilman?   10 members have voted

  1. 1. Hunnulla vai ilman?

    • Ilman
      8
    • Hunnun kanssa
      2

Please sign in or register to vote in this poll.

6 viestiä aiheessa

En ainakaan nopealla selaamisella löytänyt ketjua aiheesta.

Minulle tulee alla olevan kuvan tyylinen valkoinen mekko, ja olen saanut kehitettyä ongelmaksi hunnun. Toisaalta tuntuu että huntu kuuluisi ns. pakettiin, mutta toisaalta mietin että onko se vain tiellä/peittääkö vain hiukset. Hiukset ovat itselleni yksi tärkeimpiä "asusteita", pitkät blondit hiukset mihin taiteillaan puoliksi auki oleva kiharakampaus. Toinen juttu on että en osaa kuvitella, miten tuohon kampaukseen saisi nätisti laitettua sen hunnun, nutturakampauksiin ym. on helppo kuvitella.

Kiinnostaisi tietää kuinka paljon huntuja nykyään käytetään, käytittekö itse/aiotteko käyttää, ja muutenkin omia mielipiteitänne asiasta :)

68926f5b4f7ae28aadda411cd111127f.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Pistä Googlen kuvahakuun half up hair veil. Hyvin näyttää onnistuvan. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun mielestä tuo puku melkein huutaa nutturakampausta ja huntua. Toisaalta myös puoliksi auki jäävät kiharat sopisivat varmasti ihanasti, ja siinä tapauksessa huntu on mielestäni lähes aina tårta på tårta. Sellaista kampausta voi koristella monilla muilla tavoilla, kuten Mirmuliini sanoi. 

Pari viikkoa sitten olin häissä, joissa morsiamella oli nutturakampauksen kanssa aivan luovuttamattoman kaunis huntu vihkimisen aikana. Oli tehty mittatilauksena. Hänkin otti sen pois ennen kuin saapui hääjuhlaan, kuten ilmeisen yleistä taitaa olla. Huntu on mutu-tuntumalla ollut pois muodista jo useamman vuoden. Mutta kun nykyään muotia on ennen kaikkea individualismi, huntu sopii jokaiselle, joka sen omakseen kokee. :girl_smile: Esimerkiksi tätä pari viikkoa sitten avioitunutta ystävääni en olisi mitenkään voinut kuvitella ilman huntua! 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun mielestä ton tyyliseen mekkoon voi hyvinkin sopia huntu, ja myös kuvailemaasi kampaukseen. Itse en hanki huntua, koska koen, että se olisi vain tiellä vihkiseremonian jälkeen. Jos taas hunnun ottaisi pois sen jälkeen, tuntuisi tyhmältä maksaa rahaa siitä, että saa hunnun tunniksi päähän ja yrittää sen jälkeen ottaa se pois pilaamatta kampausta. Laittaisin siis itse ehdottomasti hunnun muuten, mutta en usko sen olevan kovin käytännöllinen. Hunnun sijasta minulle tulee hiuskoriste, joka kiinnitetään siihen kohtaan, mihin muuten tulisi huntu.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En oikein ole kiinnittänyt huomiota huntuihin, jos olen ollut häissä tai ainakaan eivät ole jääneet mieleen. Yhdellä morsiamella oli erikoisempi hiuskoriste, joka sopi loistavasti kokonaisuuteen ja oli hänen näköisensä. Muut ovat tainneet olla ilman huntua tai yhdellä oli ehkä vihkimisen ajan huntu.

Itse tuskin tulen huntua laittamaan. Vielä hieman epäselvää, tuleeko oikeaa hääpukuakaan. Joka tapauksessa haluan melko yksinkertaisen puvun, juhlat ovat rennot eikä niihin ehkä sopisikaan huntu.

Lapinnoidan pukuun kyllä sopisi huntu, mutta toisaalta näyttää hyvältä ilmankin. Mielipidekysymys. :) Miten muuten kävi, hankitko hunnun?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään