Hunnulla vai ilman?   8 members have voted

1. 1. Hunnulla vai ilman?

• Ilman
      6
    • Hunnun kanssa
      2

Please sign in or register to vote in this poll.

3 viestiä aiheessa

En ainakaan nopealla selaamisella löytänyt ketjua aiheesta.

Minulle tulee alla olevan kuvan tyylinen valkoinen mekko, ja olen saanut kehitettyä ongelmaksi hunnun. Toisaalta tuntuu että huntu kuuluisi ns. pakettiin, mutta toisaalta mietin että onko se vain tiellä/peittääkö vain hiukset. Hiukset ovat itselleni yksi tärkeimpiä "asusteita", pitkät blondit hiukset mihin taiteillaan puoliksi auki oleva kiharakampaus. Toinen juttu on että en osaa kuvitella, miten tuohon kampaukseen saisi nätisti laitettua sen hunnun, nutturakampauksiin ym. on helppo kuvitella.

Kiinnostaisi tietää kuinka paljon huntuja nykyään käytetään, käytittekö itse/aiotteko käyttää, ja muutenkin omia mielipiteitänne asiasta :)

68926f5b4f7ae28aadda411cd111127f.jpg

Jaa viesti

Pistä Googlen kuvahakuun half up hair veil. Hyvin näyttää onnistuvan. :)

Jaa viesti

Tuohon pukuun voisi kyllä sopia ja tosiaan myös noihin puoliksi ylös saa tosi kauniita huntukampauksia. Mutta itse menisin sen mukaan, mikä tuntuisi omimmalta. Hiuksiin voi myös laittaa joko vaihtoehtoisesti tai hunnun lisäksi esim. kukkia, kukkaseppeleen, helmiä, hiuskoruja ym. eli jos haluat, että hiukset on "pääosassa", on myös muita vaihtoehtoja kuin huntu :)

Jaa viesti

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään