Jump to content
Naimisiin.info

Oulun seutu


Hilla_78

Recommended Posts

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Moron! Täällä uusi tyyppi koettaa viritellä hääkuvioita... Mahtaakohan kukaan tietää sen Varjakan kartanon hintatasoa? Onko enemmän niinku yläkanttiin?

Lähetin sinne tiedustelun viikko sitten ja vastaus tuli jo seuraavana päivänä:

>>>

Alakerran juhlatiloihin mahtuu ruokailemaan 120 henkeä ja

tanssipaviljonkiin 150 henkeä.

Tilavuokra kartanosta on 700.00 € la-su ja hinta sisältää:

- alakerran juhlatilat

- tanssipaviljongin

- piha-alueen

- majoitustilat 8 huonetta (n. 35 vuodepaikkaa) omilla liinavaatteilla

(ilman liinavaatteita ei vuoteissa saa nukkua)

Lisämaksusta:

- liinavaatesetti 5.00 €

- aamiainen 5.00 €

+ruoat pitää ostaa heiltä

Meille ainakin ihan liian tyyris eikä oikeen muutenkaan sopiva... :-X

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

terva-toppilan kartano oli vielä ennen joulua vapaa,mutta jos siitä kartanosta vuokrataan puolet ja puolet niin onkohan se kovinkaan fiksua.meillä oli suunnitteilla vuokrata se,mutta nyt arveluttaa jos kolmet häät "samassa" paikassa.vintti oli nimittäin jo varattu.meillä mummu on ottanut asiakseen hääpaikan vuokrauksen ja aiko soitella jo huomenna alustavan varauksen sinne  kartanoon.saas näåhdä miten käy :-?

Link to comment
Share on other sites

Hattiw: Olen ollut Kruunumakasiinilla juhlimassa noin 60 hengen suuruisia häitä. Paikka on todella tunnelmallinen ja kaunis. Häät olivat talvella, joten erityisesti illan hämärtyessä tunnelma vain lisääntyi. Ruoka oli tavattoman hyvää ja henkilökunta ystävällistä. Siis suosittelen  :)

Onko jollakulla kokemusta Maikkulan kartanosta ja etenkin sen Liiteristä? Suunnittelemme häitä pidettäviksi helmikuussa 2009 kyseisessä paikassa. Onko ruoka hyvää? Onko henkilökunta mukavaa? Onko kaikki sujunut, kuten ollaan sovittu? Olisiko ehkä saatavana kuvia Liiterin sisältä?

Kiitos  :D

Link to comment
Share on other sites

Hei! Onko kellään kokemusta Vihiluodon torpasta? Kävimme tänään katsomassa siellä ja ulkoa  päin vaikutti ainakin lupaavalta ja sisältäkin, vaikka onhan se kyllä aika baarimainen, mutta ehkä se korjaantuu koristeilla ym. ympäristö on kyllä upea. Entä onko kokemuksia Upseerikerhosta, esim. voiko pihalla myös juhlia ja vaikka tanssia? Sekin on tosi kiva, mutta voi olla hieman ahdas meidän sadalle vieraalle.

Tänään käytiin katsomassa myös Kruunumakasiiniä sisältä ja se on todella hieno, miinusta vaan ettei se pihapiiri ole kauhean idyllinen (keskellä asuintaloja), aika hintava myös ruokineen ja juomineen, tilavuokrahan on 25 e /h / kerros (kerroksia kaksi).

Link to comment
Share on other sites

Hei! Onko kellään kokemusta Vihiluodon torpasta? Kävimme tänään katsomassa siellä ja ulkoa  päin vaikutti ainakin lupaavalta ja sisältäkin, vaikka onhan se kyllä aika baarimainen, mutta ehkä se korjaantuu koristeilla ym. ympäristö on kyllä upea. Entä onko kokemuksia Upseerikerhosta, esim. voiko pihalla myös juhlia ja vaikka tanssia? Sekin on tosi kiva, mutta voi olla hieman ahdas meidän sadalle vieraalle.

Tänään käytiin katsomassa myös Kruunumakasiiniä sisältä ja se on todella hieno, miinusta vaan ettei se pihapiiri ole kauhean idyllinen (keskellä asuintaloja), aika hintava myös ruokineen ja juomineen, tilavuokrahan on 25 e /h / kerros (kerroksia kaksi).

Mulle tulleepi joka tapauksessa pitopalavelu koska oon turhan ressaavaa sorttia niin haluan päästä mahd. helpolla vaivalla.:) kalliimmaksi tulis jos vuokraisin paikan erikseen ja ottaisin pitopalvelun erikseen..meille tulee näiltä näkymin n.60-80 vierasta ja häät ovat talvella niin sillä pihalla ei ole niinkään väliä. tietty jos olis kesähäät tiedossa niin siinä tapauksessahan olisi mukavaa jos se pihakin olisi kaunis. ;)

Link to comment
Share on other sites

sampyla: Mä olen ollut yhdissä häissä pitojen helmessä. Paikka on kaunis kesällä. Vieraita sisälle ei kyllä kauheasti mahdu muistaakseni, ahdasta oli meillä ainakin niissä häissä. Ruoka oli kohtuullista. Emäntä lauloi hääparille lahjaksi. Ihan ok ääni sillä oli.  :) Tanssilava oli pihalla ja museohuoneet oli ainakin niissä häissä auki. Maalaisidylliä kerrassaan.

Link to comment
Share on other sites

Onko jollakulla kokemusta Maikkulan kartanosta ja etenkin sen Liiteristä? Suunnittelemme häitä pidettäviksi helmikuussa 2009 kyseisessä paikassa. Onko ruoka hyvää? Onko henkilökunta mukavaa? Onko kaikki sujunut, kuten ollaan sovittu? Olisiko ehkä saatavana kuvia Liiterin sisältä?

Kiitos  :D

Meillä on liiteri varattuna, häitä vietetään 20.1, eli osaan kahden viikon päästä kertoa enemmän. Eilen käytiin sopimassa yksityiskohdista ja jäi todella luottavainen mieli kaikille neljälle.  Minä ainakin tykkään siitä ilmapiiristä joka liiterissä on. Hintataso on aika kallis jos vertaa pitopalveluun, mutta paikkahan on siis ravintola eli esim. Rauhalaan verrattuna ei eroa enää tulekkaan. Uskoisin ruoankin olevan hyvää jos EU:n maatalousministeritkin syötetään siellä. Juomat täytyy ostaa talolta eli se nostaa hintaa luonnolisestikkin. Kakut tulee Huovisen leipomolta...

Palaan asiaan kahden viikon päästä

Muoks. Jos laitat privana jonkun s-posti osoitteen voin laittaa meidän kuvia liiteristä tulemaan...

SAMPYLA: Olimme joulun alla pomon läksiäisissä pitojen helmessä ja minä ainakin petyin ruokaan todella. Hirvikäristys ei maistunut millekkään ja valkosipuliperunoista puuttui valkosipuli ja suola. Muuten oli kyllä mukava se omistaja pariskunta. Tiloista en osaa sanoa kun olimme siinä pienessä huoneessa että millainen salin puoli sitten on.

Link to comment
Share on other sites

Onko jollakulla kokemusta Maikkulan kartanosta ja etenkin sen Liiteristä? Suunnittelemme häitä pidettäviksi helmikuussa 2009 kyseisessä paikassa. Onko ruoka hyvää? Onko henkilökunta mukavaa? Onko kaikki sujunut, kuten ollaan sovittu? Olisiko ehkä saatavana kuvia Liiterin sisältä?

Moi joh@nn@! Me juhlittiin häitä liiterissä heinäkuussa 2005. Minulla ei ole muuta huonoa kokemusta paikasta kuin, että hinta on kova :( ja minua itseä häiritsi, kun toiset häät oli kartanon puolella samaan aikaan. (Helmikuussa ei taida olla niin kovaa ruuhkaa kuin heinäkuussa :) ) Sitä en tiedä, että voiko esim. firman ryyppäjäisiä olla samaan aikaan kuin häitä vietetään jne.

Paikka oli myös aika helppo ratkaisu. Ei tarvinnut huolehtia siivoamisesta eikä muutenkaan järkkäämisestä. Itse sen verran nähtiin vaivaa, että itse koristeltiin paikkaa häitä edeltävänä päivänä. Itse saa päättää mm. servettien ja liinojen värit :) Palvelu oli hyvää ja henkilökunnastakaan ei ole valittamista.

Link to comment
Share on other sites

Guest johanna(Guest)

Kruunumakasiinista sen verran, että kävin siellä kysymässä hintoja ja tutustumassa paikkaan nyt alkuvuodesta.

Tilavuokra tuntui ensin kovalta, mutta kun minulle selvitettiin mitä siihen kuuluu, sehän onkin halpa, onko kukaan käynyt siellä??

Tilavuokra veloitetaan kuulemma vaan siitä ajasta, kun itse juhlaväki on paikalla. Siis jos juhlat alkavat kello 17 ja kestävät puoleenyöhän ja tarvitsee vain yhden kerroksen, niin vuokraa maksetaan vaan jotain 160 euroa. Ja hintaan kuuluu astiat, tarjoilijat, somistus, siivoukset ja muut. Olin kyllä yllättynyt positiivisesti!

Mun kaverit on olleet siellä häissä ja kertoivat että talo on upea, ja kaikki oli pelannut kivasti, joten siksi mekin menimme käymään! Taloon mahtuu reilusti yli 200 juhlijaa, sika iso!

Talo on sisältä aivan makee, pihasta viis kun käytiin katsomassa sisäpuoli!

Johanna & Kalle  

Link to comment
Share on other sites

Mun mielestä sen on kans edullinen kun siihen hintaan sisältyy kaikki mahollinen, jopa asiakkaan toiveen mukaan tehty hääkakku. Me mennään kans tutustelemaan siihen paikkaan kunhan ehimmä, oon silti jo melko varma että otan sen koska tilan vuokra erikseen+pitopalvelu tulee mulle ainaki liian kalliiksi.:)

Link to comment
Share on other sites

Vielä kaikille Hilikusta kiinnostuneille. Meillä on varattuna Hilikku viikon kuluttua oleviin häihimme. Erinnäisten sekaannuksien vuoksi varasimme paikan vasta noin 4 viikkoa enne häitä ja sovimme asiat paikan päällä vasta kaksi ja puoli vikkoa enne h-hetkeä.

Ainakin näin ennen häitä voin vain kehua paikkaa ja ennen kaikkea palvelua. Hinta koostuu vain ruuista ja juomista, ruuan hintakin vaikuttaa varsin kohtuulliselta verrattuna esim. Maikkulan kartanoon. Kerron sitten lisää häiden jälkeen....

Link to comment
Share on other sites

Kiitos kaikille vastauksista!  :)

Me nyt sitten varattiin pitojen helmi. Kauheesti ei tässä vaiheessa enää voi valita paikoista kun näinkin "myöhään on liikenteessä". Ainakin palvelu puhelimessa on ollut todella ystävällistä. Ainoa ikävä asia että tilan vuokraa pitää maksaa jo varauksen yhteydessä puolet ennakkoon. Eli 250e. Noh, onpahan se tietysti sitten elokuussa pois kun kaikki muut pitää maksaa.

Link to comment
Share on other sites

Heips! Tuolla finfunin sivuilla oli maininta, että heidän kauttaan vuokrataan Oulunsalon Peuhua. Muuta en kyllä tiedä... Tässä osoite; sieltä kokous- ja saunatilat. http://www.finfun.fi/finwest/esitteet_1_1.php?vaID=19

Minäkin oon paikkaa harkinnu, mutta en oo ottanut yhteyttä. Sopiikohan ollenkaan pienehköihin häihin. :-?

Link to comment
Share on other sites

Guest Tiutau(Guest)

Meillä juhlitaan Oulun upseerikerholla ja ei tarvii olla upseerismies että sitä saa vuokrata, joten kannattaa katsastaa paikka. http://www.merikoski.fi/kokousjajuhlapalvelut/upseerikerho/ Kaikki ruuat ja juomat tulee omasta keittiöstä, paikassa on baari illan viettoa silmällä pitäen ja paikka on todella kaunis ja juhlallinen: korkea juhlasali jossa kattokruunut yms. Lapsillekin hoituu oma puuhatila jossa voi vaikka katsoa videoita, piirtää yms, mikä oli aika tärkeä homma kun ollaan lapsekas perhe ja niin on moni vieraistammekin. Remonttikin on vasta paikkaan tehty! Tilan vuokra on minimaallinen 100e, ja siihen sisältyy myös siivous, tarjoilu, astiat, ruoka- ja kahviliinat, kynttilät yms, joten aivan mahtavaa minun mielestä! Tosi asiantuntevaa henkilökuntaa ja armeijamaisen täsmällistä toimintaa  [smiley=happy.gif] Ruokalistoissa on valinnanvaraa joka makuun eivätkä ole ihan kauhean hintaisiakaan kun ajattelee ettei itse tilavuokra ole Oulun hintoihin verrattuna kallis. Kakkuvalikoimaakin runsaasti!  ;D

Suosittelen lämpimästi tutustumista jos ette ole siellä käyneet! Mielestäni yksi kauneimmista Oulun juhlatiloista!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...