Guest Ruiskaunokki

Kauneuspalvelut - Espoo

44 viestiä aiheessa

Etsin hääkampauksen ja -meikin tekopaikkaa Leppävaarasta.

Minkälaisia hintoja pyytävät Salon Klipsissä, Ansu make-upissa ja Evessä? Koeversiot aion myös ottaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minuakin kiinnostaa! Kokemuksia tänne! Ja kuviakin olis kiva nähdä.. :girl_wink:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Suosittelen ehdottomasti Toporiinaa. Mulle tosin tehtiin siellä vain kampaus, mutta se oli niin onnistunut! Ja kesti hyvin. Kampaajana mulla oli Heidi. Suosittelen!

Heidi teki minulle hääkampauksen vuonna 2004 ja vuonna 2009 minun kaasolle kun hän meni naimisiin. Valitettavasti hän ei enää ole töissä Toporiinassa mutta jos joku tietää missä hän toimii nykyään niin olisin kiitollinen tiedosta (hän työtoveri muisteli että olisi jossain Kirkkonummella)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulle tehtiin kampaus ja meikki Sellon Evessä, ja kampaus varsinkin oli aivan _ihana_! Kampaus oli 135e ja meikki 55e. Kampauksen voitte käydä vaikka tsekkaamassa jos haluatte (kai tänne saa linkittää kampaajan fb-sivuilta kuvan?): http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/291791_257010657670917_114264905278827_731211_852902122_n.jpg

Tosin tossa kuvassa näkyy pieni "kalju" kohta, jota ei kyllä muuten huomannu. Mulla tosiaan oli vihreä mekko, siksi noi vihreät koristeet hiuksissa.

Meikkikin onnistui oikein hyvin, meikkaaja kuunteli toiveitani väreistä ja tummuusasteista ja kaikesta, mutta eritoten ihastuin tuohon kampaukseen. Plus että kampaaja (Petra) oli niin hauska tyyppi, että menisin ilomielin muutenkin uudestaankin :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minulle ja kahdelle kaasolleni tehtiin kampaukset ja meikit Tapiolan Toporiinassa. Olimme kaikki valtavan tyytyväisiä erityisesti kampauksiin ja meikitkin olivat oikein kauniit. Oma meikkini erityisesti oli kaunis ja raikas ja melkein pystyi peittämään asian, että yöunia oli takana vain pari tuntia. :) Suosittelen lämpimästi!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minulle tehtiin pari viikkoa sitten meikki Haaveessa Leppävaarassa. En ottanut koemeikkiä. Ensimmäinen kerta elämässäni meikkaajalla, käytän itse arkisin vain puuteria ja ripsaria, joten vähän jännitti etukäteen. Lopputulos aivan loistava! Kevyt, mutta kuitenkin mun parhaita puolia korostava meikki. Suosittelen Haavetta.

Kampaajalla kävin omalla vakkarillani Salon Simplessä, Mariannalla. Aivan upea sekin! Monet eivät uskoneet, että mulla ei ollut mitään hiuslisäkettä, kun omasta tukasta oli saatu niin runsaan ja mahtavan näköinen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Varasin itselleni hääkampauksen ja -meikin Entressen Sirpa Mansnerilta. Täällä joku kuitenkin kommentoi, ettei ollut tyytyväinen palveluun. Onko muilla kokemuksia kyseisestä paikasta? Myös kokemukset Sellon Salon Klipsistä kiinnostaa kovasti!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko kellään kokemusta Matinkylässä sijaitsevasta kampaamo Elitestä?

Varasin sinne ajan hääkampaukseen ja samoissa tiloissa toimivaan kauneushoitola Angeloon häämeikkiin, lähinnä siksi kun heillä oli Cityshopparilla niin hyvät alennukset. Angeloon varasin myös kasvohoidon samalle päivälle kun tehdään koekampaus ja -meikki. Elitessä siis Cityshopparialennus -35% ja Angelossa hoidot -20%. Mulle tulee hyvin simppeli "kampaus" (tukka kootaan niskaan romanttisen sekaiseksi kasaksi) ja ihan perusmeikki joten uskalsin varata ajan tietämättä kampaamosta/meikkaajasta mitään. Jännää...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko kellään kokemusta Matinkylässä sijaitsevasta kampaamo Elitestä?

Varasin sinne ajan hääkampaukseen ja samoissa tiloissa toimivaan kauneushoitola Angeloon häämeikkiin, lähinnä siksi kun heillä oli Cityshopparilla niin hyvät alennukset. Angeloon varasin myös kasvohoidon samalle päivälle kun tehdään koekampaus ja -meikki. Elitessä siis Cityshopparialennus -35% ja Angelossa hoidot -20%. Mulle tulee hyvin simppeli "kampaus" (tukka kootaan niskaan romanttisen sekaiseksi kasaksi) ja ihan perusmeikki joten uskalsin varata ajan tietämättä kampaamosta/meikkaajasta mitään. Jännää...

Milloin olet menossa koekampaukseen? Ajattelin jos olisin uskaltanut siihen asti olla varaamatta aikaa mihinkään ja kuulla sun kokemukset paikasta :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko kellään kokemusta Matinkylässä sijaitsevasta kampaamo Elitestä?

Varasin sinne ajan hääkampaukseen ja samoissa tiloissa toimivaan kauneushoitola Angeloon häämeikkiin, lähinnä siksi kun heillä oli Cityshopparilla niin hyvät alennukset. Angeloon varasin myös kasvohoidon samalle päivälle kun tehdään koekampaus ja -meikki. Elitessä siis Cityshopparialennus -35% ja Angelossa hoidot -20%. Mulle tulee hyvin simppeli "kampaus" (tukka kootaan niskaan romanttisen sekaiseksi kasaksi) ja ihan perusmeikki joten uskalsin varata ajan tietämättä kampaamosta/meikkaajasta mitään. Jännää...

Milloin olet menossa koekampaukseen? Ajattelin jos olisin uskaltanut siihen asti olla varaamatta aikaa mihinkään ja kuulla sun kokemukset paikasta :)

Mulla on koekampaus vasta häitä edeltävänä tiistaina 14.8. Uskalsin varata sen niin lähelle koska kampaus tulee olemaan tosi simppeli, en usko että se vaatii kovinkaan paljoa taitoa ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko kellään kokemusta Matinkylässä sijaitsevasta kampaamo Elitestä?

Varasin sinne ajan hääkampaukseen ja samoissa tiloissa toimivaan kauneushoitola Angeloon häämeikkiin, lähinnä siksi kun heillä oli Cityshopparilla niin hyvät alennukset. Angeloon varasin myös kasvohoidon samalle päivälle kun tehdään koekampaus ja -meikki. Elitessä siis Cityshopparialennus -35% ja Angelossa hoidot -20%. Mulle tulee hyvin simppeli "kampaus" (tukka kootaan niskaan romanttisen sekaiseksi kasaksi) ja ihan perusmeikki joten uskalsin varata ajan tietämättä kampaamosta/meikkaajasta mitään. Jännää...

Milloin olet menossa koekampaukseen? Ajattelin jos olisin uskaltanut siihen asti olla varaamatta aikaa mihinkään ja kuulla sun kokemukset paikasta :)

Mulla on koekampaus vasta häitä edeltävänä tiistaina 14.8. Uskalsin varata sen niin lähelle koska kampaus tulee olemaan tosi simppeli, en usko että se vaatii kovinkaan paljoa taitoa ;)

Kiitos tiedosta! En ihan noin pitkälle uskalla odottaa kokemuksia kun itsellä kuitenkin syyskuussa häät :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kertokaahan tuoreita kokemuksia millaisia kampauksia olette Espoossa saaneet:) Itse jo pohdiskelen ensi kesää varten!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kokemuksia Matinkylän kampaamo Elitestä. Kampaus oli ihana kampaamolta lähtiessä, tykkäsin kovasti. Mulla oli rento kiharakampaus, kiharat oli nostettu ylös hengettömillä ja ikävä kyllä kampaus lähti "valumaan" jo ennen vihkimistä. Eli pysyvyydessä oli toivomisen varaa.

Olin koemeikissä kauneushoitola Angelossa joka sijaitsee samoissa tiloissa Eliten kanssa ja koemeikin jälkeen peruin meikin ja varasin toisen meikkaajan joka onneksi pääsi tulemaan hotellille niin lyhyellä varoitusajalla. Angelossa osataan kyllä tehdä kasvohoitoja mutta meikki oli aika hirveä, en siis suosittele. Meikin teki lopulta Maria Saastamoinen ja häntä voin suositella.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Löytyisikö vähän päivitetympää tietoa Espoossa hyvistä kampaajista hääkampausta varten?

Muokattu: , käyttäjä: Nessa07

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Osaisiko joku ehdottaa suht edullista kampaajaa Leppävaarassa joka tekisi myös meikin? 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
On 6.3.2018 at 20.58, Tarppa said:

Osaisiko joku ehdottaa suht edullista kampaajaa Leppävaarassa joka tekisi myös meikin?

Oletkohan jo ehtinyt valintasi tehdä, kun maaliskuussa jo tätä kyselit? Leppävaarassa on ainakin Salon Klipsi, josta saisit molemmat. Hinnat nyt ei ihan edullisimmasta päästä ole, jos noita häämeikkejä ja -kampauksia katsot: http://www.salonklipsi.fi/wp-content/uploads/2017/08/HINNASTO_Helsinki_Espoo_Vantaa_2017-1.pdf

Mutta mulla olis sellainen vinkki, että jos juhlanne ei kestä ihan kellon ympäri tai et ole muuten ihan tiptop -ihminen, niin suosittelisin, että otat palvelun muuna kuin hää-nimikkeellä. Itse sain toisen paikkakunnan Sokoksella huomattavasti alennusta, kun tilasin juhlameikin ja -kampauksen häämeikin ja -kampauksen sijaan. En tosin tiedä, toteutetaanko tätä yleisesti, mutta mulle ainakin sanottiin, että hääkampauksissa maksaa suunnittelu, koekampaus sekä se, että kampauksen on kestettävä pitkän aikaa ja kaikenlaista säätä liikahtamatta mihinkään eri asentoon. Mua ei sellainen haitannut, koska mun kampaus oli muutenkin rento ja kiharainen. Meikki oli tosi kaunis myös, vaikkei häämeikki -nimikkeellä tehtykään.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään