Guest Ruiskaunokki

Kauneuspalvelut - Espoo

44 viestiä aiheessa

Osaisiko joku suositella jotain kampaajaa ja meikkaajaa Espoosta, mielellään Tapiola-Espoonlahti alueelta tai lähistöltä? Onko kellään kokemuksia Ison Omenan kampaajista (onko siellä meikkajaa?)?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nostellaanpas tätä. Missäs ensi kesän Espoon morsiamet käyvät kampauksessa ja meikissä? Olin jo päättänyt minne menen mutta se ei sitten onnistunutkaan joten olen nyt ihan ulalla et minne ihmeeseen sitä menis. Meikkaan päivittäin ja osaan kyllä meikata mielestäni ihan hyvin. En kuitenkaan halua itse alkaa hääaamuna meikkailemaan, koska en sentään niin hyvä ole. Siksi haluankin että meikkini tekee ammattilainen. En halua maksaa 100 euroa siitä että joku laittaa vähän ripsaria ja puuteria, kyllä minä ne osaisin itsekin laittaa. Minne siis mennä kun ei halua mitään perusperus?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Olisiko kenelläkään kokemusta manikyyrista ihan omiin kynsiin Espoossa? Hyviä kokemuksia ja halua suositella paikkaa/tekijää? Mikä on kohtuullinen hinta (keskihinta) ranskalaisesta manikyyrista.

Tästä olisin minäkin kiinnostunut! eli missä paikoissa espoossa tehdään omiin kynsiin manikyyreja? laitan itse kynsiäni paljon, mutta en halua hääpäivänä alkaa tällaisten asioiden kanssa itse näpräämään. eli ei mitään kampaamoiden pikamanikyyrejä, vaan ihan oikeaa ammattilaista etsimässä..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Laittakaa nyt ihmeessä ihmiset ehdotuksia hyvistä hääkampaus ja -meikki paikoista Espoossa. Siitä olisi suurta apua :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Voin suositella Salon Hennaa Espoonlahdessa/Kivenlahdessa (kirjastoa vastapäätä) ja siellä mukava Lotta niminen kampaaja. Olen aikaisemmin käynyt siellä eri juhlakampauksia tekemässä ja olen aina ollut todella tyytyväinen. Kesälle olen Lotalle varannut ajan hääkampausta varten!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko kellään kokemusta Sellon Ansu-make upista? Nettisivujen mukaan siellä sais kampauksen, meikin ja kynnetkin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ Itse en ole ainakaan kamalan ihastunut paikkaan, en kylläkään ole käynyt kampauksessa enkä meikkauksessa mutta pari kertaa muuten kyllä.

Kävin kuukausi sitten Sellon HairStoressa ihonpuhdistuksessa ja tykkäsin kyllä, oli oikein mukava ja asiantunteva kosmetologi. Olisin ehdottomasti harkinnut hänelle meneväni meikkiin mutta saan jo ilmaisen meikkauksen kotona.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heippa,

minua mietityttää solariumit Espoossa. Aika nihkeästi tuntuu olevan muita kuin kuntosalien jäsenille tarkoitettuja solkkuja. Googlaamalla löysin Helsingistä Golden Sun -nimisen paikan ja heidän nettisivujen uutisten mukaan Leppävaaraan olisi myös avattu vastaava "solariumstudio". Onko kenelläkään kokemusta näistä paikoista? Nettisivut ovat aika niukat, esim. Lepuskin paikasta ei ole muuta kuin osoite ja kaikki ohjeet liittyvät maksamiseen, mahtaakohan paikoissa olla suihkuttelumahdollisuutta, jos kerran voiteet sun muut pitäisi pestä pois...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nostellaan aihetta eli ketä häämeikkaajaa ja -kampaajaa suosittelette Espoon alueella?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ EI ainakaan Sirpa Mansneria Entressessä. Olin toisen kaason ja morsiamen kanssa siellä ja palvelu oli aivan järkyttävää.

Morsian ei koekampausajasta ja mukana olevasta kuvasta saanut LAINKAAN sellaista kampausta, jonka halusi. Lisäksi, kun hän huomautti asiasta, kampaaja ei suostunut muuttamaan tätä.

Meille kaasoille oli varattu omat kampaajat, mutta ilmeisesti he säästivät, ja olivat varanneet meille vain yhden, joka teki siis 2 kampausta kahdessa tunnissa. Ja koska toisen kaason hiuksiin meni niin paljon aikaa, minun hiukseni tehtiin alle puolessa tunnissa, eikä lopputulos ollut kaunis eikä pysyvä.

Morsiamen meikki onnistui ihan hyvin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
^ EI ainakaan Sirpa Mansneria Entressessä. Olin toisen kaason ja morsiamen kanssa siellä ja palvelu oli aivan järkyttävää.

Voihan ei, mä varasin tuolta viime viikolla kampausajan itselleni sisareni häihin. Pitäisköhän peruuttaa ja varata muualta? Suosituksia?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä varasin Leppävaaran Sirpa Mansnerille (Galleriassa) meikin ja kampauksen. Onkohan kukaan käynyt siellä?

Tekeekö siellä sama ihminen nuo, vai onkohan kampaajat ja meikkaajat erikseen...?

Mulle ei sitten oo tulossa koekampausta eikä -meikkiä, ainoastaan suunnittelu kumpaankin. Saa nähdä miten siinä vartissa ehtii löytyä yhteinen sävel :unsure:

Muokattu: , käyttäjä: Sister

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ Mä kävin Mansnerilla Galleriassa kampauksessa. Minulla oli suunnittelussa mukana valokuva millaisen kampauksen halusin ja kampaaja sanoi vain että onnistuu ja nähdään sitten hääpäivänä. Kampauksesta tulikin tosi kiva ja kesti koko päivän. Minulla siis ainakin hyvä kokemus. Jotkut tekevät kampauksia ja meikkejä, osa vaan kampauksia.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Joku kyseli täällä kynsistä. Olen itse käyttänyt geelikynsiä reilun vuoden ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Itselläni oli häissäni vain liimattavat tekokynnet ja niiden kanssa oli jatkuvaa liimaamista kesken juhlan. Eli nyt jos päättäisin uudelleen, niin ottaisin ehdottomasti geelikynnet häihini.

Tässä vinkki hyvästä tekijästä Espoossa: http://jk-kynsistudio.webs.com

Muokattu: , käyttäjä: Bella-Donna

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
^ EI ainakaan Sirpa Mansneria Entressessä. Olin toisen kaason ja morsiamen kanssa siellä ja palvelu oli aivan järkyttävää.

Voihan ei, mä varasin tuolta viime viikolla kampausajan itselleni sisareni häihin. Pitäisköhän peruuttaa ja varata muualta? Suosituksia?

Nyt siskon häät on vietetty. Mä en uskaltanut koettaa onneani sorellinan kokemusten jälkeen tuolla Enteressen Mansnerilla, peruin siis sen ajan ja varasin ajan Tapiolan Toporiinaan. Sain onnistuneen kauniin kampauksen joka kesti koko päivän (ei tullut oloa että kampaus lähtisi aukeneen), voin suositella paikkaa. Samaan aikaan siellä tehtiin myös muutama muukin kampaus ja nekin näyttivät todella hyviltä. Ilmapiiri oli hyvä ja kiireetön, mun kampauksen teko kesti reilut kaksi tuntia.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Muakin kiinnostaisi meikkaaja ja kampaaja Espoosta, mielellään Tapiolan lähistöltä (voin matkustaa myös akselille Leppävaara-Matinkylä-Olari tms.). Tehdäänkö tuolla Toporiinassa ollenkaan meikkauksia?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Toporiinassa tekevät kampaukset, meikit ja kynnet. Itse olen varannut ajan Tapiolan liikkeeseen hääkampaukseen ja meikkiin, aikaa varatessa palvelu oli hyvää. Toporiinalla on nettisivut osoitteessa www.toporiina.fi. Kirjoittelen kokemuksia loppuvuodesta:)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Suosittelen lämpimästi Sellon Salon Klipsiä! Kaksi ystävääni ovat saaneet aivan mielettömän upeat hääkampaukset täältä. Kyseisen kampaajan nimen voin antaa privana. Tosin itse liikkeessä asioidessani olen huomannut, että myös joidenkin muiden (nimiä en tiedä) kampaajien lopputulokset ovat olleet aivan ihania. Itse aion myös mennä hääkampaukseen sinne kun sen aika on. :girl_wink: Samasta paikasta saa myös meikin. Toinen ystävistäni meikattiin täällä ja lopputulos oli todella nätti, enkelimäinen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Espoon Tapiolasta voin lämpimästä suositella Kitty Cat Beauty Centeriä, jos on ajatellut esimerkiksi hankkia geelikynnet häihin. Siellä Hilma loistaa upeat ja kestävät kynnet! Jos taas ripsiin haluaa lisää näyttävyyttä, niin samaisessa paikassa työskentelevä Oksana osaa tehdä upeat ripsipidennykset. Olen käynyt monessa muussakin paikassa ko. palveluissa, mutta lopputulos ei ole ollut lähellekään yhtä hyvä mitä Kitty Catissa.

Tämä ei ollut maksettu mainospuhe vaan tyytyväisen asiakkaan kommetti :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko kellään kokemusta Sellon Stockmann beautystä? Tekeväthän sielläkin meikkejä?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei,

Itse menin naimisiin kesällä 2009 ja meikkaukseen tarvitsin henkilön, joka tulee kampaajalle tekemään meikin sekä kaasolleni että minulle.

Meikkaajanani oli Minna Granqvist, gmc-studiosta ja minulle tehtiin myös koemeikki.

Voin todella lämpimästi suositella Minnaa, koemeikki oli juuri sellainen kuin halusinkin ja sen vuoksi pystyin rauhassa luottamaan hääpäivänäni, että meikki tulee olemaan kaunis.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minulle tehtiin sekä kampaus että meikki Tapiolan Toporiinassa Katin toimesta. Kummatkin olivat erittäin onnistuneet. Voin lämpimästi suositella.

Minulle ei tehty koekampausta eikä -meikkiä, koska sitä ei Toporiinassa suositeltu, enkä sitä myöskään itse kaivannut. Meikkisuunnittelu, eli värien valinta yms, tehtiin toki jonkin verran ennen häitä. Lisäksi juttelimme kampauksesta ja katsoimme kuvia pariin kertaan, kun kävin hänellä kampaajalla ennen häitä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Olisiko kenelläkään kokemusta manikyyrista ihan omiin kynsiin Espoossa? Hyviä kokemuksia ja halua suositella paikkaa/tekijää? Mikä on kohtuullinen hinta (keskihinta) ranskalaisesta manikyyrista.

Tästä olisin minäkin kiinnostunut! eli missä paikoissa espoossa tehdään omiin kynsiin manikyyreja? laitan itse kynsiäni paljon, mutta en halua hääpäivänä alkaa tällaisten asioiden kanssa itse näpräämään. eli ei mitään kampaamoiden pikamanikyyrejä, vaan ihan oikeaa ammattilaista etsimässä..

Iso-Omenan kauppakeskuksessa sijaitsevassa La Chicassa tehtiin mulle tosi hyvä manikyyri. Manikyyrin hintakin oli mielestäni ehdottamasti kohdallaan - 25 euroa! Ja tämä siis ihan omiin kynsiin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nostelen jälleen aihetta. Onko muita hyviä paikkoja kuin jo mainitut Leppävaara-Tapiola akselilla? :) Haussa kuulas meikki, itselleni ei sovi mielestäni kovin raskas. Mutta useimmat kuvat meikkitöistä joita olen nähnyt niin ovat juuri matta-pintaisia - vähän raskaampia meikkejä. Samoin hääkampauspaikka on hakusessa. Joten lisää hyviä ideoita otetaan vastaan! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli koemeikkaus kaason kanssa Make Up Storen meikkikouluna ja sit sai samalla hinnalla hankkia meikkejä. Tämä oli Tapiolassa Sokoksella. Varsinaiseen meikkiin käytettiin sitten muitakin meikkejä ja olin kyllä äärimmäisen tyytyväinen lopputulokseen irtoripsitupsuineen :flirt: Tosin suurta iloa ei taida tästä vinkistä kovin pitkäksi aikaa olla, kun Sokos lopettaa vuoden loppuun mennessä Tapiolassa. Kampaukset meille molemmille tehtiin Sokoksen Salon Klipsissä Pian ja Elinan toimesta :g_24:

Muokattu: , käyttäjä: Lala123

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään