Jump to content
Naimisiin.info

Pito-Piiat, Hausjärvi


Johanna03

Recommended Posts

  • Replies 163
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Huh huh! :o Aikaisemmat ihmiset ovat tässä ketjussa kehuneet kovin tarjoilua, joten toivon (itsenikin puolesta), että annat palautetta. Tarjoilijan palkka on sen verran tyyris, että ei riitä, että ruoka on hyvää, jos tarjoilijat eivät mm. toimi kuten sovittu. Hyvä, että olit tytsyjen kanssa tiukkana!

Nyt pitää siis tosissaan taas miettiä, uskallanko ottaa tarjoilijat heiltä vai hommaanko omat... Nääs kun ajattelin, että heiltä löytyisi se ammattitaito, jotta asiat rullaa ilman päällepäsmäröintiä...

Link to comment
Share on other sites

Guest Zellona-78

Palautetta vaan ja kunnolla, tuosta voi vaatia jo hinnan alennusta. Itse ainakin vaatisin, vaikka kyse ei rahasta olisikaan vaan periaatteesta!

Onneksi en hyväksynyt heidän tarjousta,

(joka muuten tuli viikkoja myöhässä),

kehuja olen kuullut paljon, mutta itse petyin jo tarjouksenanto vaiheessa heidän ns. ammattitaitoonsa ja palveluun. Kun kerran me maksamme, me maksamme mielummin niille, keiltä tulee oikeaa ja hyvää palvelua ja homman pitää nimenomaan toimia.

Link to comment
Share on other sites

Kannattaa aina muistaa että elämässä sattuu ja tapahtuu. Se että joskus tulee "mokia" ei tarkoita että aina joka häissä näin tapahtuisi. Palautetta tietysti kannattaa antaa kyseiselle yritykselle.  Itse olen tarjouksen saanut Piioilta ja luultavammin heidät myös otan.

Nimimerkillä Ihminen joka ei tee elämässään virheitä ei yleensä tee mitään

Link to comment
Share on other sites

Kannattaa aina muistaa että elämässä sattuu ja tapahtuu. Se että joskus tulee "mokia" ei tarkoita että aina joka häissä näin tapahtuisi. Palautetta tietysti kannattaa antaa kyseiselle yritykselle.  Itse olen tarjouksen saanut Piioilta ja luultavammin heidät myös otan.

Nimimerkillä Ihminen joka ei tee elämässään virheitä ei yleensä tee mitään

Olet kyllä aivan oikeassa! Tässä olen itse tämän päivän miettinyt ja tullut myös siihen tulokseen, että sattuuhan noita. Jos vielä palautteesta ottavat vaarin, varmaan sattuu vähenevissä määrin. Muuten palaute tässä ketjussa on ollut kyllä enemmän kuin hyvää!

Link to comment
Share on other sites

Hmm, pistää mietteliääksi. Meillä on häät kolmen viikon päästä ja pitopalveluna on Pito-Piiat. Valitsimme sen kohtuullisen hinnan ja tämän ketjun kehujen perusteella. Lisäksi asenne heti alussa oli ihan toista maata kuin toisella loppusuoralle päässeellä. Kaikki kirjeenvaihto on mennyt loistavasti ja palaveri sujui hyvin. Täytyypä ohjeistaa kaasoa siitä, mitä on aikatauluista sovittu ja neuvoa olemaan tiukkana jos tarjoilijat alkavat sooloilla. Siihen kaaso kyllä pystyy  ;D

Yhteyshenkilöltä sain sellaisen kuvan, että he pystyvät hoitamaan useampiakin keikkoja saman päivänä. Tämä voi aiheuttaa sen, että tarjoulun tasossa on vaihtelua, kun ei voi olla varma saako ne hyvät vai huonommat tarjoilijat.

Link to comment
Share on other sites

Pito-Piioilta tuli vastaus palautteeseeni. Pahoittelivat tapahtunut ja sanoivat ottavansa asian esille kahvipöytäkeskustelussa. Vähän oli ehkä ylimielinen sävy siinä vastauksessa, mm. sanoi, että olisivat toivoneet saavansa palautteen heti, että asiat olisivat vielä tuoreessa muistissa. Haloo, laitoin sen kolme viikkoa häiden jälkeen, olisimmehan voineet olla tuon ajan vaikka matkoilla ja kai nyt itse kukin muistaa kolmen viikon takaiset tapahtumat.

Muutenkin oli joitain asioita, joissa oli hiukan ylimielinen sävy. Mutta pääasia, että pahoittelivat kuitenkin tapahtunutta. Ja todellakin virheitä ja mokia sattuu kaikille, täällä on paljon positiivista palautetta, ei se todellakaan tarkoita, että kaikille näin sattuisi, vaikka meille nyt sattuikin.

Link to comment
Share on other sites

Guest Morsio 06

Itse taidan kallistua toiseen pitopalveluun. Tarjoukseen vastaamisessa meni kauan ja seuraavaan lähettämääni viestiin ei ole vieläkään vastattu ja siitä alkaa olla jo luvattoman kauan (3vko) kun olen sen lähettänyt heille.

Toisesta pitopalvelussa (Sadonkorjuun kokit) vastaukset tulevat välittömästi. Tämä kertoo jo tarpeeksi, vaikka toki ymmärrän jos vastauksessa päivä tai viikko vierähtää.

Link to comment
Share on other sites

Kummallisen kauan on mennyt, minä kun sain vastauksen melkist heti. Ovat kuulemma aika kiireinen ja suosittu pitopalvelu, mikä minusta keroo kyllä tasostakin jotain, mutta silti. Mekin ehkä kallistumme toiseen pitopalveluun. Syynä eivät ole täällä kirjooitetut kommentit, aika pieniä asioita minua häiritsemään, vaan se että toinen tarjoaa halvemmalla. Katsotaan kun saadaan ensin se toinen tarjous, mitä pitää sisällään. :)

Muoks: Piti vielä sanomani, että yleensä juuri näissä "suosituimmissa" pitopalveluissa se vastauksen saanti on minun kohdallani kestänyt vähän kauemmin kuin muilla.

Link to comment
Share on other sites

Guest lokamorsian05

Me saimme viikon kuluttua tarjouksen lähettämisestä Pito-Piioilta puhelun, jossa kyseltiin voiko tarjouksen vielä lähettää. Sanoin, että kyllä voi kunnes kävi ilmi, että menisi vielä vähintään viikko ennen kuin tarjous lähetettäisiin. Eli liian kauan meidän mielestämme.

Link to comment
Share on other sites

Guest Morsio 06

Mun mielestä se, että pitopalvelu on "suosittu" ei oikeuta palvelemaan asiakkaita toisella kädellä. Mikäli kiirettä on liikaa olisi ehkä tarvetta palkata lisää henkilökuntaa tai tehostaa muuten prosessia, jotta asiakkaat eivät jää vaille palvelua.

Käsittääkseni Sadonkorjuun kokit ovat myös suosittu pitopalvelu täällä pääkaupunkiseudulla ja kun on lähempääkin kokemusta (eräistä häistä) heidän ruokiensa maittavuudesta ja hyvästä palvelusta on valinta tässä tapauksessa helppo.  :)    

Link to comment
Share on other sites

Sadonkorjuukokit oli meillä toisena vaihtoehtona mutta asenne oli "soitellaan sitten kuukausi ennen häitä". Tämä oli siis silloin, kuin tein tarjouksen jälkeen varauksen. Muutama viikko myöhemmin soitti ja kysyi tarjouksensa perään. Ei siis ollut merkinnyt vahvistustani minnekään  :o Ei paljoa vakuuttanut, joten ilmoitin pokkana, että olemme päätyneet toiseen pitopalveluun.

Uskon, että Pito-piiat hoitaa homman kunnialla kotiin. Ainakin yksityiskohtia on hiottu huolella.

Link to comment
Share on other sites

Mun mielestä se, että pitopalvelu on "suosittu" ei oikeuta palvelemaan asiakkaita toisella kädellä. Mikäli kiirettä on liikaa olisi ehkä tarvetta palkata lisää henkilökuntaa tai tehostaa muuten prosessia, jotta asiakkaat eivät jää vaille palvelua.

Käsittääkseni Sadonkorjuun kokit ovat myös suosittu pitopalvelu täällä pääkaupunkiseudulla ja kun on lähempääkin kokemusta (eräistä häistä) heidän ruokiensa maittavuudesta ja hyvästä palvelusta on valinta tässä tapauksessa helppo.  :)    

Mutta kun se tarjouksen saaminen kestää muillakin ihan yhtä kauan. Melkiist heti tarkoittaa siis alle kahta viikkoa. Se ettei tarjous ole sillä punaisella sekunnilla paikalla ei minun mielestäni ole välttämättä asioiden hoitamista vasemmalla kädellä. Eikä varmastikaan korreloi sitä miten pitopalvelu hommansa itse päivänä hoitaa tai ruuan makuun. Jos haluaa hyvää ja vielä edullisesti, kannattaa kilpailuttaa ja siinä taas tarvii pitempää pinnaa. :)

Link to comment
Share on other sites

Meillä Pito-Piiat toiminut ainakin tähän asti todella hyvin, jos mietitään sitä, miten nopeasti ovat s-posteihin esimerkiksi vastanneet. Kun lähetin tarjouspyynnön, he lähettivät parin päivän päästä, että nyt on tosi kiireistä, mutta lupaavat lähettää tarjouksen heti kun vain kerkiävät. Meni noin reilu viikko, kun tarjous oli s-postissa. Mielestäni ei ollenkaan hidasta toimintaa. Ja häämme ovat vasta ensi kesänä, joten en pitänyt asiaa edes kiireellisenä.  ;D

Link to comment
Share on other sites

Mutta kun se tarjouksen saaminen kestää muillakin ihan yhtä kauan. Melkiist heti tarkoittaa siis alle kahta viikkoa. Se ettei tarjous ole sillä punaisella sekunnilla paikalla ei minun mielestäni ole välttämättä asioiden hoitamista vasemmalla kädellä. Eikä varmastikaan korreloi sitä miten pitopalvelu hommansa itse päivänä hoitaa tai ruuan makuun. Jos haluaa hyvää ja vielä edullisesti, kannattaa kilpailuttaa ja siinä taas tarvii pitempää pinnaa. :)

Itse olen tottunut siihen, että lähettämiini posteihin ylipäänsä vastataan alle kuukaudessa (kulunut 4 vkoa). Sitä kutsutaan asiakaspalveluksi. Ja se, että muillakin kestää tuhottoman kauan kertoo vain siitä, että konseptia olisi tosiaan syytä tarkistaa. Kyse ei siis ole vain yhdestä sattumasta  :o  Halvalla ei nähtävästi voi odottaa hyvää palvelua.. puuttumatta edelleenkään siihen, miten hoitavat hommansa itse hääpäivänä tai ruokien makuun. Tarjoilujen hoitaminen kun on muutakin kun se itse hääpäivän toiminta (vaikka toki sen tärkein osuus). Mutta sopimukseen on ensin päästävä. En voi heitä kuitenkaan väkisin rehata juhliani järjestämään, mikäli eivät ole kiinostuneita kys. keikasta. No onneksi heillä riittää vielä asiakkaita. Ja niin kauan kun suomalaiset hyväksyvät tän palvelukulttuurin ja jaksavat tyytyä ja hyssytellä muutosta ei tapahdu.  

Link to comment
Share on other sites

Pannaanpas asioita vähän perspektiiviin. Neljä viikkoa on kyllä kovin kovin pitkä aika, eikä minuakaan innostaisi, mutta mutta. Suurin osa pitopalveluista on kuitenkin pieniä perheyrityksiä ja näinkin isossa kaupungissa kilpailu on kovaa, joten hinnoista täytyy olla varaa puristaa. Siis esim. lisähenkilöstön palkkaaminen tarjouksien tekemiseen ei varmastikaan ole kannattavaa. Kuitenkin tarjoukset tehdään henkilökohtaisesti ja muokataan tarpeiden mukaan, eli sekin vie aikaa ja se juuri on sitä palvelua. Tähän työhön parhaiten varmaan soveltuu  se henkilö, joka itse asiassa työtä tekee.

Minä varasin kokonaan toisen pitopalvelun tänään. Tuli halvemmaksi. Tarjouksen saamiseen meni n. 3 viikkoa, mutta palvelu on ollut erittäin iloista ja ystävällistä ja olen erittäin tyytyväinen.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Suositut pitopalvelut eivät välttämättä ole laadukkaita, niin kuin näkyy pito-piian toiminnassa.

Jännää että muilta saa vastauksen miltei heti, jopa helsingin kalleimmilta ja SUOSITUIMMILTA pitopalveluilta..

Ja pito-piioissa suosittua on lähinnä vain hinta ja muutama ruokalaji.

Palvelu on sitä mitä jokainen meistä varmaan rahoilleen haluaa.

Jos on kiire eikä ole resursseja hoitaa tulevia asiakkaita, niin aika huonoa mainosta se on.

Link to comment
Share on other sites

Kalleimpana heillä on ilmeisesti varaa satsata henkilökuntaan. Tarkoitin, että halvin ja paras on aika mahdoton yhdistelmä ja tarkoitin myös sitä, että jos joutuu tarjousta odottamaan (niinkuin minä olen odottanut kauemmin kuin viikon joka paikasta) ei välttämättä tee muusta palvelusta ja ruuasta huonoa tai vähemmän laadukasta. Jos haluaa maksaa enemmän, fine, silloin voi myös odottaa sitä parempaa ja nopeampaa palvelua. Onneksi mulla on ollut aikaa odottaa niitä tarjouksia.

Tämä on jo niin OT, että jätän keskustelun aiheesta tähän.

Link to comment
Share on other sites

Kalleimpana? Siis pito-piiatko? Minusta olivat aika halpoja, ihan joka suhteessa.

Tarkoitin että tämä pitopalveku näkyy olevan suosittu siis vain halpuutensa takia ja muutaman ruokalajin vuoksi.

Palvelua ,siis todellakin PALVELUA tältä pitopalveluta ei saa.

Jokainen laittaa rahansa tietenkin mihin haluaa, ja osa haluaa rahoilleen myös vastinetta....

Onhan toki heillä ihan hyvää kasvisgratiinia, mutta onkos se nyt ihan niiden eurojen väärti?

Tämä asia, niinkuin moni muukin on makuasia, kuka tykkää mistäkin ja kuka haluaa minkäkin tasoista palvelua.  ;)

Link to comment
Share on other sites

Meillä oli reilu kuukausi sitten Pito-Piiat, mitään oheisten laisia ongelmia ei ollut!!! Kaikki sujuivat ennen häitä sekä häitten aikana hyvin, tarjoilijat olivat paikalla jopa pitempään kuin oli sovittu ja siitä ei laskutettu ylimääräistä. Meillä oli paljon "erikois" toivomuksia ja ne hoidettiin loistavasti.

JA PALVELUA tältä pitopalvelulta saa!

Heidän loistavan palvelun myötä he saivat lisäkeikkaa jonkin verran...

Meillä oli palvelua hakemassa vain n. 200 henkeä, ovatko he kaikki väärässä?!?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...

×
×
  • Create New...