Johanna03

Pito-Piiat, Hausjärvi

164 viestiä aiheessa

Olin viime kesänä häissä joissa oli pitopalveluna Pito-Piiat.

Menu ei ollut varsinaisesti minun maun mukaan mutta se ei tarkoita etteikö ruoka olisi ollut hyvää. Palvelu pelasi mielestäni moitteettomasti ja henkilökunta oli todella ystävällistä. Mielestäni he hoitivat homman hyvin ja palvelivat erittäin ystävällisesti myös kun tuli jotain lisäpyyntöjä. Enhän tosin tiedä onko ollut jotain ongelmia ennen juhlaa, mutta eipä morsian niistä minulle ainekaan maininnut.. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tästä asiasta voi varmaan olla niin montaa mieltä kun on ihmisiäkin  :)

Me olemme pyytäneet tarjouksen 5 pitopalvelulta ja Pito-Piiat on ainoa, joka ei ole kiinnostunut vastaamaan. Siksi käytin sanaa kiinnostunut, koska  olen jo  kysellyt tarjouksen perään ja se luvattiin muutaman päivän sisään. Myöskin molemmilla kerroilla kun olen pito-piioille soitellut, on siellä kerrottu kuinka huonoa asiakaspalvelua heillä on kun eivät ehdi vastaamaan sähköposteihin ja muihin kyselyihin :) Eli he ovat todellapainottaneet huonoa asiakaspalveluansa ja se meitä jäi vähän hämäämään...  :o

Mutta ehkä heillä on sitten niin hirveästi tunkua etteivät kehtaa sanoa ei ja yrittävät jotenkin muuten saada asiakkaita pois. :-/

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli reilu viikko sitten Pito-Piiat hoitamassa 120 hengen tarjoilun, ruoka hävisi vauhdilla vieraiden suihin ja palvelu oli erinomaista.  Ei siis mitään negatiivista sanottavaa.   ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli Pito-Piiat viime lauantaina ja hoitivat hommansa hienosti :). Ruokaa oli paljon ja jäi vielä ylikin, vaikka syöpöt kaverimme bilettivät läpi yön ja olivat kuulemma syöneet koko ajan.  Oli hyvvää  ;D.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olisi mukava kuulla lisää tämän kesän kokemuksia Pito-Piioista. Itse olemme sen varanneet, mutta negtiiviset kommentit ovat kauhistuttaneet.. :( Onneksi nyt on tullut muutama positiivinenkin kommentti :), joten kai sitä pitää luottaa vain valintaansa ???

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Kalleimpana? Siis pito-piiatko? Minusta olivat aika halpoja, ihan joka suhteessa.

Tarkoitin että tämä pitopalveku näkyy olevan suosittu siis vain halpuutensa takia ja muutaman ruokalajin vuoksi.

Palvelua ,siis todellakin PALVELUA tältä pitopalveluta ei saa.

Jokainen laittaa rahansa tietenkin mihin haluaa, ja osa haluaa rahoilleen myös vastinetta....

Onhan toki heillä ihan hyvää kasvisgratiinia, mutta onkos se nyt ihan niiden eurojen väärti?

Tarkoitin sitä pitopalvelua, mihin itse aiemmin viestissäsi viittasit, siis se kallein ja suosituin. En Pito-piikoja. Luulin, että kirjoitin ymmärrettävästi, ilmesisesti en, sori.

Jouduin siis väkisinkin vielä kommentoimaan...

;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Haluan kertoa oman kokemukseni tästä pitopalvelusta.

Juhlimme häitämme loppukesästä ja pitopalveluna meillä oli Pito-Piiat.

Pyysin tarjoukset viidestä eri paikasta ja Pito-Piioilta sain vastauksen n. kuukauden kuluttua siitä kun olin pyynnön jättänyt. Tarjous tuli pahoittelujen kanssa siitä että oli kestänyt näin kauan. Valitsimme heidät sen vuoksi että tarjous oli parhaiten laadittu ja edullisin.

Soitot puolin ja toisin ja palaverit vahvistivat mielialaa siitä että olimme tehneet oikean ratkaisun. Nauraen sanoinkin miehelleni muutamaa viikkoa ennen itse juhlia että ainoa miten he voivat kämmätä tämän on se että ruoka on pahaa. Niin hyvä maku oli jäänyt palvelusta siihen asti .

Sitten itse juhlaan.... Siihen sitten oikeastaan valitettavasti loppuukin minun hyvän sanominen tästä yrityksestä. Pöytäliinat olivat suurin osa rikkinäisiä tai tahraisia. Onneksi niitä oli iso kasa heillä mukana niin saimme jokaiseen pöytää ehjän ja suhteellisen puhtaan liinan. Tosin liinat olivat erilaisia. Servetit loppui kesken ja saimme jännittää siihen asti kun lauantaina iltapäivästä tulivat ruokien kanssa että muistavatko tuoda servettejä lisää. Olin tilannuyhden erikoisruuan, koska yksi vieraista oli pahasti allerginen eri ruoka-aineille ja varmistin moneen otteeseen että tämä onnistuu, ja minulle vannottiin että onnistuu. Näin ei käynyt, ja yksi lähimmäisistä vieraista joutui syömään leipää ja perunaa, koska keittiö oli kuulemma tehnyt mokan. Näin vastasivat tytöt minulle kun säntäsin keittiöön selvittämään asiaa.

Aikatauluista ei pidetty yhtään kiinni, vaan ruoka tuotiin pöytään aivan liian aikaisin, joten ensimmäiset vieraat saivat kylmää ruokaa. Ruokia ja juomapöytää ei täytetty kuin erikseen pyydettäessä. Iltapalalle piti kattaa ruokia mitä jäi jäljelle itse ruokailusta. Näin ei tapahtunut, koska esimerkiksi salaateista toista lajia ei jäänyt jäljelle laisinkaan. Jos emme olisi tuoneet itse iltapalalle lisäksi ruokaa, olisi vieraiden ollut tyytyminen patonkiin ja sienisalaattiin. Seuraavana päivänä huomasimme sitten että esimerkiksi kanaa olisi ollut tarjolla yllin kyllin.

Yöpala oli tarkoitus kattaa klo 24 mutta tytöt olivat jo ennen kymmentä käyneet kysymässä että voisiko yöpalan jo kattaa. Kaasoni oli sanonut suhteellisen napakasti tietääkseni että ei todellakaan voi. Lopulta yöpala tuli pöytään puoli kahdentoista jälkeen, eli jälleen liian aikaisin. Kaason mukaan tytöillä tuntui olevan kovin kiire päästä kotiin.

Kun juhlien jälkeen sunnuntaina kerroimme että olisi  hieman huomautettavaa Pito-Piioissa oltiin hyvinkin kummissan, koska he eivät kuulemma saa koskaan muuta kuin positiivista palautetta. Korvaukseksi saimme hääparin ateriat ilmaiseksi, mutta koska yhden vieraan ruoka jäi kokonaan tulemata mikä jo juhlassa luvattiin hyvittää, voitimme näin ollan yhden henkilön ruuan. Ja kun siihen päälle vielä sysätään se että syy yritetään vierittää meidän niskaamme, että tiedonkulku ei ole toiminut ihan yhtenäisesti, niin sanoisin jos joku kysyy suosittelenko niin että en.

Tai neuvoisin välttämään virheitä joita me teimme. Ei pidä sopia että ruoka tuodaan noin klo 18 tai yöpala katetaan noin klo 24 vaan että ruoka on klo 18 ja yöpala on klo 24. Vaan kannattaa ehkä tehdä selväksi kuka on yhdyshenkilö ja tehkää selväksi että aikatauluista neuvotellaan vain hänen kanssaan, ei muiden. Tai jos on jotain kysyttävää aikatauluista, niin kaikki hoidetaan hänen kauttaan, ei muiden.

Tämä on yhden hääparin kokemus ja ei varmasti tarkoita sitä että pitopalvelu olisi huono, mutta meidän kohdalla homma ei vain yksinkertaisesti toiminut loppuun asti niin hyvin kuin olisin sen toivonut.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onkohan Sanden häissä huseeranneet samat neitokaiset kuin Minnukkan häissä? Kuulosti niin tutulta...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hui kauhistus! :o Nyt rupesi pelottamaan! :'( Täytyy harkita vielä kerran, että jos vaihtaisi pitopalvelua...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Noh tässä Sanden tapauksessa vaikuttaa että on ollut nuoria tyttöjä töissä, ei paikan omistajia, koska tuo palvelu verratuna minun kokemuksiin on täysin päinvastainen.

Ehkä heidän pitäisi hieman kiinnittää huomiota henkilökuntaansa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Päätimme, että emme vaihda pitopalvelua, koska kehujakin on tullut niin paljon. Aijon kuitenkin mainita näistä huonoista kokemuksista, kun Pito-Piikojen kanssa treffaamme ja tehdä erittäin selväksi, että meidän häissä näin ei saa tapahtua >:(. Uskon, että he haluavat kuitenkin hyvää mainosta ja yrittävät tehdä kaikkensa, että jokaisen juhla onnistuisi. Siihen luottaen.. ::)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olen Saden kanssa samoilla linjoilla, eli pidän varauksen voimassa, mutta keskustelen heidän kanssaan palvelussa ilmenneistä ongelmista.  >:(

Ainakin mun sähköpostiviesteihin on vastaus tullut päivän tai kahden viiveellä, eli se puoli ainakin on tähän asti pelannut hyvin. :D

Lisää kokemuksia edelleenkin kaivataan.  :o

Jotenkin on sellainen fiilis, että tää tarjoilijoiden kanssa ollut ongelma on ilmennyt ensikertaa viime kesänä, kun aiemmin Pito-Piikoja on ainoastaan kehuttu. Lieneekö olleet kesätytöt asialla ???, toivottavasti he eivät ole ensi kesänä aiheuttamassa pahaa mieltä hääpareille.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Uskoisin näin, että ovat kesätyttöjä. Pito-Piioilla kun saattaa kesän aikana olla useampikin varaus samalle päivälle. Nyt kun ongelmakohdat tietää, on ne helpommasti vältettävissä. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

meillä oli pito-piiat häissämme elokuun puolivälissä.Heistä ei ole yhtään moitteen sanaa kuulunut koko 180-henkisen juhlaporukan suusta! Ruoka oli aivan jumalaista ja sitä oli paljon, esille laitto houkutteleva, liinat siistejä ja ehjiä, aikataulut ja muut sovitut asiat pitivät täysin kutinsa ym.

Hoidin homman alkuun puhelimitse ja kun asia oli sovittu sähköposteihin sain vastauksia pisimmilläänkin parissa päivässä(ja silloinkin pahoiteltiin ,että kesti, kun oli sesonkia).

Jos joku Nurmijärven seudulla haluaa (KANNATTAA!) käyttää kylmäkonttia kaljojen ym.juomien tai kakkujen ym. säilytykseen, kannattaa kysyä Klaukkalan firmasta. Ihan huvitti, kun joku kirjoitti häistään että jääkaapissa olleet kaljat olivat lämpimiä...?Me nähtiin vaivaa pitopalvelun työn onnistumisen suhteen eikä vain odoteltu tumput suorina mitä tulee. Kysyttiin heiltä, mitä he tarvitsevat tai haluavat, että heillä on käytössään, jotta homma sujuisi heidän kannaltaan hyvin.Hommattiin sit just tuo kylmäkontti, liesi/uuni,laskutilaa ja jumalattoman iso noutopöytä jne.Eikä se ollut meiltä pois!

Tästä eteenpäin meidän juhlissa ruokapuolen hoitaa pito-piiat.Kiitos heille.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Uskoisin näin, että ovat kesätyttöjä. Pito-Piioilla kun saattaa kesän aikana olla useampikin varaus samalle päivälle.

Mitä olen alan yrittäjien kanssa jutellut, niin suosituilla pitopalveluilla saattaa olla suosituimpina kesäviikonloppuna lähemmäs kymmenen "partiota" liikenteessä. Ja toiminnan sesonkiluonteisuuden takia työntekijät ovat usein keikkatyöläisiä.

Yrittäjän vastuulla on palkata vain asiansa osaavaa henkilökuntaa, mutta jokainen joka on joskus työntekijöitä palkannut tietää, ettei se aina onnistu.

Palautetta kannattaa antaa, ei se yrittäjä muuten osaa korjata tilannetta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Moiks!

Meillekin tulee nyt sitten Pito-Piiat. :)

Minkälaisia kokemuksia teillä on kyseisen pitopalvelun täytekakuista. Herkullisislta näyttävät ainakin tuolla kotisivuilla.. Entä onko muita bravuureita kuin tuo kasvisgratiini, jotka ois niin herkkuja että ois pakko valita menuun? :)

Miten muuten, onkohan onkelma kun päästään koristelemaan juhlapaikkaa vasta juhlapäivän aamuna... Kuinkas aikasin nämä jutut yleensä toteutetaan...?.. Onko muilla kuin Sande79:llä huonoja kokemuksia pöytäliinoista tms..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minuakin kiinnostaisi tietää noista täytekakuista, koska meillekin on tulossa pito-piiat. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä on ollut Pito-Piikojen tuotteita jo useita vuosia ja itse olen ollut todella monissa tilaisuuksissa jossa tarjottavat ovat Pito-Piioilta voin TODELLA suositella lämpimästi.  Kaikki ovat olleet niin maukkaita ja nätisti esillä.  Toimitukset pelaa ja laskutus on aina niin kuin on sovittu.  Tiedän,että heillä on töitä ympäri etelä Suomea ja henkilökuntaa haetaan koko ajan lisää heidän kotisivuillaan .  Se tarkoittaa, että heistä pidetään.  Voin lämpimästi suositella Pito-Piikoja ja kivaa, että meillä on se täällä Hausjärvellä. ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

itse en ole päässyt ko. firman tuotteita maistamaan, mutta veljeni sekä vanhempani olivat viime viikonloppuna häissä, joissa tarjoilun hoiti juuri pito-piiat. muuten kaikki oli toiminut vallan mainiosti, paitsi lihapullat ja täytekakku olivat olleet... no, pahoja.

täytekakku oli ollut morsiamen mielestä aivan väärän värinenkin, mutta sitähän ei äitini osannut sanoa, mikä värissä väärää oli kun vain morsian sen koki. mutta maku oli ollut kamala. vanhempieni kanssa samassa pöydässä istuneet jättivät kakun täysin syömättä, kun lusikallisen maistoivat. yksi nuori nainen oli jopa - aivan tahattomasti tietenkin - huudahtanut, että onpa pahaa kakkua. se ei ollut maistunut siis kenellekään, ei edes lapsille.

vahinkojahan sattuu kaikille ja varmaan aika harvinainen vahinko tämäkin oli ollut, että kakun maku saadaan täysin pilattua. varsinkin, kun muuten tarjoilut olivat olleet hyviä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Stressaako muut yhtä paljon tällä pitopalvelujutulla kuin minä... Aina, kun tulee jotain huonoa sanottavaa, niin sydän nousee kurkkuun, ett' apua, onko sitä valinnut ihan väärän pitopalvelun.. ruoka on meidän häissämme ainakin aika suuressa osassa, joten jos se on pahaa tai tarjoilu ym. jutut eivät toimi, niin voin kuvitella miten surullinen olisin..  :'(. Olisikin kiva kuulla vähän et miten viime kesän häät ovat menneet, joissa kyseinen pitopalvelu on ollut? Onko yhtään positiivisia ja täysin onnistuneita häitä ruokapuolen kannalta ollut, jos Pito-Piiat asialla? ???

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Puustinen: Piti vielä kysyä, että mikä kakku oli kyseessä? Ajattelin vain, kun yleensä heidän kakkujaan on kovasti kehuttu..  :-/

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Yritin siis vaihtaa pitopalvelua.. Mutta se ei enää onnistu, olen auttamattomasti myöhässä. Nyt ei auta, kun tyytyä valintaansa ja toivoa kädet ristissä, että he eivät mokaile meidän häissämme :-/. Nyt meidän morsiamien kannattaisi olla tiuokkoina ja vaatia hyvää palvelua jne. Minä aijon ainakin kertoa, mitä palautetta olen heistä kuullut ja vaatia, että sama ei tule toistumaan meidän häissämme tai vaadin korvauksia. Kyse on kuitenkin suurista summista, vaikka kuinka edullinen pitopalvelu olisikin. >:(

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Puustinen: Piti vielä kysyä, että mikä kakku oli kyseessä? Ajattelin vain, kun yleensä heidän kakkujaan on kovasti kehuttu..  :-/

en yhtään tiedä millainen kakku tarkalleen oli kyseessä, kun en itse paikalla ollut, mutta jokin kerroshääkakku se oli.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidän häissä Pito-Piikojen tekemä hääkakku oli maukas ja kaunis kokonaisuus. Myös äitini 50-vuotissyntymäpäivillä kesällä kakku oli mitä mainioin. Minulla ei ainakaan ole mitään pahaa sanottavaa Pito-Piioista, ruoka oli todella hyvää.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli elokuun lopussa häissämme Pito-Piiat. Kaikki meni oikein hyvin, ruoka oli hyvää ja sitä jäi jopa yli. Kakku maistui. Minä olen ollut tätä ennen kaksi kertaa juhlissa missä he olivat pitopalveluna. Aina on ollut ruoka hyvää ja palvelu erinomaista. Voin siis suositella!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään