Jump to content
Naimisiin.info

Tampereen kukkakaupat


Muratti

Recommended Posts

  • 1 month later...

Meille haettiin kukat Katin kukasta Ylöjärveltä. Häämessuilta sain vielä alekuponginkin käytettäväksi. Ennen häitä kävin kertomassa toiveistani, tilasimme hääkimpun, kukkia kaasojen hiuksiin ja rintavieheet miesväelle. Sovimme että kimppuni olisi keskikokoinen.

 

Hääpäivänä menimme tytöissä hakemaan kukkia kampaus/meikkausreissullamme. Etukäteen ei  ollut mitään puhetta, koska kukat pitää maksaa. Olin hoitanut kampaamolaskun jo etukäteen, mutta jotenkin unohtanut kysyä maksamisasiaaa kukkakaupassa. Maksu oli suoritettava noudettaessa (oli ihan silkkaa tuuria että minulla edes oli lompsa mukana). Vasta jälkeenpäin muistin alekuponkini, mutta kun kävin asiaa tiedustelemassa ei alennusta voitu enää jälkeenpäin antaa. että siinä kaikessa hötäkässä olisi pitänyt vielä se kuponkikin muistaa! Luulisi että hiukan olisi joustonvaraa, olin pettynyt:( hääbändikin kävi juhlissa soittamassa vaikkei ollut vielä maksua saanut ja se sentään oli isompi lasku kuin   kukista! Olin pettynyt myös kimpun kokoon. Minusta se oli pieni. Huono maku jäi tuolla asioinnista, joten asiakkaan menettivät :girl_mad: 

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Pirkkalan Kukkarissa työskentelee yksi taitavimmista ja yksilöllisimmistä floristeista, jonka tunnen, Laura. Itse en asu lähelläkään Tamperetta, mutta kukat tulevat silti häneltä. Lauran oma Pinterest-sivu on myös yksi tärkeitä inspiraationlähteitäni: https://www.pinterest.com/lalav/to-live-and-to-learn-floristic-dreams/

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
  • 9 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...