Guest GinTonic

Mihin menette häämatkalle ja miksi?

911 viestiä aiheessa

Mihin: Karibian risteilylle 10pvä

Miksi: Tämän morsion unelma jo monen monituista vuotta ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Lähdemme Mauritiukselle, kunhan saamme riittävästi rahaa säästettyä häihin ja matkoihin;)

Vaikuttaa unelmapaikalle..juuri sellaiselle, minne on ihana lähteä viettämään häämatkaa..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei Tupuna ja muut Seychelleille matkaavat tai matkanneet. Kokemuksia paikasta ja mistä ostitte matkan.

Vastaatko pliis mun päiväkirjaan 17.07.2004 (tuleva rouva Mikkonen) KIITOS TUHANNESTI  ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me lähdetään meidän kaikkien aikojen haavematkalle Tansaniaan. Ensin kävelysafari Ngorongorolla, sitten kipuaminen Kilimanjarolle ja lopuksi Sansibarin valkohiekkaisille biitseille huilaamaan  :)  :) Aikaa menee reilu kolme viikkoa. Itseasiassa olimme ensin vain lähdössä matkalle, ja sitten huomasimme kuinka oivallisesti tämä once-in-a-lifetime-matka sopisi häämatkaksi  ;D  ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

menmme häämatkalle Los Angelesin Anahaimiin. Minä olen käynyt sielä joskus 15 vuotta sitten ja miekkosen kanssa on ollut puhetta että ois hieno mennä sinne sit kun on rahaa, joten lähdemme häämatkalle Disneylandiin, Universal Studiolle, ja sinne hitsin isoon eläinpuistoon jonka nimeä en nyt muista ???

Matka tulee kestämään kaksi viikkoa koska noin kaukana aika menee nopeasti :-X :-X :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minne: Thaimaaseen, Bangkokiin ja Cha-Amiin kahdeksi viikoksi (hieman myöhäinen häämatka, tosin).

Miksi: Emme ole käyneet kaukokohteessa ja Thaimaata on kehuttu edullisuudesta ja monesta muustakin asiasta. Matka oli mielestämme suhteellisen kohtuuhintainen. Kiva päästä vähän hemmottelemaan itseään ja myös sulhoa!  :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

heti häiden jälkeen lähdetään viikonlopuksi prahaan ja kuukauden kuluttua hawaijille.

olen aina haluunut käydä prahassa. se on niin kaunis kaupunki.

hawaijille mennään koska sulho on tykästynyt sukeltamiseen. minä keskityn ottamaan aurinkoa.

sitä paitsi se on lähellä uutta kotiamme...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Unelmissa siintää Santorini, mutta rahoituspuoli on vielä auki. Jos maksamme häämme yksin, siirtyy matka hamaan tulevaisuuteen, mutta jos vanhemmat avustavat hääkustannuksissa niin eiköhän varamme riitä viikon matkaan.

Santorinin valitsimme lähinnä sen kauneuden vuoksi ja muutenkin Kreikka tuntui ainoalta oikealta vaihtoehdolta.  :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Menkää SAntoriniin, niin  :) paikka ja paljon rakkautta ilmassa :-X :-X :-X :-X! Elämämme paras matka, oikea honeymoon paikka, tarpeeksi rauhallinen!

Tjäreborgin kautta sai parhaan mahdollisen hotellin ja hyvän palvelun  ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Seychellien saarille. Oon pienenä käynyt siellä paljon kun asuttiin Keniassa. Oikea paratiisi...romanttinen ja rauhallinen saari joka ei todellakaan oo mikään turistirysä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Thaimaaseen mennään ja tarkemmin Pattayalle :D Oltiin siellä alkuvuodesta ja oli niin mukavaa että päätettiin häämatkakin tehdä sinne ;D Kaikki on siellä niin älyttömän halpaa että voidaan oikein kunnolla hemmotella itseämme ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mie haluisin Etelä-Afrikkaan safarille, kattoo nyt mitä mieltä mies on...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olimme häämatkalla Thaimaassa. Ensimmäinen viikko pääosin Bankokissa ja toinen Hua Hinissa (hotelli: Hilton Hua Hin). Voimme lämpimästi suositella Hilton Hua Hin hotellia, Bangkokin Holiday Inn:stä muistot eivät ole yhtä kultaiset. Kävimme myös Pattayalla, korallisaarilla, Koh Talulla ja Kwai-joella.

Lähdimme Thaimaaseen, koska mieheni ei ollut siellä koskaan käynyt ja halusimme lämpimään paikkaan, aasialaisen kulttuurin keskelle sekä shoppailemaan edullisia vaatteita. Saimme matkalta kaiken minkä halusimmekin, ja Bankgokin kaupungin julkisesta liikenteestä ja hintatasosta yllätyimme positiivisesti muihin suurkaupunkeihin verrattuna (D.C, NY, Chicago, Singapore, Peking).

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me aiotaan mennä Pariisiin viikoks ja sieltä sitten viikoks Nizzaan. Käydään myös Monacossa.

Haaveenamme on ollut jo pitkään mennä Pariisiin, RAKASTAVAISTEN kaupungiin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Skotlantiin Ylämaille - joku romanttisen synkkä linnahotelli on etsinnän alla. Irlantikin käy vaikka taitaa yleisesti ottaen olla hulluutta lähteä Britanniaan keväällä kun siellä sataa aina ja on vielä kylmähköä, mutta valinta on selvä kelttiläiseen ja keskiaikaiseen tyyliin hurahtaneille ja Skotlanti sen takia, että siellä me tapasimmekin

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me oltais lähdössä ens elokuussa Thaimaaseen Samuin saarelle! Kun sais vaan sen matkan varattua.  8) Aurinkomatkojen kesä tulee kai myyntiin loka/marraskuussa.

Halutaan paratiisiin ja sitä Samui kuulemma on. Mutta siellä on myös tekemistä ja nähtävää ettei mene ihan kuherteluksi kaikki päivät jos kerran niin kauas lähdetään.  ;) Ei malta oottaa!!!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Seychellien saarille. Oon pienenä käynyt siellä paljon kun asuttiin Keniassa. Oikea paratiisi...romanttinen ja rauhallinen saari joka ei todellakaan oo mikään turistirysä.

Hihii, olen myös asunut Keniassa! :D Jos saan udella NeitoPerhonen niin missäpäin?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ensin ajateltiin, ettei mihinkään sen kummemmin, koska matkustamme joka tapauksessa Englantiin heti häiden jälkeen. Nyt olen kuitenkin saanut päähäni, että voisimme jouluna 2004  tehdä häämatkan Meksikoon tai Peruun...Peruun matkustaminen on ollut mun haaveeni jo yli kymmenen vuotta, mikä lie päähän pinttymä. Sulhokki taas ilmotti tuossa, että Meksikoon olis joku päivä päästävä. Syystä tai toisesta Kaukoitä ei saa syttymään.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Havaijille, Oahuun. Tilattiin itse hotelli netin kautta ja lennot erikseen. Molemmat tykkää sotahistoriasta, ja Pearl

Harbor on siis päätutkimuskohde... ja siis tietysti Waikiki Beach ja Honolulu kans. Hotelli on Waikiki rannalla.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me mennään Thaimaaseen Khao Lakiin ja sitten muutamaksi päiväksi Bangkokiin. Ihastuin hotellin kuvaan, ennenkuin edes tiesin missä se oli: thaimaalaistyyppisesti rakennettu bungalowi aivan rantaviivan tuntumassa! Selvitimme sitten mikä hotelli oli ja missä ja varasimme matkan sinne. Toinen kriteeri oli varma aurinko. Ensin suunnitelmat olivat Malesiaan, mutta siellä saattaa juuri silloin sadella.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me lähdetään kesäiseen Roomaan.. :-X eiköhän siellä riitä romantiikkaa ja pääsen samalla käyttämään pitkästä aikaa Italian kieltä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Me mennään Skotlantiin  ;D

Suunnitelmat ovat nyt aika lailla muuttuneet asiaa mietiskellessä ja eilen sitten varattiin lennot Mauritiukselle  :-X

Halutaan päästä häitten jälkeen rentoutumaan lämpimään paikkaan, jossa kaikki tutut eivät vielä ole käyneet  ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me matkustetaan Pariisiin kuhertelemaan :-X

Anoppi maksaa matkan, joten hän myös päättää kohteen, mutta eipä meistä kummallakaan ole mitään sitä vastaan...mikäs parempi häämatkan kohde kuin rakastavaisten kaupunki, PARIISI

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Suunnitelmissa Havaii ja Tahiti yhdistelma, varattu ei olla viela mitaan mutta kyllahan sita ehtii kun haatkin ovat vasta heinakuussa. Toisalta etela Amerikkakin voisi olla kiva vaihtoehto, Galapagos saaretkin ovat mua kiehtoneet jo kauan... No onhan niita miljoonia vaihtoehtoja!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään