Guest Neiti_Mainio

Kauneimmat laulut kirkossa

39 viestiä aiheessa

Tämä on todella kaunis.

Minä Sinua rakastan, tiedän sen.  

Se ei ole vain hetkisen huumaa.  

Se on nuotion hehku hiljainen  

se on roihua polttavan kuumaa.  

 

Se ei sammu, kun sammuvat hallayöt,  

se ei kuole, kun maassa on routa,  

vaan se kestää myrskyt ja tuuliset yöt,

ja se kestää, on sade tai pouta.  

 

Minä Sinua rakastan, katsohan,    

kuinka kirkkaasti tuikkivat tähdet.  

Joka päivä ne Sinulle lähjoitan,  

jos kanssani matkalle lähdet.  

 

Ja kun kuljemme raskain askelin,  

ja kun aika tuo murhetta tupaan,  

pidän Sinua kädestä  hellemmin,  

yhä enemmän rakastaa lupaan.  

 

Minä Sinua rakastan silloinkin,  

jos ehdimme vanhuuden ikään.  

Olet minulle edelleen suloisin,  

eikä lämpöä sammuta mikään.  

 

Mitä siitä, jos ryppyjä poskiin saat,  

taikka kumaraan selkäsi taipuu.  

Näen silmäsi kirkkaat ja kuulakkaat.  

Yhä mieleni haaveisiin vaipuu."

A-M Kaskinen

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hyva ystavani on lupautunut laulamaan hymnin The morning has broken kirkossa meille. Pitaa viela varmistaa kirkolta ett se on ok. (pitaisi olla silla tietaakseni ko. laulu on ihan ehta hengellinen sellainen).

Jos joku tietaa milla nimella tama tunnetaan suomeksi, olisin oikein kiitollinen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

The morning has broken on ainakin minun nuottikirjassa nimellä Nousta sain aamuun. Mahtava kappale ja sanojen puolesta pitäisi ainakin sopia kirkkoon!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kaunis on myös "Sinua sinua rakastan"  :-X

"Sinua sinua rakastan, painan pääni syliisi pimeään..." Alunperin kappaleen kai esittää Kaj Chydenius, mutta laulaa sen esim. Jari Sillanpääkin ja Pentti Hietanen. Ja varmasti moni muu...

Tuo olisi kaunis instrumentaalina.  :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ystäväni häissä soitettiin trumpetilla (kuullosti oikeasti tosi hienolta!!) Auringon lapset. Ei laulua ollenkaan. Oli todella, todella kaunista!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Auringon lapset, Nousee päivä, laskee päivä ja Romanssi on ollut monissa häissä missä on oltu vieraina. Ehkä joku näistä myös omissa. Luultavasti vain soitettuina ilman laulua.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Millaset sanat siinä Armaan läheisyys -biisissä on? en saa biisiä mieleeni, eikä googlekaan löydä sanoja. (ainakaan mun hakusanoilla :D)

Juu, ei löydy Googlesta kuin saksaksi ja englanniksi nämä sanat... Jos vaan jollakulla on sellainen levy kotona, josta sanat saisi poimittua, niin olisi tosi kiva jos viitsisitte ne myös tänne kirjoitella. On nimittäin erittäin kaunis kappale!  :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä lauantaina kaaso laulaa ystävänsä kanssa Enkelin rukouksen, kanttorin säestämänä  :D Itken jo sanoja lukiessani, mutta uskon, että se on superkaunis kappale myös muiden mielestä  :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

meillä veljeni tulee mitä ilmeisemmin laulamaan Neon2- Sinua Rakastan.. on erittäin yksinkertainen kappale mutta myös äärettömän herkkä ja kaunis...tulen varmaan itkemään huntuni suojissa kun veli sen luikauttaa ilmoille..huh..  :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tässä ainakin Toni Edelmanin Armaan läheisyys

Sua aattelen, kun päivän kimmelteessä nään aavat veet. Sua aattelen, kun kuultaa lähteen veessä kuun kujanteet. Nään sinut tomun kohotessa tiellä. Sun yhä nään, kun vaeltaja vaivoin kulkee siellä yön pimeään.

Sua kuuntelen, kun laine rannan kehtoon kohisten käy. Jään usein ääntäs kuuntelemaan lehtoon, kun hiljentäy. Oon luonas sun, jos kauaskin pois lähdet, jäät lähellein. Jo painuu päivä, kohta syttyy tähdet. Käy vierellein.  

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

:-?

NYT TARVITAAN APUA! Meidän häissä esitetään Finlanders: Tää päivä on teidän -kappale ja tarvitsisin siihen nuotteja! Voiko kukaan auttaa morsianta hädässä?

:-?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kirkkoon sopivia lauluja löytyy ainakin mun levyiltäni Rakkauden liekki (Enkelin rukous, Rakkauden liekki, Olkoon ylläsi kirkas taivas, Rakkaus on lahja Jumalan, Tänä aamuna aurinko nousi) ja Kaarisilta (Minä tahdon ja Häälaulu). Minä tahdon -laulua, Enkelin rukousta ja tuota Häälaulua, joka on aivan ihana, ei ole muut levyttäneet.

 

Jos levyt kiinnostaa, niin laittakaa sähköpostia mirja piste poikkeus ät pp piste inet piste fi

 

Saa kysyä myös kirkkoon laulamaan kohtuullisen matkan päähän Kirkkonummelta (Myös Tampereen seutu on "kohtuullisen" matkan päässä, koska käymme usein mökillä Hämeenkyrössä) ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Romanssi on saanut minut moneen kertaan kyyneileihin kavereitteni häissä, vaikka yhdessä ei ollu muuta kuin huilu joka soitti kappaleen. Omissa häissäni soi kirkossa ystäväni laulamana ja kitaran säestämänä Stellan häävalssi.

Jos kaikkien häissä ei ois soinu jo Romanssi ni se ois soinu varmaan meilläki. Tai Tuu mun vaimoksein - koska tavattiin ekan kerran riparilla, josta ystävyys alkoi :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään