Onko polttarit aina oltava salaisuus?


Antsa

Recommended Posts

Ensimmäistä kertaa kaasona ollessani (ja ylipäätään polttareissa) morsian halusi tietää, minä päivänä polttarit vietetään. Me muut asuimme vielä yhteisellä kotipaikkakunnallamme, morsian muualla. Oli helpompaa, että morsian tuli kotikotiinsa ja haimme hänet sieltä. Nyt olen järjestämässä jälleen polttareita eikä sankaritar tiedä, milloin ne ovat. Uskon kuitenkin hänen aavistavan päivän (tai todennäköisesti veikkaus heittää yhdellä päivällä), koska morsian on aika menevä tyyppi ja tyhjiä viikonloppuja ei oikeastaan ole kuin muutama. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • Replies 158
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

Polttaripäivä fiksattiin kaason kanssa kalenterit kädessä! Yllätys ei olisi ollut toimiva, sillä tapaamme Englannissa asuvan tulevan aviomieheni kanssa vain viikonloppuisin, ja varaamme lennot hyvissä ajoin etukäteen. Polttariviikonloppu siis buukattiin ajat sitten, mutta osallistujat sen jälkeen ihanasti teeskentelivät, että mitään merkittävää ei ole tapahtumassa. :D Olivat niin vakuuttavia, että hetken jo oikeasti mietin, että tuleeko maailman tylsimmät polttarit. Koko päivä oli sen puolesta todella ihana yllätys, kuinka paljon vaivaa ystäväni olivat nähneet, ja ohjelmasta en tiennyt mitään etukäteen. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 2 months later...
  • 11 months later...
  • 1 month later...

Mun polttarit tuli täytenä yllätyksenä, en ihan aikuisten oikeesti osannu aavistaa lainkaan. Olin vilpittömän ilahtunut, polttareitani vietettiin mökillä ihan muutaman läheisen ystävän voimin. Oli ihan parasta :)

Ymmärrän, että jotkut morsiamet on sellaisia, jotka ei voi sietää yllätyksiä, joten polttaripäivän ajankohdan voi kertoa, mutta mun mielestä ei muuta, koska ideana on, että se on ystävien järjestämä yllätys. Toivon mukaan läheiset tuntee morsiamen niin hyvin, että tietävät, mistä tämä pitää ja mihin kaikkeen pitää voida henkisesti varautua etukäteen.

Link to comment
Share on other sites

Itse haluaisin etukäteen tietää ajankohdan, mutta ohjelmaa en. Tosin mun kaasot kyllä tuntee mut ihan perinpohjin (pikkusisko ja paras kaveri 17v ajalta) että ohjelman suhteen ei ole huolta ettekö olisi sellasta etten viihtyisi :)

Mulla ei tulisi elosta ja olosta mitään jos jokaikinen viikonloppu joutuisi täpinöissään odottamaan että nytkö jo, samoin muiden suunnitelmien tekeminen olisi hankalaa kun joutuisi sitten pelkäämään että joutuuko perumaan.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...