tinjami

Kenkiä netin kautta?

265 viestiä aiheessa

Miten on tilaus onnistunut tuolta Matilda's festiltä? Joutuuko siitä värjäyksestä maksamaan jotain ekstraa? Ja miten on kokojen kanssa; onko sopineet? Tuollahan sanotaan, että voi laittaa tilaukseen jalan mitat, jos ei pääse sovittamaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vastaampa itselleni. Laitoin sähköpostia heille ja vastaus tuöi tosi nopeaan. Asioida voi Englanniksi ja värjäys kuuluu hintaan samoin kuin koron korkeus. Postikulut Suomeen on 162kr. Taidampa tilata kenkäni ja laukkuni tuolta :girl_wink:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Viime viikolla tilasin nämä kengät Perdita's wedding shoesista. Hinnaksi Suomeen postitettuna tuli vähän alle 60€ ja Paypalin kautta onnistui maksu. Vahvistus viesti tuli samana päivänä s-postiin ja nyt sitten vaan odotellaan, koska saapuvat ja onko jalkaani sopivat :)

Ai niin, käytin tältä palstalta aiemmin löytämääni alennuskoodia ja se toimi edelleenkin!

post-29514-129606533239_thumb.jpg

post-29514-129606536089_thumb.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heippa!

Onko kellään kokemuksia sinisistä hääkengistä? Mun pukuuni piti tulla sinistä, mutta kun vaihdoin kokonaan puvun ja sen tyylin, niin haluan sinistä jollakin lailla. Keksin sitten että kenkäni (&laukkuni?) voisi olla siniset.

Tietääkö kukaan mistä sinisiä hääkenkiä voisi löytää? Onko muuten kokemuksia moisesta? :) Kaikki ehdotukset/ajatukset otetaan vastaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ Helpointa on varmaan ostaa värjättävät kengät, mm. monet Rainbow mallit ovat värjättäviä :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Piti tulla kertomaan, että Perditas Wedding Shoesista tilaamani kengät saapuivat eilen! Eli aikaa meni vajaa kolme viikkoa tilauksestani. Olen todella tyytyväinen :) Kengät ovat hyvän tuntuiset jalassa ja juuri niin upeat kuin kuvittelinkin. Ainoa miinus on että ne ovat noin puoli numeroa liian suuret, koska en uskaltanut ottaa yhtä kokoa pienempää, mutta eiköhän ongelma korjaannu pohjallisilla. Voin siis suositella tilaamaan tuolta! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tilasin äsken ihanat Rainbow Clubin Alicet Perditas Wedding Shoesilta ja nyt vain toivon, että kengät ois sopivat ja yhtä ihanat kuin kuvassa. Täältä lukemieni palautteiden perusteella yhtiö ainakin toimii moitteettomasti.

Itse en saanut enää tuota vanhaa koodia toimimaan, mutta pikkuisen googleteltuani löysin sinne uuden 10% alennuskoodin. Kirjoittamalla alennuskenttään 'facebook11' kenkien loppusummasta lähti pikkuisen pois, mikä tietysti ilahduttaa :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ostin Menburin ihanat 10cm korkoiset hääkengät brandos.fi -nettikaupasta. Tulivat postiin muutamassa päivässä ja ilmainen palautus, mikäli eivät miellytä. Suosittelen!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko täällä muita "ongelmajalkaisia" kuin minä? Siis tilanneet netistä kenkänsä. Minulla on melko leveä jalkaterä, enkä kovin korkeaa korkoa jaksa. Kengänkoko on noin 40. Olen seisomatyössä, ja työkenkäni ovat 3cm korolla varustetut Gaborin korkokengät, jotka vaativat kahden kuukauden taiston ja sitkeän kärsimisen, ennen kuin olivat mukavat jalassa. Myös perus-Vagabondeja olen yrittänyt pitää, mutta ne eivät vain sovi :/

Tuo 3cm on tuntunut ihan sopivalta korolta, saa ryhtiä paremmaksi ja tulee naisellinen olo.

Osaatteko, hyvät kohtalotoverit, suositella hyvää kenkämerkkiä isolle ja leveälle jalalle?

Entä muita vinkkejä?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jee, tänään sain mun iki-ihanat Alicet Perditasilta! Kengät on just sopivat ja aivan ihanat muutenkin, oon kyllä tosi tyytyväinen.

Onko täällä muita "ongelmajalkaisia" kuin minä? Siis tilanneet netistä kenkänsä. Minulla on melko leveä jalkaterä, enkä kovin korkeaa korkoa jaksa. Kengänkoko on noin 40. Olen seisomatyössä, ja työkenkäni ovat 3cm korolla varustetut Gaborin korkokengät, jotka vaativat kahden kuukauden taiston ja sitkeän kärsimisen, ennen kuin olivat mukavat jalassa. Myös perus-Vagabondeja olen yrittänyt pitää, mutta ne eivät vain sovi :/

Tuo 3cm on tuntunut ihan sopivalta korolta, saa ryhtiä paremmaksi ja tulee naisellinen olo.

Osaatteko, hyvät kohtalotoverit, suositella hyvää kenkämerkkiä isolle ja leveälle jalalle?

Entä muita vinkkejä?

Ainakin Rainbow clubilla on muutamakin leveälestinen ja matalakorkoinen malli. Tuolla Perditas Wedding Shoesin sivustolla on oma kategoriansa leveälestisille kengille: http://www.perditasweddingshoes.co.uk/category.asp?code=71&page=3&CatName=WIDE%20fitting%20Wedding%20shoes:%20Ivory

Äkkiseltään katsottuna ainakin tuo Matilda vois olla sellainen malli; korkoa siinä on alle 3 cm.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Voin kans suositella Perdita's weddingshoeta =)

Tilasin Rainbow Clubin kahdet kengät ja yhden laukun ja parissa viikossa olivat perillä.

Tuli aika paljon halvemmaksi kuin Suomesta ostettuna.

Olin kyllä kokeillut liikkeissä noita Rainbow kenkiä niin tiesin, että minkä kokoiset tilaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

http://www.elegantsteps.co.uk/ Täältä tilasin juuri Rainbowclubin Willowit. Kerron sit miten meni kun tulevat perille :)

Tällaisen löysin kans, mistä ensin katoinki noit kenkii mut oli vähän kalliimpi shipping näillä :/

http://www.highsocietybride.co.uk/

Noita nettikenkäkauppoja on aikas paljon, mut kandee googlettaa et mitä kokemuksia ihmisil on ollu niistä, ettei tuu sitten pettymystä.

EDIT: Kengät tuli perille 6 päivässä ja ovat moitteettomassa kunnossa ja oikeaa kokoa. Hyvä palvelu! Rainbow Clubin ja Hassanin kenkiä löytyy tosi edullisesti kun vertaa Suomen hintoihin. Kaikista kengistä melkein on alennuksia vaikka ovatkin tämän vuoden mallistoa. :o Toimituskulut tosiaan sen 10 puntaa, joka sinänsä ei ole juuri mitään ulkomailta tilatessa. SUOSITTELEN!

Muokattu: , käyttäjä: Routa

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

oma aivan ehdoton suosikkini on spartoo. suomenkielinen sivu mutta hinnat tosi eduliset ja valikoima tosi hyvä. tuolla kerrotaan tarkemmin: Halpoja kenkiä netistä

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään