HelmiPöllö

Maggie Sottero

258 viestiä aiheessa

Mä sovitin BRITTNEY:tä Seremoniassa täysin valkoisena (white). En muista ihan varmaksi, mutta muistaakseni puku oli satiinia, joten valkoisen sävy oli hieman erilainen kuin mitä valkoinen tafti olisi.

Olen lähes 100% varma, että mulle lähtee tilaukseen STEVIE diamond white -sävyisenä Leimulinestä. Se on vaan niin upea ja varsinkin takaa erittäin kaunis :-X:-X:-X (Harmi, että valmistajan oma kuva puvusta ei tee sille ollenkaan oikeutta.)

Hääpukujen hinnat nousevat (myös) heinäkuussa jonkin verran, kun ALV nousee.

Se Stevie on kyllä myös todella kaunis puku, etenkin takaa niin kuin mainitsit. Eli suuret onnittelut pukuvalinnasta!:) Harmi kun siellä Leimulinessä ei saa kuvata, olisi ollut kiva nähdä THE puku päälläsi. Onneksi tuo hinnannousu ei ole ton suurempi, muuten munkin puku olisi kyllä lähtenyt kuukauden sisällä tilaukseen.:)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^Mä jäin siihen käsitykseen, ellen aivan väärin ymmärtänyt, että kun puvun on tilannut (ja maksanut puolet hinnasta) niin sitä saa kuvata myös Leimulinessä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^Mä jäin siihen käsitykseen, ellen aivan väärin ymmärtänyt, että kun puvun on tilannut (ja maksanut puolet hinnasta) niin sitä saa kuvata myös Leimulinessä.

Näin minäkin olen ymmärtänyt. Mutta kun olisin halunnut nähdä kuvia jo nyt! Minäkö malttamaton? :girl_wink:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Se Stevie on kyllä ihana! Mulla se kummittelee edelleenkin mielessä ja varsinkin siihen takaosaan minäkin ihastuin. Jos saisi Carmenin etuosan ja stevien takaosan... :girl_sigh:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Se Stevie on kyllä ihana! Mulla se kummittelee edelleenkin mielessä ja varsinkin siihen takaosaan minäkin ihastuin. Jos saisi Carmenin etuosan ja stevien takaosan... :girl_sigh:

Mä voisin myös ottaa Carmen-Stevie -yhdistelmän. Ratkaisin noiden kahden väliltä aika pitkälti värin takia ja lopullisen silauksen päätökselle teki Stevien takaosa.

Haluaisin myös heti nyt tänne niitä kuvia itsestäni puku päällä, koska mitä jos Stevie näyttääkin kamalalta kuvissa??? Toisaalta, äitini, kaasoni ja se myyjä olivat niin ihastuksissaan kun puku oli päälläni (sama ilmiö ei toistunut muiden sovittamieni pukujen kohdalla) että ei nyt kovin pahasti varmaan mene pieleen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Se Stevie on kyllä ihana! Mulla se kummittelee edelleenkin mielessä ja varsinkin siihen takaosaan minäkin ihastuin. Jos saisi Carmenin etuosan ja stevien takaosan... :girl_sigh:

Mä voisin myös ottaa Carmen-Stevie -yhdistelmän. Ratkaisin noiden kahden väliltä aika pitkälti värin takia ja lopullisen silauksen päätökselle teki Stevien takaosa.

Haluaisin myös heti nyt tänne niitä kuvia itsestäni puku päällä, koska mitä jos Stevie näyttääkin kamalalta kuvissa??? Toisaalta, äitini, kaasoni ja se myyjä olivat niin ihastuksissaan kun puku oli päälläni (sama ilmiö ei toistunut muiden sovittamieni pukujen kohdalla) että ei nyt kovin pahasti varmaan mene pieleen.

Ei kyllä varmasti näytä kamalalta! :D Uskon, että se on todella upea. Eikä minusta siinä steviessä mitään vikaa ole, minulla kun on vaan tällainen carmen päähänpinttymä. Voisin siis ottaa kyllä mielellään stevien sellaisenaan :P

Nyt olen tosin ajatellut hetkeksi unohtaa carmenin + stevien ja mennä avoimin mielin sovittamaan vielä muutamia muita pukuja ;) (mutta siitä sitten loppuviikosta enemmän blogissa). Tämä täällä ei myöskään malta odottaa pukukuviasi! :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

leidit neidit, tänään lähti megan tilaukseen :flirt: olen niiiiin innoissani! joskin pahaa mieltä tulee ku äiti ym kauhistelee hintaa :( tuli vaan olo et oisko sittenkin pitäny sit ostaa se "halpa" 500e puku ja surra sitä et se ei oo täydellinen... olisinhan kuitenkin säästäny 500e :( mut eiköhän tämä tästä vielä.. :wub:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^Oiiih, Megan on kyl niin nätti :-X

Ite oon niin ihastunu Nevayaan ja Ashleyhin (miteköhän se taipuu :girl_sigh: )... Saa nähä mikä lähtee tilaukseen myöhemmin tänä vuonna.

Eipä sen puoleen, kaikki Sotteron puvut on upeita :girl_in_love:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

leidit neidit, tänään lähti megan tilaukseen :flirt: olen niiiiin innoissani! joskin pahaa mieltä tulee ku äiti ym kauhistelee hintaa :( tuli vaan olo et oisko sittenkin pitäny sit ostaa se "halpa" 500e puku ja surra sitä et se ei oo täydellinen... olisinhan kuitenkin säästäny 500e :( mut eiköhän tämä tästä vielä.. :wub:

Onnea unelmien puvusta! Älä anna äitisi hintakauhistelun haitata onneasi :) Pakko sanoa, että se 500€ olisi mennyt varmasti pikkusummina kaikkiin muihin elämän "turhuuksiin" jota et edes kymmenen vuoden päästä muista. Tuon 1000€ ainakin tulet ikuisesti muistamaan mihin sen käytit ja kuinka upealta tuntui pitää sitä tuhatta eroa päällään elämän hienoimpana päivänä :)

Muokattu: , käyttäjä: Morsian K

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

leidit neidit, tänään lähti megan tilaukseen :flirt: olen niiiiin innoissani! joskin pahaa mieltä tulee ku äiti ym kauhistelee hintaa :( tuli vaan olo et oisko sittenkin pitäny sit ostaa se "halpa" 500e puku ja surra sitä et se ei oo täydellinen... olisinhan kuitenkin säästäny 500e :( mut eiköhän tämä tästä vielä.. :wub:

Onnea pukuvalinnasta! Hääpukuun kannattaa kyllä todellakin panostaa, koska olisi kurjaa sitten olla koko päivä puvussa joka ei ole täysin mieleinen/istu kunnolla tms. Noissa halvemmissa puvuissa kun ikävä kyllä (kokemukseni mukaan) materiaalit ja istuvuus eivät yleensä ole niin hyvät. Lisäksi, vieraat muistavat häistä yleensä morsiamen puvun ja se näkyy valokuvissakin muistona vuosikymmeniä. Kannattaa siis panostaa itseensä (pukuun) ja säästää se 500 eur sitten jossain muussa (esim. koristeluissa, joita vieraat eivät yleensä niin huomaa/muista jälkeenpäin).

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Carmeniin ihastuneille! Käykääpäs kurkkaamassa miltä näytää Carmenin "sisar"-puku Amanda! :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minäkin päädyin Maggie Sotteroon:

R1054.jpg

R1054-1.jpg

Malli on Lucille. Hoikistaa minua juuri oikeista kohdista.

Olkaimet irroitetaan ja harteille tulee lisäksi pitsibolero.

Edelleenkään mallikuva ei tee puvulle oikeutta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minulla on kaapissa odottelemassa lokakuuta vanhempi Sottero, Jasmina :tender:

J1148.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Moikka naikkarit!

Te jotka olette käyneet sovittamassa Sotteron pukuja pääkaupunkiseudulla niin missä hinnoissa ne suunnilleen liikkuu? :) Tässä laadin alustavaa budjettia ja olisi kiva tietää, että varataanko hääpukuun 500€ vai 1500€ :D Ja jos joku pystyisi vielä kertomaan sen, että paljonko niiden vuokraus maksaa kun olen miettinyt myös sitä vaihtoehtoa.....tosin tällä hetkellä puvun ostaminen houkuttelee enemmän!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Sovittamieni Maggie Sotteron pukujen hinnat on vaihdellut n. 950 eur - 1300 eur. Hyvinkäältä voi vuokrata Sotteron, ja vuokrahinta olisi suunnilleen noin puolet ostohinnasta.

Mulle on ensi viikolla varattuna (taas) aika Leimulineen, tällä kertaa aion tehdä ostopäätöksen ja laittaa puvun tilaukseen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Sukkula, Noissa Arbyn mainitsemissa hinnoissa ne puvut kyllä liikkuvat. Tällä palstalla ja blogeissa on myös ollut juttua että mm. Leimulinessä Sotteron pukujen hinnat kallistuvat 30.6. jälkeen, mutta ne kallistuvat ainoastaan uusien mallistojen osalta, eli esim. kaikki 2010 puvut myydään samoilla hinnoilla kuin ne ovat nytkin. Onneksi. :) Tämä fakta tullut siis suoraan Leimulinen omistajan suusta. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos tiedoista :)Olin budjetoinut pukuun 1000€ joten lähelle mentiin. Toisaalta vaikka vuokraaminen maksaisi sen 500€ niin en tiedä kuinka paljon siihen on mahdollista tehdä muutoksia kun olen aikas lyhyt ihminen mutta en kuitenkaan mahdu kokoon 32 :D Ehkä se selviää kunhan saan aikaseksi varattua ajan Leimulineen :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos tiedoista :)Olin budjetoinut pukuun 1000€ joten lähelle mentiin. Toisaalta vaikka vuokraaminen maksaisi sen 500€ niin en tiedä kuinka paljon siihen on mahdollista tehdä muutoksia kun olen aikas lyhyt ihminen mutta en kuitenkaan mahdu kokoon 32 :D Ehkä se selviää kunhan saan aikaseksi varattua ajan Leimulineen :)

Jos ostat Sotterosi Leimulinestä, niin siellä kuuluu kaikki muutostyöt puvun hintaan (ja myös vannehame lainaan ilmaiseksi), joka on mun mielestä aika iso etu. Näitä etuja ei ymmärtääkseni ole vuokrapukua hankkiessa (ainakaan vannehamen lainausta). Vuokrapuvut ovat niitä rekillä olevia pukua, joita porukka kokeilee. Omat puvut tilataan tottakai erikseen suoraan valmistajalta. :) Ja toi 1000e on juuri oikein budjetoitu Sotteron ihanuuksiin! :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko kenelläkään tietoa onko Leimulinellä ollut mitään tarjouksia hääpuvuista esim. tammikuun häämessuilla? Kannattaako odotella vielä sinne asti vai haaveilenko turhaan alennuksista? :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

jospa tänne päivittäisin tilanteen... eli mun sottero tosiaan tuli suomeen tossa 6.10 vihdoin ja viimein. hintaa puvulle tuli 976e leimulinestä, joka oli aavistus halvempi kuin seremoniassa. + tosiaan muutostyöt kaupanpäälle ja vannehame. eli sain mekon alle 1000e, joka ei olisi seremoniassa onnistunut mitenkään päin! :)

Olen erittäin tyytyväinen ratkaisuuni siinä, että ostin puvun, enkä vuokrannut. Rahoitin puvun kirppismyynnillä. kahden viikon pöytä, kaksi livepäivää ja huutonetin tuotto mekon tilauspäivästä saapumispäivään teki minulle noin tuhat euroa. Joten ei tarvitse myöskään potea huonoa omaatuntoa kovasta hinnasta hääpuvun suhteen... :flirt:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

jospa tänne päivittäisin tilanteen... eli mun sottero tosiaan tuli suomeen tossa 6.10 vihdoin ja viimein. hintaa puvulle tuli 976e leimulinestä, joka oli aavistus halvempi kuin seremoniassa. + tosiaan muutostyöt kaupanpäälle ja vannehame. eli sain mekon alle 1000e, joka ei olisi seremoniassa onnistunut mitenkään päin! :)

Osaako joku sanoa mistä tunnistaa aidon Sotteron? Koska noita kopioitakin on liikkeellä...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

jospa tänne päivittäisin tilanteen... eli mun sottero tosiaan tuli suomeen tossa 6.10 vihdoin ja viimein. hintaa puvulle tuli 976e leimulinestä, joka oli aavistus halvempi kuin seremoniassa. + tosiaan muutostyöt kaupanpäälle ja vannehame. eli sain mekon alle 1000e, joka ei olisi seremoniassa onnistunut mitenkään päin! :)

Osaako joku sanoa mistä tunnistaa aidon Sotteron? Koska noita kopioitakin on liikkeellä...

Tuossa lainaamassasi tekstissä puhutaan hääpukuliikkestä ostetusta Sotterosta eli ne ovat todellakin aitoja ;) Aidoissa puvuissa on myös Sotteron omat laput. Kopioita ei ole liikkeellä muualla kuin esim. naikkarien kirppiksellä, keltaisessa pörssissä tms. jotka on teetetty esim. Kiinassa.

Eli aidon saat varmasti jos ostat puvun morsiuspukuliikkeestä. Ja jos yhtään Sotteroita on sovittanut niin kyllä sen aidon tunnistaa jo pelkästään todella hyvästä istuvuudesta sekä laadukkaista materiaaleista & ompelusta. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tässä ovat mun lempparit Sotterolta:

Beatrice

MaggieBeatrice.jpg

Calista

MaggieCalista.jpg

Clemence

MaggieClemence.png

Leoni

MaggieLeoni.jpg

Miri

MaggieMiri.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään