Sign in to follow this  
Followers 0
sannael

Laitetaanko papillekin kiitoskortti?

14 posts in this topic

Nyt kun kortteja väsäillään, ryhdyimme miehen kanssa keskustelemaan ym. aiheesta. Minusta papillekin kuuluu laittaa kiitoskortti, miehen mielestä ei ("sehän teki vaan työtään").

Mites muut? Laitoitteko papille kiitoskortin?  :-?

Mun mielestä papille voi laittaa kiitoskortin, etenkin jos on ennestään jo hyvä tuttu. Ei kuitenkaan oo mitenkään välttämätöntä, olen samaa mieltä miehes kanssa että pappihan on vaan töissä.

Me laitettiin, koska pappi oli ennestään tuttu. Muuten tuskin olisi laitettu.

Me ainakin laitetaan. Jää papillekin muisto ketä on vihkinyt ;)

Ja minä tiedän että pappi ilahtuu varmasti kiitoskortista paljon  :D  Ei mikään pakko tosiaankaan, mutta on se papillekin mukava muisto  :)  

Joo mekin laitetaan kun pappi on miehen kaveri.

Mutta kelle muille on ollut tapana laittaa? Kukkakauppaan? Kampaajalle? Pukuvuokraamossa ainakin oli paljon kuvia seinällä, mutta itse en aio ostaa/vuokrata.

Tutulle papille laittaisin ilman muuta, mutta vieraalle, ihan vaan seurakunnan puolesta tulleelle, en välttämättä laittaisi. Tietenkin jos tämä vieras pappi osallistuisi juhlaankin ja olisi mukava "seuramies" voisi häntä kiitoksella muistaa. :) Sama periaate kai pätee noihin kampaajiin ja kukkakauppiasiin, eli jos on vaikkapa oma "luottokampaaja", laittaisin ehdottomasti.

Tuli mieleen, kun tässä keskusteltiin papin kiitoskortista.

Oletteko ajatelleet kutsua papin hääjuhlaan?

Papit ovat kyllä varmaan aika kiireisiä esim. Espoon alueella.

Meillä papille laitetaan kiitoskortti, koska oli sukulainen ja kutsuimme hänet juhlaankin. Jos pappi olisi ollut joku täysin tuntematon, niin en välttämättä olisi laittanut kiitoskorttia.

Minulla oli muuten ihan "uusi" kampaajatuttavuus, mutta pyysi silti lähettämään kuvan. Saa nähdä saanko aikaiseksi, kun en enää edes samalla paikkakunnalla asu..

Edited by gladiolus

Kampaajat ja kukkakauppiaat tykkäävät saada kuvan ihan siksikin, että he keräävät omista töistään kokoelmaa, josta voivat näyttää sit seuraaville kiinnostuneille, millaisia mahdollisuuksia on tarjolla, mitä aiemmin on tehty. Tästä syystä itse laittanen kiitoksen sekä floristille että kampaajalle, ja ehkä myös meikkaajalle. Toinen syy on, että nämä ovat tuttuja ihmisiä.

me ollaan mietitty et laitetaan papillekin kiitos kortti. ja kukkakauppiaille, jotka ovat mahtavia. ja heidän ansiostaan en murehdi yhtään vähää kukkien onnistumista :) kampaajasta en tiedä vielä.

ihanaa kun täältä voi lukea vastauksia :D eipä tarvi yksin miettiä kaikkea.. minä ainakin ajattelin laittaa kiitoskortin vihkijälle, koska hän tulee maistraatista (näillä näkymin) vapaapäivänään vihkimään meidät.. ja kampaaja on perhetuttu, joten sinnekin lähtee kortti.. kukkakauppiaasta en tiedä vielä, kun meille tulee vaan mun kimppu ja miehen viehe.. en osaa sanoa vielä, pitää katsoa miltä kukat näyttää sitten ;)

Eipä varmaan laiteta. Eikä kutsuta kahville.

Me kyllä lähetetään vihkijälle (maistraatista) kiitoskortti, samoin kuin ainakin paikkaan, josta tilattiin sormukset. Vaikka ne tekee "vaan työtään" ja niille maksetaan, niin silti mun mielestä on kiva kiittää vielä henkilökohtaisemmin; ilman niitä juhla ei olisi onnistunut. Ja vihkijä saa jäädä syömään ja kahville, jos haluaa. :)