Jump to content
Naimisiin.info

Teemana itämaisuus


AaGee

Recommended Posts

  • 1 month later...
Guest Ansku ent. SG
Kiinalaisissa (?) tai ainakin itämaisissa häissä on ollut tapana laittaa morsiusparin pöytään valkoinen norsu onnea tuottamaan...

Niin ja sen norsun kärsä on pystyssä ikkunaan päin. Näin se tuo onnea. Alaspäin oleva kärsä tai ikkunasta poispäin oleva tuo kuulemma epäonnea... Näin olen siis kuullut.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 2 weeks later...
  • 8 months later...
  • 3 months later...
  • 3 months later...
  • 3 months later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 year later...

Minulle tuli itämaisuudesta ensin mieleeni Lähi-Itä, mutta täällähän onkin enemmänkin Aasia-teemaa... :P

Kävin läpi aikaisempia netin origamiohjeita ja aika vaikeita tuntuivat. Ostin juuri Hulluilta päiviltä origamikirjan, jonka ohjeet näyttävät suorastaan yksinkertaisilta. Kannattaa siis varmaan etsiä kirjastosta aiheeseen liittyvää kirjallisuutta, ennen kuin säikähtää joitakin netin hankalia origamiohjeita!

Olen ollut kerran suomalais-japanilaisissa häissä, ja sieltä sai lahjaksi mukaansa hääteetä pienessä pyöreässä metallipurkissa. Päällä oli sitten teksti Wedding ja kukkia. Suomessa asuu ilmeisesti muutama perinteistä japanilaista tanssia osaava ihminen, joita voi varmasti pyytää häihinsä esiintymään.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...