Peppi100

Mikä sormuksissa tärkeintä?

106 viestiä aiheessa

Mä ailahtelin vuosia edestakasin ennen kihlausta kun suunnittelin ja haaveilin sormuksesta. Mutta kyllä sen sit ties kun osu kohdalle! Kolahti niin kovaa, että siinä vaiheessa ei ollu mitään muita vaihtoehtoja kun juuri se. Vähän samalla tavalla kun miehenkin kanssa - sen vaan tiesi :) Isona plussana tietenkin budjettiin sopiva hinta, korkea laatu ja ajaton deisgn! 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla tärkeintä ulkonäkö, se, että on valkokultaa ja aitoja timantteja sekä vihkisormuksen kestävyys. Voin sen sitten lahjoittaa omale lapselleni kun aika on kypsä. ; ) Tietysti myös hinta vaikutti, oikeanlainen oikeaan hintaan niin bueno.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minulle tärkeintä on kotimainen tuotanto. Haluan teettää oman vihkini paikallisella sepällä, sillä arvostan (alan) käsityöläisyyttä valtavasti. 
Muutenkin tuen kotimaista pientuotantoa aina kun mahdollista (valitettavan usein budjetti rajoittaa :( ), sillä itse tällaisena nakkisormena ihailen suuresti kaikkia, jotka osaavat käsillään jotain tehdä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tärkeintä sormuksessa oli että se miellytti omaa silmää. Hinnalla ei sinänsä ollut merkitystä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulle tärkeintä on se että sormus on laadukas että se kestää sitten sen loppuelämän, miellyttää omaa silmää ja on käytännöllinen. Hinta ei sinällään ole tärkeä, kunhan se ei nyt useita tuhansia maksa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä olin jo päättänyt millaisen sormuksen haluan, hyvinkin tarkkaan tiesin muka. Kuitenkin kun sormuskauppojen aika tuli, en päätynyt mihinkään sinne päinkään. Olin suunnitellut valkokultaista solitairea, minulla on titaaninen rivari. Tosin on siinä valkokultaraita. Loppujen lopuksi halusimmekin ei-niin-perinteiset sormukset, ja sormuksemme ovat selvästi yhteensopivat, miehen sormus on samanlainen mutta ilman timantteja. Lisäksi sormus on takuulla kestävä, ja hintakin oli edullinen. En voi tulevassa ammatissani käyttää sormusta, joten miksi hukkaisin suuria rahoja kaapin pohjalla makaavaan helyyn. Olen edelleen kahden vuoden jälkeenkin rakastunut tähän sormukseen. Tärkeimmäksi kriteeriksi nousi kuitenkin loppujen lopuksi ulkonäkö.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään