Ren

Mistä löytäisin...

517 viestiä aiheessa

anteeks meni väärälle palstalle :D olen yrittäny toiseltakin palstalta kysellä ja sinne täytyi tämä laittaa :))

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tietääköhän joku että mistä saisi meritähtiä ja simpukoita hommattua koristeluun, mahdollisimman halvalla tietysti ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla hakusessa olis pöytiin keskelle sopivia "lankkuja". Onko jonkulla ollut? Entä pitääkö olla oikeasti vanhoja vai onnistuuko uuden laudan patinointi jotenkin nätisti....

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse kyselisin vanhoja lankkuja tutuilta ihan yleisesti, tai pistää vaikka kavereitakin kyselemään tutuiltaan, et jos jollain ois. Niitä saattaa nimittäin olla joillain varaston pohjalla tai etenkin jos on jotain keillä on vanha omakotitalo tms. niin saattaa olla tallissa lojumassa. Näin niitä on itse löydetty! :girl_haha: 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Mistä löytyisi tuikkuja 8h paloajalla?

Posti toi Lily Dream Weddingistä. Niissä ei ole rumia tinakuppeja vaan läpinäkyvät kupit.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vieras_Jossu_*: Itse törmäsin juuri tuon tapaisiin jalallisiin (viini/juoma)laseihin Citymarketissa (Turun Skanssissa) tällä viikolla. Kolmen kappaleen pakkaus maksoi 4€. Kannattaa tsekata, ellei vinkki tule liian myöhään..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko kukaan nähnyt missään pitsileimasinta? Tarvitsisi olla aika kookas, ainakin 12cm halkaisijaltaan. Mitä isompi, sitä parempi :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Pitäisi löytää juuri oikean sävyiset turkoosit ruoka- ja kahviservetit, olen kaupoista ja netistä ettinyt mutta vielä ei ole tärpännyt.. Ehdotuksia liikkeistä tai nettikaupoista mistä saa yksivärisiä servettejä!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Pitäisi löytää juuri oikean sävyiset turkoosit ruoka- ja kahviservetit, olen kaupoista ja netistä ettinyt mutta vielä ei ole tärpännyt.. Ehdotuksia liikkeistä tai nettikaupoista mistä saa yksivärisiä servettejä!

 oletko kokeillut googlella turquoise napkins ?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Pitäisi löytää juuri oikean sävyiset turkoosit ruoka- ja kahviservetit, olen kaupoista ja netistä ettinyt mutta vielä ei ole tärpännyt.. Ehdotuksia liikkeistä tai nettikaupoista mistä saa yksivärisiä servettejä!

 oletko kokeillut googlella turquoise napkins ?

Joo  :girl_hide:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mistähän löytäisi, ostettuna tai vuokrattuna, pyöreitä peilejä? Googlaamalla olen yrittänyt, ikean sivuilta ym. Leikkaajaltaan saisi olla n.30cm. Semmoiset "palapeilit" olisi varmaankin edullisimmat, mutta en itse nyt tunnu löytävän..Tai siis kyllähän niitä on löytynyt, mutta hintaa ollut niin paljon. Ikeassa esim neliön-muotoisen n.7e/4 kpl joten lähempänä tätä hintaluokkaa :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mistähän löytyisi minikokoisia (paikkakortiksi soveltuvia) kirjekuoria? Värinä valkoinen, fuksia tai hopea.

Kuvittelin kerran jo näitä löytäneeni, mutten nyt sitten kun näihin päädyttiin löydä mukamas mistään.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jossain ketjussa joku kaipaili paperipusseja, tässä olisi yksi linkki, jonka nappasin päikystä Happy monday.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Muoks. Löysin haluamani  :girl_dance:

Muokattu: , käyttäjä: Lilja-

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mistä löytäisin hääkimppuun koristeita... Kristallia tai jotain muuta kimallusta olis hakusessa =)

Muokattu: , käyttäjä: emmma

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mistä sydänriisiä edullisesti?

Muokattu: , käyttäjä: niinakyl

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mistä löytäisin hääkimppuun koristeita... Kristallia tai jotain muuta kimallusta olis hakusessa =)

 

Minä kävin Glitterissä ostamassa kimaltelevia hiuskoruja kimppuuni :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mistä löytäisin hääkimppuun koristeita... Kristallia tai jotain muuta kimallusta olis hakusessa =)

 

Minä kävin Glitterissä ostamassa kimaltelevia hiuskoruja kimppuuni :D

 

Mäkin haluun kimppuun tommosia kristalleja, toi hiuskoruhan on ihan hyvä idis, voi olla edullisempia kun kimppuihin tarkotetut!

 

Täällä on ainakin tommosia mitä ite olen ajatellut:

http://www.ninka.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=product-349

 

ruusukoristeet3.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olisiko kellään vinkkiä mistä löytäisin kauniita, paksuja, paperilautasia sekä puusta puristettuja aterimia. Häät mökillä ja tiskaaminen erittäin hankalaa, joten pakko käyttää kertisastioita, mutten löydä mistään kauniita. En halua mitään muovisia aterimia.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olisiko kellään vinkkiä mistä löytäisin kauniita, paksuja, paperilautasia sekä puusta puristettuja aterimia. Häät mökillä ja tiskaaminen erittäin hankalaa, joten pakko käyttää kertisastioita, mutten löydä mistään kauniita. En halua mitään muovisia aterimia.

Ihan perusmarketeissa ja "halpahalleissa" (robin hood, puuilo, vapaavalinta yms.) olen nähnyt puisia aterimia ja tietysti paperilautasia. Samaten lautasia joka kauppa pullollaan.. Eikö ainakin Marimekolla ole ihan laadukkaita...?

 

Naikkareissa on jo ketju: Puiset kertakäyttöaterimet

 

Netistä googlella:

http://www.kariteam.fi/tuotteet/kahvio-ja-kattaustuotteet/kattaustarvikkeet/ruokailuv%C3%A4lineet/70750/

http://www.ekolo.fi/tuotteet/ekokoti/kertakäyttöastiat/452/

http://www.paperipalvelu.fi/tuote/512090/Haarukka%20puinen

http://www.partyplastics.co.uk/shop/products.aspx?s=wooden

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitokset vinkeistä. Tilasin nuo puiset kertakäyttöaterimet. Kauniit paperilautaset vielä haussa, mutta onhan tässä heinäkuuhun vielä aikaa :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään