Ren

Mistä löytäisin...

517 posts in this topic

Eli ideana olisi viritellä juhlasalin kattoon ristelemään sellaisia paperilyhtyjä/lamppuja (vai miksi niitä nyt kutsutaankaan), niistä tulisi mukavasti tunnelmaa. Mutta ongelmana etten ole vielä tähän mennessä törmännyt missään sellaisiin! Eli olisikos kellään antaa vinkkiä mistä tuollaisia löytäisin? Kiitos smile.gif

Itse ostin näitä e-baysta, kooltaan noin jalkapallon kokoisia. Lyhdyn sisällä on valmiina pattereilla toimiva valo, mikä lähinnä toimii koristeena, ei valaisimena. Maksoin 10 lyhdystä postikuluineen 47e. Jos e-baysta haluaa etsiä, niin kannattaa laittaa hakusanaksi (white) paper lantern

Jos jollakulla on tietoa, mistä saisi musta organzaa, niin vinkit kelpaavat. Kiitos etukäteen

Tarvitsisin isohkoja vaahteroita(muovi), kun puiden kaato ei kait ole sallittua muualta, kuin omasta metsästä/pihasta.

Saisikohan jostain teatterilta vuokrata lavasteita Tampereelta?

Jos jollakulla on tietoa, mistä saisi musta organzaa, niin vinkit kelpaavat. Kiitos etukäteen

Eurokangas myy. Noin 5€ metri

Tämä nyt ei oikein somisteisiin liity... Tietäiskö joku, mistä Turun alueella voi vuokrata tuoleja? Yritin googletella, mutta en oikein löytänyt.

Hei!

Osaisko joku auttaa mua, kun tarvitsisin muovisia osmankäämiä, mutta en ole löytänyt niitä mistään..

Mutta etelä-pohjanmaan suunnassa, missään? tietäiskö kukaan? netistäkin voisin tilata, jos vain niitä jossain olisi... ;)

Hei!

Osaisko joku auttaa mua, kun tarvitsisin muovisia osmankäämiä, mutta en ole löytänyt niitä mistään..

Mutta etelä-pohjanmaan suunnassa, missään? tietäiskö kukaan? netistäkin voisin tilata, jos vain niitä jossain olisi... ;)

Jos sielläpäin löytyy MiniMani-liikettä, niin ainakin IdeaParkissa(Lempäälä) oli eilen.

Mistä voisi ostaa murattiköynnöstä? En hae siis nettikauppaa, vaan ihan "oikeaa" kauppaa :)

Moi! Kysympä tässäkin ketjussa tekokukkien perään. Elikkäs onko kellään tietoa mistä löytäisi gerberoita? En ole itse ainakaan havainnut nettikaupoissa. Kaupoissa kierrellessä vastaan tulee muutamia yksilöitä, mutta kun ostaisin mieluummin kaikki het kerralla.

itse ostin tekogerberoita bauhausista. oli monia värejä :)

Mistä voisi ostaa murattiköynnöstä? En hae siis nettikauppaa, vaan ihan "oikeaa" kauppaa :)

Mä olisin kiinnostunut ihan samasta asiasta!

Kävin kysymässä Tarjoustalosta murattiköynnöstä, mutta tarjosivat eioo:ta, joten vinkkejä kaivataan yhä!

Morre, Itse olen nähnyt Talousmarkassa ja Hintakaaressa murattiköynnöstä :) (Tosin en tiedä onko näitä liikkeitä sinun paikkakunnallasi).

Itse etsin lastusatiininauhaa, ruskeaa ja oranssia.. :mellow: Mistäköhän saisin?

Etsitään meri,majakka,risteilylaiva tms. teemaista kakunkoristetta (ei kuitenkaan purjelaiva...no sekin käy, jos ei muuta löydy)? Ei saisi olla kovin iso/painava, sillä kakussamme ei ole mitään kääretorttupohjaa tms. kannattavampaa kerrosta, vaan liivatteella hyydytettyä kermaa ja marenkia...

Maikku: Oon nähnyt sinellissä sekä ruskeaa että oranssia lastustiini nauhaa, n.3-4cm leveää. Siitä on kuitenkin jokunen kuukaus aikaa, toivottavasti vielä on..

mistä saa vaaleansinistä organzaa? olen pulassa... :huh:

Tietääkö kukaan mistä saisi vaaleanpunaisia lasihelmiä.. Siis niitä lasisia pikkukivia.. :) ei pyöreitä vaan niitä littanoita.. voiskohan selittää vielä vaikeammin mitä tarkoittaa :D oon nyt käynyt katsomassa ikeasta, tarjoustalosta, suomalaisesta kirjakaupasta, tiimarista, sinellistä, pentikistä, stockmannilta, bauhaussista, plantagenista, backaksen puutarhalta, citymarketista ja prismasta.. löytyy vaan väärän värisiä :( oli sinistä, vihreää, turkoosia, läpinäkyvää, valkoista, mustaa ja kultaa yms.. muttä mä Haluan vaaleanpunaisia! (miten niin bridezilla nostaa päätänsä :P)

Tietäiskö kukaan mistä voisi ostaa heliumia ilmapalloja varten? Mielellään jostain muualta kuin verkkokaupasta...?

Tietäiskö kukaan mistä voisi ostaa heliumia ilmapalloja varten? Mielellään jostain muualta kuin verkkokaupasta...?

Vantaalla on ilmapallokeskus, sieltä voit ostaa ja siellä on myös hyvin laaja valikoima hääaiheisia ilmapalloja

Etsitään meri,majakka,risteilylaiva tms. teemaista kakunkoristetta (ei kuitenkaan purjelaiva...no sekin käy, jos ei muuta löydy)? Ei saisi olla kovin iso/painava, sillä kakussamme ei ole mitään kääretorttupohjaa tms. kannattavampaa kerrosta, vaan liivatteella hyydytettyä kermaa ja marenkia...

En tiedä tuleeko vastaus jo myöhässä, mutta merjan marsipaanipuoti tekee tilauksesta ihania koristeita (ja juuri sellaisia kuin haluaa). Myös esim Tiimarin tms. somistus-jutuista voisi itse kehitellä?

Täällä etsitään kirkkaita ja sinisiä koristekiviä pöytäsomisteiksi Oulun seudulta.

Sinooperista löytyy sinisiä ja turkooseja kiviä. Sitä en tiedä löytyykö Oulusta Sinooperia? :)

Ja Ikeassakin saatta olla.. En myöskään tiedä onko lähialueellanne Ikeaa..