caro79 Kirjoitettu March 10, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 10, 2008 (muokattu) Hakusessa edullinen ja hyvä ompelija turussa tai sen lähistöllä. Pukuni on ostettu helsingistä ja nyt pitäisi viedä se lyhennettäväksi, korsettiosa pienennettäväksi ja ehkäpä haluaisin vielä alaosaan jotain koristeluja kirjailuja...kokemuksia turkulaisista ompelimoista...Minkä hintaista puvun "viimeisteleminen" yleensäkin on? Jollakulla kokemuksia sydänkävyn ompelusta, jos vie sinne ei heiltä ostetun puvun...Kiitoksia vastaajille...=) Muokattu: April 20, 2008, käyttäjä: caro79 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
_ellukka_ Kirjoitettu May 23, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 23, 2008 Vastaanpa sitten itselleni... Hyvää palvelua sain ja kehuja kuulin liikkeestä Kaskenkadulla. Saa nähdä miltä puku näyttää kun tulee sieltä Ainakin tuntui olevan ammattitaitoinen ihminen ja tehnyt kuulemma tämmöisiä korjauksia jo jonkun aikaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras Kirjoitettu June 2, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 2, 2008 _ellukka_: Saako kysyä, mikä on hinta-arvio ja mitä puvullesi tehdään? Onko liike siis Ateljee Agami? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
_ellukka_ Kirjoitettu June 5, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 5, 2008 Ei ole agami vaan marjo haapasalo design eli http://www.boutiqueminne.com/. Hinta-arvio oli 90 e kun puvun vetoketjua piti siirtää ja helmaa lyhentää. Saan puvun lauantaina ja voi sit kertoa tarkemmin miten kävi. En tosiaan yhtään tiedä onko halpaa vaiko kallista mutta ikinä en olisi kuitenkaan itse pystynyt siirtämään vetoketjua joten samapa se sitten Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
_ellukka_ Kirjoitettu June 12, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 12, 2008 No niin, sain sitten puvun haettua. Maksoi 95 euroa ja helmaa lyhennettiin, sain lenksun että voi nostaa laahusta ylös tanssin ajaksi ja vvetoketjua + iso määrä nappeja siirrettiin (eli yläosa kavennettiin). Siistikuntonen on. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rog3r Kirjoitettu September 20, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 20, 2008 Nostetaanpas tätä, eli tietääkö kukaan hyviä ompelijoita Turusta hääpuvun korjausta varten? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
peikkotyttö Kirjoitettu September 21, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 21, 2008 Suosittelen myöskin Marjo Haapasaloa eli paikka on Boutique Minne, Kaskenkatu 2.Olen teettämässä siellä hääpukuani. Marjolla tuntuu olevan innostusta, taitoa ja osaamista sekä rutkasti uusia lennokkaita ideoita. Hän on erikoistunut teatteripuvustukseen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iines_2009 Kirjoitettu September 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 24, 2008 Itse teetin alkuvuodesta raakasilkistä polvimittaisen mekon halterneck kaula-aukolla sekä siihen sopivan boleron Anne Lambergilla. Olin todella tyytyväinen pukuun. Olen vieraillut kesän aikana useissa häissä mekossa ja se on edelleen ihana! Mekko ja bolero maksoivat n.400e.Annella on työhuone Varissuolla.http://www.annelamberg.fi/ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niriro Kirjoitettu September 7, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 7, 2010 Minä suosittelen, en kyllä tiedä ompeleeko muiden tekemiä pukuja. Ostin täältä itselleni puvun todella halvalla hinnalla ja samasta paikasta sain ompelunkin puvulleni. http://www.mpplehtinen.fi/ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sate Kirjoitettu July 7, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu July 7, 2011 minä taas EN suosittele todellakaan Turun ompelimoa! Syy,jos jotakuta kiinnostaa: peruutti kaksi sovitusta,toisen edellis iltana ja toisella kerralla olin oven takana odottelemassa ja kun ompelija saapui hän pahoitteli ettei muistanut mihin aikaan tulen ja oli unohtanut ilmoittaa ettei puvulle oltu tehty mitään. kolmannella kerralla ilmoitti kymmenen minuttia ennen sovitusta myöhästyvänsä n.15min (myöhästyi 25min). ja viimeinen niitti oli helman pituus, nousi vannehameen kanssa n.polven korkeudelle,piti olla nilkan korkeudella... ehdotti vaan,että jätä se vannehame pois ni on oikeen mittane! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
3linainen Kirjoitettu August 16, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu August 16, 2011 Minä voin lämmöllä suositella Niina Viljasta (Ammatti- ja mittatilausasut Niina Viljanen), jonka liike sijaitsee Puutarhakadulla Turun keskustassa. Hänellä on 14 vuoden kokemus sekä mittatilauspuvuista, korjauksista että muista ompelu- ja tilaustöistä jne. Itse vein hänelle Helsingistä ostetun Demetrioksen puvun josta lyhennettiin helma (kolminkertainen kangas), kiristettiin/fixattiin olkaimia niskasta ja selästä, sekä fixattiin rintamuksen poimutettuja sivuosia (mikä ei ollut mikään helppo nakki, mutta kun se oli valmis niin en huomannut että siihen olisi edes koskettu kun oli niin hyvää jälkeä tehty!). Tuon setin hinnaksi tuli 92 euroa. Oman pukuni lisäksi lyhennytettiin samalla miehen puvun takin hihoja sekä vaihdatettiin liiviin solki jne, mikä maksoi yhteensä 33 euroa. Maksettiin siis koko hommasta 125 euroa. Olen erittäin tyytyväinen työn jälkeen, minkä lisäksi Niina on todella mukava ja iloinen persoona. Liikkeeseen oli ilo mennä. Tässä vielä nettisivut: http://www.mittatilausasut.com/index.html Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
couture Kirjoitettu February 3, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 3, 2013 Olisi kiva kuulla, onko joku viime aikoina teettänyt hääpukua jossain Turussa? Itsellä suunnitelmissa, tuo Pukuni on kovin ollut esillä viime aikoina, sitä harkitsenkin vakavasti.. mutta varmasti muitakin hyviä on!? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
susumu Kirjoitettu February 18, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 18, 2013 Olisi kiva kuulla, onko joku viime aikoina teettänyt hääpukua jossain Turussa? Itsellä suunnitelmissa, tuo Pukuni on kovin ollut esillä viime aikoina, sitä harkitsenkin vakavasti.. mutta varmasti muitakin hyviä on!? Minä teetin viime kesäksi hääpuvun Kisu Korsilla. Puvusta tuli oikea unelma! Kannattaa ainakin käydä liikkeessä katsomassa ja juttelemassa Kisun kanssa mahdollisista ideoista ja ajatuksistasi. Koko puvun teettämisen prosessi oli elämys sinänsä. Ja lopputulos oli parempi kuin olisin koskaan villeissä unelmissanikaan osannut odottaa - vieläkin hykerryttää, kuinka ihanaa pukua sain hääpäivänäni käyttää. Kisulla on silmää nähdä, millainen puku mitäkin vartaloa pukee ja hän tekee jokaiselle omanlaisen, uniikin puvun. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morsian_14 Kirjoitettu February 27, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 27, 2013 Olisi kiva kuulla, onko joku viime aikoina teettänyt hääpukua jossain Turussa? Itsellä suunnitelmissa, tuo Pukuni on kovin ollut esillä viime aikoina, sitä harkitsenkin vakavasti.. mutta varmasti muitakin hyviä on!? Minä teetin viime kesäksi hääpuvun Kisu Korsilla. Puvusta tuli oikea unelma! Kannattaa ainakin käydä liikkeessä katsomassa ja juttelemassa Kisun kanssa mahdollisista ideoista ja ajatuksistasi. Koko puvun teettämisen prosessi oli elämys sinänsä. Ja lopputulos oli parempi kuin olisin koskaan villeissä unelmissanikaan osannut odottaa - vieläkin hykerryttää, kuinka ihanaa pukua sain hääpäivänäni käyttää. Kisulla on silmää nähdä, millainen puku mitäkin vartaloa pukee ja hän tekee jokaiselle omanlaisen, uniikin puvun.Paljonko maksoit puvustasi Kisulla? Nyt en enää tiedä kumpaa lähestyisin, Pukuni vai Kisu???!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Riina-M Kirjoitettu March 28, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu March 28, 2013 Minä teetätin (tai muokkasin mummoni vanhaa, mutta kuitenkin) hääpukuni Turussa, jo tässäkin ketjussa mainitussa Boutique Minnessä. Suosittelen lämpimästi. Tuntui, että olin ensitapaamisesta lähtien Marjon kanssa samalla aaltopituudella ja jokaisessa sovituksessa on ollut hauskaa. Annoin hyvin vapaat kädet enkä voisi olla tyytyväisempi lopputulokseen. Tuntuu, kuin jokainen puku olisi Marjolle oma henkilökohtainen ja rakas lapsi, johon hän syventyy täydellä ammattitaidolla. Teetän vielä samassa paikassa tukkahärpäkkeen. Ja kaiken tämän lisäksi hinnat ovat erittäin huokeat, olin varautunut huomattavasti suurempaan hinta-arvioon kuin saamani lopulta oli. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
susumu Kirjoitettu April 10, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu April 10, 2013 Olisi kiva kuulla, onko joku viime aikoina teettänyt hääpukua jossain Turussa? Itsellä suunnitelmissa, tuo Pukuni on kovin ollut esillä viime aikoina, sitä harkitsenkin vakavasti.. mutta varmasti muitakin hyviä on!? Minä teetin viime kesäksi hääpuvun Kisu Korsilla. Puvusta tuli oikea unelma! Kannattaa ainakin käydä liikkeessä katsomassa ja juttelemassa Kisun kanssa mahdollisista ideoista ja ajatuksistasi. Koko puvun teettämisen prosessi oli elämys sinänsä. Ja lopputulos oli parempi kuin olisin koskaan villeissä unelmissanikaan osannut odottaa - vieläkin hykerryttää, kuinka ihanaa pukua sain hääpäivänäni käyttää. Kisulla on silmää nähdä, millainen puku mitäkin vartaloa pukee ja hän tekee jokaiselle omanlaisen, uniikin puvun.Paljonko maksoit puvustasi Kisulla? Nyt en enää tiedä kumpaa lähestyisin, Pukuni vai Kisu???!!Voithan käydä molemmissa kysymässä? Muistaakseni Kisu sanoi, että hääpukua lähtee tekemään n. 1000-1500 eurolla. Omani oli jonkun verran kalliimpi. Vramasti voi neuvotella halvemmastakin hinnasta. Käyminen ja kysely ei maksa mitään! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nilmelwen Kirjoitettu January 19, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu January 19, 2015 Onko jollain lähiaikojen kokemuksia Turun ompelimoista. Risuja? Ruusuja? Hintatietoja? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts