Emilia11

Vantaan maatalousmuseo

37 viestiä aiheessa

Hei!

Onko täällä ketään joka olisi juhlinut häitään vantaan maatalousmuseolla? Kokemuksia kaivataan

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kaikki 2009 (ja muulloinkin) maatalousmuseolla häitään viettäneet ja vieraina siellä olleet, kertokaahan ihmeessä kokemuksianne meille tätä paikkaa harkitseville, niin risut kuin ruusutkin! Paikka tuntuu juuri meille sopivalta, mutta lisäinfo on aina tervetullutta! Etenkin Maijussa juhlineet! Kuviakin paikasta olisi mukava nähdä, netistä kun niitä ei oikein löydä.. Ja oliko tuo klo 22 ehddoton stop musiikille? Montako ihmistä paikkaan mahtui?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mepsu: jos olet harkitsemassa Emil-tilaa, niin kannattaa alkaa etsiä muita juhlatiloja. Tuolla Hääjuhlapaikat osiossa joku oli kirjoittanut että kaikki ensi kesän varaukset on peruttu ainakin Emil tilan osalta. Emil tilaa ei saada vuokrata hääjuhliin naapuruston valituksien takia, ja tästä on ilmeisesti tehty viranomaispäätös :girl_mad:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Mepsu: jos olet harkitsemassa Emil-tilaa, niin kannattaa alkaa etsiä muita juhlatiloja. Tuolla Hääjuhlapaikat osiossa joku oli kirjoittanut että kaikki ensi kesän varaukset on peruttu ainakin Emil tilan osalta. Emil tilaa ei saada vuokrata hääjuhliin naapuruston valituksien takia, ja tästä on ilmeisesti tehty viranomaispäätös :girl_mad:

Joo, kuulin myös asiasta kun kävin viime viikolla tutustumassa näihin tiloihin. Itse olin kyllä kaavaillut Maijua, mutta harmi kuitenkin että monelta hääparilta meni juhlapaikka alta.. :girl_sad: Onko kukaan juhlinut häitänsä Maijussa? Kuulisin tästä mielelläni kokemuksia.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Voihan jummi! Just tänään miehen kans pyörähettiin pihassa ja tykättiin siitä kun Emil muistutti navetan ylisiä ja ihan tosissaan mietittiin, että josko tuo nyt olis se meidän paikka. Mutta jos siellä kerta on kaikki häät kielletty niin siinä meni sitten se paikka...:(

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

mä tossa olin yhteydessä kans tonne pari kolme viikkoo sitten, ja mitään ei puhunut siitä ettei siellä sais häiät järjestää :o

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^Pinguli, Viikonlopputapahtumia/juhlia saa järjestää ainoastaan Maijussa, Emilissä tämä kiellettiin viime vuonna viranomaisten taholta. Naapurit ovat aivan pensaiden toisella puolella ja sieltä käsin on tullut valituksia melusta ja niin asia meni poliisille asti. Ja Maijussakin elävää musiikkia saa soittaa vaan noin klo 22 asti (muistaakseni).

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos ihanan Mezzyn nousi Maijukin nyt meidän yhdeksi vaihtoehdoksi :-X:girl_smile:

Kaikenlaiset kokemukset otetaan vastaan Maijusta. Ja sen haluaisin vielä varmistaa, että onko siellä juhlatilassa todellakin noin ihanat ja isot ikkunat? :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tuittu87, Ei mitään, kyllä kanssanaikkareita autetaan hädän hetkellä! :girl_smile: Itsekin kun painiskelen "sen oikean" juhlatilan löytämisen kanssa. Tilassa on todella isot ikkunat, joka tekee paikasta ihanan valoisan. Tosin noi ikkunat kuvissa (alimmat kuvat, 2 viimeistä sisäkuvaa) ei ole otettu juhlasalista, vaan "aulasta/kahviosta" kun tullaan sisälle. Eli tila jakautuu kahteen osaan, juhlasaliin ja tohon aulaan, missä varmaan normaalisti kahvitellaan kun siellä on esim. huutokauppoja tai muita vastaavia tapahtumia. Sen voi jättää esim. oleskelutilaksi tai vaikka laittaa sinne lasten leikkinurkan tai buffan jos vierasmäärä on suuri. Juhlasaliin itse laittaisin noin 60 henkeä, niin tanssimaankin mahtuu ilman pöytien siirtelyä. Tilassa on isot naulakot heti sisääntullessa sekä siistit ja tilavat vessat.

Muistaakseni mulla on jotain kuvia räpsitty tuolta, voin illalla katsoa josko löytäisin niin voin laittaa tänne. :) Kysy ihmeessä jos tulee jotain, vaikea kertoa itse. :)

Muokattu: , käyttäjä: Mezzy

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä en kestä :girl_wink: Tulee taas semmonen fiilis, että "liian hyvää ollakseen totta" :girl_impossible::girl_haha:

Kuvia odotellessa :girl_wink:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nyt onnistui kuvien lisääminen. :) Olin poistanut aiemmin ottamani kuvat koneeltani jostain syystä, mutta ajettiin eilen tuolta ohi niin kävin matkalla räpsii pari kuvaa. Toivottavasti on jotain apua.

suokinjuhlatiloja003.jpg

Vantaan Maatalousmuseo

suokinjuhlatiloja004.jpg

Pääovet

suokinjuhlatiloja005.jpg

Ikkunat "aulaan/oleskelutilaan/kahvioon". Miksi sitä haluaakaan kutsua. :)

suokinjuhlatiloja006.jpg

Takapiha

suokinjuhlatiloja010.jpg

Paikka pihalta päin

suokinjuhlatiloja008.jpg

Ikkunan läpi kuvattu aulaan. Valkoisen seinän toisella puolella narikka, ulko-ovet näkyvät narikan vieressä vasemmalla.

Muokattu: , käyttäjä: Mezzy

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Löysin äsken vielä pari kuvaa sisältä, salin puolelta.. Ei todellakaan mitään laatuotoksia, mutta varmaan niistä vähän ideaa näkee. Mielestäni ihan viihtyisät tilat.

vantaanmaatalousmuseo00.jpg

vantaanmaatalousmuseo00.jpg

Oho, tulipa isoja. Mutta olkoon, en jaksa rupee pienentämään nyt. :)

Muokattu: , käyttäjä: Mezzy

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei Mezzy,

onko sulla vielä niitä kuvia jäljellä?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei Mezzy,

onko sulla vielä niitä kuvia jäljellä?

Voi ei, tyhjensin mun kuva-arkistoa tuolta "kuvaämpäristä" niin on näköjään kuvat poistuneet täältäkin samalla. Ei ollut tarkoitus poistaa niitä, joten laitan ne illalla takaisin. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ihanaa, että täältä löytyi kuvia maatalousmuseosta ennen kuin itse pääsee paikan päälle katsomaan:) Ollaan mietitty ko.paikkaa mutta kaipailisin uudempia kokemuksia paikasta. Kai jollain on tänkin vuoden puolella ollut juhlat tuolla?Onko kaikki sujunut hyvin?:)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kaipailisin kokemuksia tiloista ja mahdollisesti lisää kuvia häistä :)

Kiitos etukäteen!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Eikö ole uusimpia tietoja, kuvia, kertomuksia tai ihan mitä vain tästä paikasta? :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kävimme tänään lumimyrskyä uhmaten miehen kanssa katsomassa tätä paikkaa. Ihastuimme niin paljon, että teimme heti varauksen alkukesälle 2013. Ihanan isot ikkunat ja korkea huonekorkeus tuovat avaruutta. Plussaa myös tunnelmallisesta ympäristöstä ja isosta pihasta. Buffetpöydän saa eri tilaan kuin missä ruokailu tapahtuu, lapsille mahtuu leikkinurkka, tilaa on bändille ja vuokra-aika on pe-su. Ihastuimme paikkaan todella :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onkohan tuossa tilavuokra hirmuinen? Ruoka ja juomat tuodaan kaiketi itse? Kaunis paikka, tänään menin bussilla ohi :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onkohan tuossa tilavuokra hirmuinen? Ruoka ja juomat tuodaan kaiketi itse? Kaunis paikka, tänään menin bussilla ohi :)

Tilavuokra on 750 € (pe-su). Ensi vuoden hintaa ei vielä tiedä tarkasti, mutta ei nouse yli 800 €.

Omat ruuat ja juomat saa sinne viedä :) On keittiö ja kylmätilat.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ehdin tässä jo välissä kysyä paikkaa ensi vuodeksi ja hinta oli tuon 750€. Päätimme kuitenkin pitää tuon jo aiemmin varatun paikan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

750€ on pe-su vuokra kesälle 2013. Me ihastuttiin paikkaan todella! Mukavasti tilaa jaettuna kahteen eri osioon, ulkona terassilla voi myös oleskella ja näkyvillä luontoa, hyvät liikenneyhteydet että ihmiset pääsee perille myös ilman omaa autoa ja saa tuoda omat ruoat ja juomat, meille kaikki kriteerit täyttyivät!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jomppa00: Harmi vain, että siinä saa olla tarkkana asukkaiden vuoksi metelistä...

Minulla on paikasta sisältä kuvia, jos joku haluaa nähdä, niin voi viestillä kysellä :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään