varakynttilöihin teksti?


Mona1

Recommended Posts

Oon miettinyt kanssa ihan samaa...eli siis jtn pientä tekstiä kynttilän vaihtoa ajatellen...

Meilläkin juhlat kestää klo 14 eteenpäin ainakin 12 tuntia ellei enemmänkin....siinä ehtii kynttilät sammua moneen kertaan... ja eipä tulisi mieleen palkata(?) :o joku sytyttelemään kynttilöitä...

Ei ainakaan meijän budjetilla...

Link to comment
Share on other sites

... ja eipä tulisi mieleen palkata(?) :o joku sytyttelemään kynttilöitä...

Ei ainakaan meijän budjetilla...

Tuskin Dasta tarkoitti, että erikseen siihen hommaan :rolleyes: Mutta jos on pitopalveluihmisiä / tarjoilijoita, niin kyllähän he vaihtavat niitä kynttilöitä muun homman ohessa, jos vain pyydätte. Tämä on kyllä pienin asia, josta täällä on saatu ongelma aikaan!

Link to comment
Share on other sites

Meillä oli erikseen nimetty "tuikkuvastaava" (pikkuveljen tyttöystävä), jonka oli tarkoitus laittaa uudet tuikut illan mittaan edellisten sammuttua. Nyt en kyllä suoraan sanottuna muista, vaihtoiko hän ne tuikut vai joku muu, mutta kyllä siellä tais kynttilät palaa vielä illallakin... :)

Parissa häissä mulla on itellä ollut sama nakki ja siinä on lopulta tainnut käydä niin, että kun yks on alkanut kerätä vanhoja tuikkuja pois, ovat vieraat pöydissä alkaneet auttaa hommassa ja sytytelleet sitten niitä uusia kynttilöitä ihan omatoimisesti ilman mitään lappuja tai erillisiä kehotuksia. Tästä asiasta ei ehkä kannata kauheasti stressata etukäteen! ;)

Link to comment
Share on other sites

^ No juu, ei toi nimitys ollu ehkä ihan vakavissaan annettu... ;) Pikkuveljen tyttöystävä oli vaan niin innostunut meidän häistä ja koki tärkeänä sen, että hänelläkin oli joku rooli juhlassa. Niinpä hän oli vastuussa lahjapöydästä ja sit tosiaan noista kynttilöistä. Hän vielä erikseen halus saada sellaisen pitkän sytyttimen tuikkujen sytyttämistä varten, tavalliset tulitikut ei kelvannu! :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Meillä ei häissä ainakaan ole pitopalvelua, muutamia kavereita nakitetaan keittiiöön hommiin. Mä luulen että niillä on ihan tarpeeks tekemistä keittiössä tiskien ja ruokien kanssa, eli eivät sitten kerkeä niitä tuikkuja vahtimaan :rolleyes: mutta toi runo juttu oli aika soma mun mielestä. Kai sitä vois myös jollekkin siellä sanoa, että kyttää niitä kynttilöitä. Mut mä luulen että melkein kaikille kavereille on jo joku homma nakitettuna :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...