Jump to content
Naimisiin.info

Bridezillas-verkkokauppa


suvi09

Recommended Posts

Tässä hieman päivitettyä kuviota tilaukseni kulusta.

18.3.2011 laitettu viestiä tilauksen perään ja kyselty tavaroita.

Vastaus tuli samantie että kakunkoristeella on hieman pidempi toimitusaika nyt sesonkina mutta ensi viikolla postitamm....

No 29.3.2011 kyselty uudelleen tilauksen perään ja laitettu uusi tilaus sisään koska en tiennyt kyseisen firman "kyseenalaisesta maineesta". Vastaus tuli jälleen välittömästi että tilaus on jo postitettu, tulisiolla vielä tällä viikolla perillä.

Niinpä niin....1.4.2011 laitettu jo todella tiukkasävyinen viesti että mikäli tuotteet eivät tällä viikolla ole minulla ryhdyn tarvittaviin toimenpiteisiin kaupan purusta ja ilmoitan asiasta eteenpäin. No tänään saapui viesti: laitamme teille toimitustiedot vielä tämän illan aikana kun teemme päivitystä.

En usko että näen tilaamiani tavaroita koskaan, vaan valmistaudun jo henkisesti otaltamaan rahoistani joita nyt sattuu olemaan noin 150 euroa sisällä. Aion säilyttää kaikki sähköpostiviestit ja teen ilmoituksen kuluttaja-asiamiehelle, mikäli saan rahani takaisin, muussa tapauksessa teen firmasta rikosilmoituksen.

Jos olisi mahdollisuus niin kävisin paikanpäällä katsomassa millaista touhua kyseisessä firmassa oikein on. Olen tilannut netistä vaikka kuinka paljon tavaraa ja tämä on kyllä ensimmäinen kerta kun törmään tällaiseen, ja vielä häätuotteita myyvä firma. Tulevat morsiammet ovat muutenkin stressaantuneita (ainakin minä) häiden onnistumisesta että näitä tällaisia takapotkuja ei kaipaa kukaan.

Tänään 5.4.2011 saatu sähköpostilla lähetystunnus (joka yllättäen ei toimi), ensimmäisestä paketista kuulemma löytyy vain lähetyspäivä, laittavat kuulemma tänään uuden paketin ja tuon toisen myös tällä viikolla. Arvatkaas uskonko tuota.....

7.4.2011. Annettu lähetystunnus oli väärä. Oli kuulemma tullut näppäilyvirhe. Paketti kuulemma näkynyt seurannassa koko ajan. No kävin muissa asioissa postissa ja kysäisin tätä pakettia samalla vaikka postista ei ollut tullut pakettikorttia (onneksi asun pienellä paikkakunnalla ja postin tätit tuntevat minut). Paketti löytyi hyllyltä ja kas kummaa osoitteeni oli väärä. Eli paketti kortti olisi seikkaillut väärään osoitteeseen ja lopultahan paketti olisi palautettu lähettäjälle. No tavarat saatu lopultakin. Nyt huilaan loppuviikon ja alan rakuttaa toisen paketin takia.

Muokattu: , käyttäjä: satu70
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 366
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Täällä sama homma, tilauksen tein 14.2.2011 ja vieläkään en ole pakettia saanut (nyt siis 6.4.2011)... Olen ottanut kyseiseen paikkaan monta kertaa sähköpostitse yhteyttä ja vaatinut selvitystä missä lähetys on menossa ja pyytänyt seurantakoodia jota koskaan en ole saanut. Sähköpostiin vastaavat "pakettisi olisi pitänyt jo saapua, laitan varastolle kyselyn tilauksestasi.." ja odottelu eikun jatkuu..

SIIS EN SUOSITTELE MINÄKÄÄN BRIDEZILLAS NETTIKAUPPAA (paitsi jos on aikaa ja hermoja odotella pakettia)

Link to comment
Share on other sites

Guest kesämorsian

Itse tilasin tuotteet 12.2, edelleen odotan pakettia. Olen ollut yhteydessä moneen kertaan, aina luvataan toimittaa, mitään ei vielä tullut. ilmoitin tänään haluvanani toimivan lähetystunnuksen ja huomenna olen yhteydessä kuluttaja-asiamieheen. Olen tosi pettynyt, toivottavasti muut sieltä tilaavat löytävät tämän viestiketjun ja säästävät oman aikansa/rahansa. Tässä häiden järjestämisessä on puuhaa ja rahankulua muutenkin.

Link to comment
Share on other sites

pakettini ei siis vieläkään ole saapunut,, laitoin heille viime viikolla tosi jopa kiristävän sähköpostin ja vihaisen sellaisen että missä lähetys viipyy, lupasivat lähettää seurantakoodin maanantai aamuna klo 10-11 aikaan. Ei ole sekään saapunut. Siis parin päivän päästä on kulunut tasan kaksi kuukautta tilauksesta,,,

mitä mieltä pitäisikö vaatia rahat takaisin vai odottaa pakettia maailman loppuun? poliisit eivät tee asialle mitään..

Link to comment
Share on other sites

Hei,

Tilasin hääpuvun ja muuta pikkuroinaa ko kaupasta ja hääpuvun toimitus piti olla viimeistään helmikuun lopussa.

Kyselin ensimmäisen kerran tilaukseni perään maaliskuun puolessa välin ja vastaukseksi sain, että he ovat mielestään lähettäneet kaikille pukujen tilaajille viestin, että heillä ei olekaan pukuja varastossa ja toimitus kestää hieman.

Kyselin seuraavaksi maaliskuun lopussa onko puku jo tullut ja koska menee postiin? Vastauksena tuli ettei kuormaa ole vielä ehditty purkaa (kuorma oli tullut puolitoista viikkoa aikaisemmin) eikä osanneet sanoa toimituspäivää.

Nyt kyselin taas uudestaan puvun perään (HUOM: Puku on jo 8 viikkoa myöhässä) ja sanoivat vaan, että laittavat viestiä kun puku on matkalla. Laitoin viestiä ettei tämä riitä minulle, niin vastaukseksi tuli että puku tulee päivämäärään mennessä.

Saa nyt nähdä... Häät ovat kesäkuun alussa, että puvun olisi syytä saapua!!!

En voi sanoa mitään positiivista palautetta kaupasta, enkä suosittele kenellekään.

Link to comment
Share on other sites

Jep.

Mä tilasin puvun 20.8. ja marraskuussa (myöhässä siis) tuli väärän kokoinen puku. Palautin ja vaadin oikea kokoisen.

Nyt on sitten kyselty ja kyselty sen perään, mutta mitään pakettia ei ole vielä tullut. Siis puoli vuotta myöhemmin!

Nyt oli kuulemma lähtenyt, mutta väärään osoitteeseen?? Häh?! Ja tulee palautusten kanssa takaisin ja laittavat sitten uudestaan tulemaan. En tajua, miksi ne lähettää ilmeisesti koko ajan väärillä osoitteilla ihmisille kamaa ja vääriä tuotteita. Oisko lukutaidotonta porukkaa töissä?

No jaa, katselen vielä viikon josko tulisi ja ostan sitten muualta. Pitkää pinnaa vaatii. Onneksi hääpuku ei ole maailman tärkein asia :grin:

Link to comment
Share on other sites

Jo nyt on p*rkele!! Tänään tuli vihdoin ja viimein pitkän odottelun jälkeen viimeinen paketti kyseisestä puljusta jossa oli sukkanauha ja alusasusetti. Sukkanauhaan olen tyytyväinen, mutta alusasusetti ei todellakaan ole se minkä tilasin. Tämä Johanna Tukiaisen possumekko on jotain aivan muuta kun kuvassa. :D Jep, enpäs ala vaihtamaankaan, menee varmaan toiset 2,5kk että saan tilaamani tuotteen.. En suosittele kenellekkään, tämä taistelu on minun osaltani ohi, onneksi. :D

Link to comment
Share on other sites

uskomatonta... :girl_cray2: puku ollu jo kaksi viikkoa lähetettävänä ja vieläkin jo kolmannen kerran tuli väärä lähetys

tunnus! soitin jo kuluttajalekkin mikä kertoi että on tullut aikaisemminkin valituksia kyseisestä puljusta...no katsotaan mihin kääntyy... :skilletgirl: ehtona oli minulla jos ei pukua lähetetty maanantaina niin haluan rahat perjantaisiin mennessä tilille!

Link to comment
Share on other sites

Kerronpa nyt oman kokemukseni.

4.3. tein tilauksen. Pientä tavaraa (karkkirasioita, satiininauhaa jne...) Maksoin tilaukseni saman tien verkkopankissa.

Tässä välissä löysin tämän ketjun ja vakuutuin siitä etten koskaan tule tilaamiani tuotteita saamaan.

29.3. otin ensimmäisen kerran yhteyttä heihin sähköpostilla. Spostissa lähinnä ihmettelin sitä että mitään vahvistusta maksusuorituksestani tai ylipäätään tilaukseni etenemisestä saati saapumisesta ei ollut tullut. Vastasivat lyhyesti, että maksu kirjautunut heille 7.3. ja että sesonkina toimitusajat 2-4 viikkoa. Vastasin, että jään siis vielä odottamaan pakettiani (tuolloin ei ollut vielä se 4 viikkoa täynnä) ja kysyin tuleeko minulle ilmoitus sitten kun paketti lähtee matkaan. Vastaus: kyllä tulee.

11.4. laitoin taas sähköpostia. Maksun heille kirjautumisesta oli nyt kulunut tasan 5 viikkoa. Kysyin, mistä tässä on kyse. Sain (jälleen salamannopeasti) vastauksen, että paketti on postitettu ja että allekirjoittanut pyytää toimittamaan tiedon myös varastolta. Illalla sitten tulikin "tilauksesi käsittely"-aiheinen viesti, jossa paketin kerrottiin lähteneen. Vastasin postiin viestillä, jossa pyysin lähetyksen seurantatunnusta. Lähetystunnusta en uskonut koskaan saavani...

12.4. sähköpostiini tuli lähetystunnus (jonka en todellakaan uskonut toimivan), joka yllätyksekseni kertoikin pakettini todella olevan matkalla.

Tänään hain paketin, ja se sisälsi kaiken sen mitä pitikin. Eli loppu hyvin, kaikki hyvin. Mutta vaikka tämä tilaus päättyikin hyvin, en aio uudelleen tilata tuolta yhtään mitään.

Btw, paketin päällä olevassa tarrassa (ja lähetyksenseurantahaun tuloksessa) on käsittelyynottopäiväyksenä ja kellonaikana 12.4.2011 klo 16:43, vaikka 11.4.2011 klo 12:07 minulle kerrottiin sen olevan jo postitettu.

Link to comment
Share on other sites

Haha, pistänpä oman kokemukseni mukaan ketjuun...

Tilasin 23.1. hääpuvun, maksoin samantien postissa. Toimitusaika 4-8vkoa nettisivujen mukaan, eli kaiken järjen mukaan piti olla minulla viim. maaliskuun puolenvälin paikkeilla.

Kyselin 24.2. tilauksen perään mielenkiinnosta, vastattiin että "Puvun toimitusaika on noin 6 viikkoa tällä hetkellä."

Tuli mieleen että mistä kuusi viikkoa? Tästä päivästä kun sain viestin vai siitä kun tilasin...

No sitten päätin uudelleen kysellä paketin perään kun 8vkoa oli tullut täyteen, 18.3. sain vastauksen: "saapumassa meille ensi viikon alussa, postitan heti kun saamme erät purettua."

Selvä, ajattelin tosiaan että ihanaa kun on tulollaan ja pistin viestiä vielä 28.3. että saisinko seurantatunnuksen, siihen vastattiin 29.3. että "tottakai, tarkastus tässä erässä on vielä kesken." Nojoo, tässä vaiheessa uskoni oli vielä hyvä..

6.4. (10,5vkoa tilauksesta) pistin viestiä kun ei seurantatunnusta tai pukua ollut näkynyt, että missä p*rkeleessä se viipyy ja miksi asioista ei ilmoitella, tuli vastaus "valitettavasti näissä on nyt joissain viivettä; puran tilauksia yksin, pukuja tulee noin 35-40 kpl viikossa ja ne myös tarkastetaan. pahoittelen että en ole asiasta viestinyt."

PURKAA TILAUKSIA YKSIN? eikös täälläkin monessa viestissä ole ollut että he ovat sieltä vastailleet että pistää varastolle viestiä siitä ja tästä ja ei ole tällä hetkellä varastolla jne. Mikä lafka tämä on oikeasti? Lisäksi tämän ko. henkilön lisäksi olen kerran saanut viestiä toisennimiseltä henkilöltä... Ei taida ihan pitää paikkaansa 1työntekijä tässä yrityksessä...

Ja toiseksi, joka saumako niistä syynätään suurennuslasilla, vai mikä voi kestää?

Vastasin tähän vielä että tarkoittaako "viivästys" sitä että pukuani ei ole siellä vaikka monessa viestissä niin on vakuuteltu? Koska siltä tämä alkoi haisemaan... Sitten tuli samana päivänä vastaus: "Puku on täällä mutta en ole vielä sitä tarkastanut, tottakai virhe on minun. Tottakai kaupan purku onmyös mahdolinen koska toimitus on viipynyt. Saimme pakkauspäähän lisää tekijöitä jotta saadaan puvut matkaan mahdollsimman nopsaan. ensi viikon yli se ei enää menisi."

Noh, nyt eletään tätä "ensi viikkoa" ja jopa perjantaita, eikä pukua näy, ei kuulu.. Viestiini vastattiin tänään kun uhkasin myös viranomaisilla ja kuluttaja-asiamiehellä että maanantaina viimeistään saisin seurantatunnuksen, ei ole ehtinyt eilen viemään postiin... Saas nähdä mihin tämä tästä kehkeytyy ja mikä säkki sieltä on tulossa.

Alkaa todella huumorintaju loppumaan.

En suosittele Bridezillasia kenellekään! (harmi kun meinasin tilata sieltä häihin muutakin, mutta taidan jättää tilaamatta!)

Link to comment
Share on other sites

Tämä koko pulju on pelkkä vitsi (harmi vaan, että ei kyllä naurata..)!

Itse tilasin saippuakuplia ja sukkanauhan 13.2. Toimitusaika piti olla kaksi viikkoa. Kun ensimmäisen kerran kyselin tuotteiden perään (noin 4 viikkoa tilauksesta) sain tästäkin ketjusta tutuksi tulleen vastauksen, että näin sesonkiaikaan toimitus saattaa hieman viivästyä, mutta viimeistään ensi viikolla postitetaan. Hieman ihmettelin, mutta hyväuskoisena jäin vain odottelemaan ja ajattelin, että kyllä ne sieltä tulevat. Odottelin huhtikuun alkuun saakka, jolloin laitoin uudestaan viestiä, että missähän tuotteet ovat näin lähes kahden kuukauden odottelun jälkeen.. Vastattiin, että paketti on heiltä lähtenyt ja lähettää minulle postitustiedot. Lähetti juu sähköpostin, jossa luki, että tilaus toimitettu kuljetukseen. Mitään päivämäärää ei kuitenkaan itse tilauspäivän lisäksi viestissä ollut, eikä tuo viesti muutenkaan kovin viralliselta näyttänyt, eli ilmeisesti copy-pastella räpelletty toisesta tilauksesta. Pyysin lisäksi postin seurantatunnuksen, jonka lupasivat saman päivän aikana. En koskaan saanut tunnusta. Kun kyselin seurantatunnuksen perään, sain vastaukseksi, että ko. henkilö on kovasti yrittänyt sitä saada "varastolta", mutta ei ole saanut:D Sanoin haluavani purkaa kaupan ja rahat takaisin tililleni, sillä etämyynnissä kuluttajalla on oikeus kaupan purkuun jo 30 päivää tilauksen tekemisen jälkeen, mikäli tilausta ei ole toimitettu (ja tässä tapauksessahan oli kulunut jo noin 2kk). Kovin sutjakkaasti lupasivat kaupan purun ja kyselivät tilinumeroa. Tästä päättelin, että tavaroitani ei todellakaan ole edes ollut olemassa tai tarkoituskaan lähettää minulle saakka.. Sain vielä ilmoituksen, että maksavat heti ja rahat ovat tililläni 1-2 pankkipäivän kuluessa. Viikon turhan odottelun jälkeen vaadin rahojani ja kerroin, että minulla on tallessa kaikki käymämme s-postikeskustelut mahdollista rikosilmoitusta varten, jonka jälkeen kuin taikaiskusta rahat ilmestyivät tililleni.

En ymmärrä, kuinka tällainen firma voi edelleen olla olemassa!! Aiemmin olen tilannut netistä tosi paljon tavaraa (mm. myös hääpuvun, onneksi en tästä lafkasta), eikä koskaan ole ollut mitään ongelmia. Pitänee alkaa googlettamaan yrityksiä aina kun netissä asioi, sillä tämäkin ketju löytyi vasta kun miehen kanssa alettiin epäilemään kaikkien s-postien selitysten jälkeen, että mikähän pulju tämä on.

Älkää hyvät ihmiset tilatko täältä yhtään mitään, vaikka kuinka olisi ihana valikoima ja halvat hinnat! Pelkkää kusetusta koko touhu.

Link to comment
Share on other sites

Guest Annamari Roivas

Tilasin helmikuun alussa kutsukorttimatkut,sukkanauhan ja kakunkoristeen.Kului n. 5vk (nettisivuilla lukee toimitusaika 2-3 vk mm. kakunkoristeille),joten otin yhteyttä s.postilla ja kyselin tilauksen perään.Kuittasivat etteivät ole saaneet maahantuojalta tuotteita,mutta lähettävät heti kun saavat.Kuluipas taas viikkoja ja eikun uudelleen naputtelemaan postia,sanoivat laittavansa mahdol.pian,tuotteet eivät kuulema vielkään olleet saapuneet!:0..no sitten ne korttitavarat tuli kotiin kannettuna,olin niihin ihan tyytyväinen mutta sukkanauha + kakunkoriste puuttuivat.Taas otin yhteyttä ja pahoittelivat lyhyellä s.postiviestillä etteivät olleet saaneet loppuja tuotteita samaan pakettiin.Mitään ei perusteltu tai syitä kerrottu,et miksi.

Ja vielä tänäkin päivänä odottelen sitä sukkanauhaa ja kakunkoristetta,nyt on mennyt yli 2kk!;/ja viimeksi viime vk laitoin tulikivenkatkuisen s.postin että mitta alkaa olla täysi tämän kanssa!!Huomenna aion soittaa sinne ja pyytää rahoja takaisin jos ei ala kuulua!Kyl ihan törkeetä pelleilyy on tämä ja voin vakuuttaa etten enää IKINÄ tilaa tuolta mitään enkä suosittele kyl yhtään kellekään kyseistä yritystä!

T. Elokuun morsmaikku

Link to comment
Share on other sites

minunkin tilaus siis tuo mikä tuli tehtyä 14.2 ei koskaan tullut perille joten otin tuhannen kerran heihin yhteyttä ja ilmoitin peruvani kaupat. Tuli vastaus "Paketti lähti juuri tänään postiin että oletko varma että perut kaupat?" Piti laittaa uudelleen sähköpostia että kyllä PERUN KAUPAT VÄLITTÖMÄSTI, niin tuli vastaus että kun paketti saapuu jätä noutamatta:D:D jos ei ole tähänkään päivään mennessä tullut. Noh nyt sitten odottelen miten pitkään kestää tilisiirron tekeminen... Kyseessä noin 50,00e tilaus.

kun vaan pääsisi eroon tuosta kaupasta ja saisi rahat pois..

Link to comment
Share on other sites

Tässäpä mun tarinani...

tilasin puvun 20.2, toisen tilauksen tein 3.3 -sen jälkeen luin tämän... Puvun tilaus piti olla 6-8vkoa ja toisen tilauksen max 3vkoa.

ekan kerran kyselin 21.3 että missä mennään... Toinen tilaus tulisi ensi viikon alussa heille -puku parin viikon päästä... kuulosti hyvältä... heh heh heh...

seuraavan kerran lähetin viestiä 29.3 jolloin pyysin lähetystunnusta pakettiin jonka oli pitänyt saapua heille alkuviikosta.. vastaus: tavarat on meillä mutta ei vielä pakattuna -ilmotan heti kun pakataan.

seuraavan kerran kysyin tunnareita 1.4. -silloin kuulemma pakattu ja odottamassa varastolla postitusta...

seuraava 5.4: Paketti on "hävinnyt" johonkin.... ja plaah plaah plaah.. edelleenkään en saanut seurantatunnusta -eli postiin ei viety.

Sitten 7.4 kerrottiin että puku saapuu seuraavalla viikolla heille... ja toinen paketti kuulemma seikkaillut postin ansiosta ympäri suomea...

12.4 paketti heillä...pukukin tulossa juuri..

14.4 puku saapunut -tarkistuksen alla -toisesta paketista ei mitään mainintaa..

tänään sitten pyysin että voisinko saada molempien pakettien lähetystunnukset -pukukin jo pitäisi olla trkistettu. Vastaus: hoidan homman tänään -saat tunnukset huomenna... ja tuskinpa vaan!! Tän viikon odotan ja sit riitti.

Puku nyt ei oo ees myöhässä kun 8vkoa maksusta tulee keskiviikkona, mut toi toinen paketti on nyt 7vkoa, ja MAX.aika oli 3vkoa -suurinosa tuotteista 1-2vkoa.

Ihan jotain älytöntä. Mä en vaan ymmärrä tätä touhua että miksi!!?? Sanois suoraan ettei oo aikeitakaan lähettää mitään ni hommaisin muualta. Poliisi kerta ei tee mitään ni kuka tekee? ottaako kuluttaja-asiamies vaan kiitollisena valitukset vastaan vai tapahtuuko siellä jotain konkreettista? Ei tollasta firmaa vaan kannata pyörittää -ei varmaan itelläkään kauheen kivaa oo töissä jos koko aika sataa paskaa niskaan!

Link to comment
Share on other sites

No niin, mä luovutan. Odotin sit yli 4 kuukautta sitä oikeaa pukua (ekasta tilauksesta puol vuotta) ja ne oli lähettänyt sen väärään paikkaan (muka) ja nyt oli (muka) palautunut niille takaisin (niin varmaan) ja olisivat nyt siten (tietysti) lähettämässä sitä mulle.

Onneksi bongasin Fiesta Finlandista vielä halvemman, kauniin puvun ja tilasin sen. Ja se lähti heti matkaan!! Ja tunnus toimii!! :tender:

Bridezillasista pyysin rahat takaisin ja ois parempi tulla parin viikon sisään tai alkaa rikosilmoituksen rustaus. :hysteric: En usko, että niillä kaikkia tuotteita onkaan tai että on ees aikomus kaikkia tuotteita toimittaa. Uskomatonta, että tuota puljua ei saada kiinni!

Link to comment
Share on other sites

Itsellä käynnissä toisen paketin metsästys. Kyselty lähetystunnusta noin 11 päivää sitten ja saatukin se mutta kun ei toimi ei.... Kyselty jälleen ja vastaus on että kohta lähtee postiin, no eipä kuulu ei. Tässä vaiheessa arvelin jo että eivät uskalla viivytellä sen toisen paketin kanssa kun ekasta ole sellainen sähköpostitappelu jotta oksat pois. No nyt odotellaan jälleen, korsettini on kuulemma tullissa ja saapunee 2-5 päivän kuluttua. Niinpä niin...... :hysteric:

Link to comment
Share on other sites

Lisään tähän myös oman tarinani tästä verkkokaupasta:

Tilasin ja maksoin vannehameen 16.3 ja silloin tuotteen toimitusaika oli 3-5 päivää.

31.3 kyselin tuotteen perään ja sain vastauksen: "meillä on toimitusajat tällä hetkellä noin 3 viikkoa, toimitus on ensi viikon aikana."

14.4 ilmoitin, ettei hame ole edelleenkään tullut ja vastaus oli: "kyllä toimituksesta on tieto, pyydän varmistamaan toimituspäivän."

19.4 en edelleenkään ollut saanut mitään tietoa, saatikka ilmoitusta postista. Hermostuin ja annoin palautetta esim. etten kyllä todellakaan tilaa enää mitään heidän verkkokaupasta enkä kyllä suosittele tätä kenellekkään. Koska toimituksessa on ilmennyt näin paljon ongelmia, oletan, että he antavat jotain hyvitystä. Vastaus oli:"olemme tuotteen postittaneet noin 1 viikko sitten, teen paketista kyselyn."

Jaahas, saas nähdä kuinka kauan saa taas odottaa. Todella huonoa asiakaspalevlua, älkää tilatko täältä mitään!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest kesämorsian

Laitoin sähköpostin liitteenä kuluttajaviraston virallisen valituksen, paketti tuli 4 päivän päästä. Kokeilkaa, jos jeesais, lomake löytyy http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/kuluttajaneuvonta/reklamaatio

Sain kaikki tuotteet ja olivat samat mitä tilasin, mutta selväähän on ettei tuota lafkaa voi suositella kenellekkään...

Link to comment
Share on other sites

mä kans eilen sain lähetystunnuksen mut eipä wörki, en silleen hirveen yllättyny ollu... Vituttaaa. Laitoin sinne sähköpostii et rupee pinna palaa... vastaus oli et en ehtiny eilen tekee tän asian eteen mitään kun ilta meni laittaessa pakettia jossa juhlat jo lauantaina.. ööö... okei... jos toi ois faktaa (mitä epäilen) ni tuskinpa sillä paketilla enää mikään kiire olis.... täytyy odottaa puoleenpäivään ja kysyy siltä et luuleeko et oon aivan idiootti, et oon tyytyväinen ku saan jonkun keksityn lähetystunnarin. hohhoijaa! toi tunnarin alku oli jjfi00004000... yleensä mun mielestä noi paketit on jjfi6121.... vai olenko väärässä?!! ihan ku ei tarpeeks sattuis päähän ilman tällasta ihme showtakin.

Link to comment
Share on other sites

heh. lähetystunnus toimii :girl_impossible: mutta- sieltä kun sanottiin että postiin vietiin eilen -näkyy tänään ni ketut.. tänään on kirjattu itellalle 17.21... et ihan ois voinu rehellisesti tonkin sanoo et vien torstaina postiin viiden jälkeen ni homma ois ollu ok -nyt vaan rupes entistä enempi vituttaa ku tarvis valehdella et on viety postiin jo keskiviikkona. no kukin tavallaan -mä en vaan ymmärrä miks tarvii valehdella asioissa joissa todellaki jää kiinni :girl_impossible: ja aika jännä et ton paketin paino on 0,0kg...no toivotaan ettei sitä vaan oo kirjattu...

nyt vielä ku tossa paketissa ois kaikki mitä pitääkin ni ei tarvis alkaa rahoista vääntää -en nimittäin aio jäädä odottelemaan puuttuvia ja sit vielä ku sais sen puvunkin joskus perille :girl_cray: toi paketti lähtee tiistaina sieltä, eli se on mulla ehkä torstaina -sit heti armoton show siitä puvusta...ellei pinna pala jo vähä ennen :girl_blum:

hyvä minea et sait ittes irtisanottua tosta mestasta *kade* :girl_wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...