maddy

Minkälainen elämäntilanne häitä suunnitellessa

915 posts in this topic

Minä opiskelen ja ensi keväänä toivottavasti valmistun maisteriksi, morsian2 tekee keikkaduunia ja etsii vakituista. Ollaan oltu yhdessä reilu vuosi, äsken mentiin kihloihin. Minulla on ikää 24 ja morsian2:lla 22 vuotta. Löytyy kaksi koiraa, lapsia ei edes harkita näin lyhyen yhdessäolon jälkeen.^_^ Ollaan muutenkin mieluummin maailman parhaimpia tätejä kuin sateenkaariäitejä.

Minä opiskelija ja todennäköisesti vielä useampi vuosi yliopistossa edessä, kun meinaan toista tutkintoa vielä tähän perään. Mies on jo valmistunut ja työelämässä. Hääpäivä on nyt päätetty tammi-helmikuulle 2022, kun ei tässä kaiken kiireen keskellä häitä järjestetäkään, saati että olisi kummallakaan pitkän opiskelun jälkeen älyttömiä summia säästössä. Toisaalta ihana, että on aikaa, ja ehditään vielä kaikessa rauhassa viettää kahdenkeskeistä aikaa, kun häiden jälkeen alkavat varmaan lapset olla ajankohtaisia.

Molemmat ollaan työelämässä ja yhdessä ollaan oltu häiden aikaan melkein 7 vuotta :) Ei lapsia, eläimiä on. Häät 08/2019

Edited by Nellikaramelli

Asuntolaina miehellä, minä opiskelen merkonomiksi oppisopimuksella. Mies myös myyntityössä, mutta b2b myyntiä. ei lapsia, mutta kissa löytyy :D

ketjua lukiessa, opiskelu todellakin vaikuttaa suositulta naisten keskuudessa:P:D

Molemmat työelämässä, vakipaikat, neljä lasta joista 3 yhteisiä. Tänä kesänä 10 vuotta täynnä yhdessäoloa ja naimisiin mentäessä 12 tai 13 vuotta täynnä. Aloittelen vain suunnitelmat hyvissä ajoin... :D

Mies työelämässä, minä opiskelen. Pari vuotta olemme olleet yhdessä, molemmilla lapsia edellisestä suhteesta. Biologisesti yhteisiä emme aio hankkia, sillä mussukoita on 5.

Mies töissä, minä opiskelen, minulla yksi poika entisestä suhteesta.

Minä valmistun pian ammattiin, mies vähän vanhempi ja ollut jo pitkään vakitöissä. 1 koira ja 1 kissa, muita perheenlisäyssuunnitelmia ei toistaiseksi ole. 

Molemmat päälle 30v, vakityö ja asunto. 

Kolmikymppisiä, vakityö toisella,toinen opiskelee

Vakityöt, takana elettyä elämää ja molemmilla lapset edellisistä liitoista. Ikää jo 40 molemmilla.

Ikää molemmilla 40+, uusintayritys (mulla jo kolmas) joten ei taida mitään hillittömiä pirskeitä tulla. Ei sitä rahaa kauheasti jää säästöön kun on 2 teiniä talossa eikä mikään kovin kummoinen työ.

Työelämässä ja toisella kierroksella molemmat 

Meillä molemmilla vakityöt ja asuntolainat. Perinteisessä järjestyksessä 1. avioliitto, 2. yhteinen asuntolaina ja 3. lapsi mennään :P