Jump to content
Naimisiin.info

Hääkampaus + -meikki Vihti-Lohja suunnalla?


A-K

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Oon käyny 3 kampausta teettämässä Lohjalla Dionissa ja joka kerta eri kampaajalla. Joka kerta tulos on ollu sellanen kun halusin, ja pysynyt helposti koko illan! Ei ihan halvimmasta päästä, mut mielellään maksan.

Ite en oo koskaan meikissä ollu, mut viimekesän morsia oli satumaassa, ja lopputulos oli todella upea!

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
  • 5 months later...

Etsin paikkaa, johon mennä ottamaan häämeikki.

Joko Vihdistä tai lähistöltä, esim Karkkilasta. Minkäänlaista kokemusta ei kuitenkaan mistään Vihdissä olevasta paikasta ole, joten nyt saa suositella! Myös huonoista kokemuksista voi kertoa, jotta osaa sitten varoa. :girl_wink:

Ja jos on tiedossa, niin myös hintoja! :)

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
  • 6 months later...
Guest vierailija

Make up dreamista ei ole kokemusta meikkauksesta, mutta kampaajalta ja kynsiteknikolta on huonoja kokemuksia.. Satumaassa tekevät ainakin ripset ihan hyvin ja muutamassa kasvohoidossa olen käynyt, jotka ovat olleet oikeen hyvin tehtyjä. Hinnaltaan kyllä tyyris paikka.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Minulla on erittäin positiivinen kokemus häämeikin ja -kampauksen ottamisesta Make up dreamissa! Mielestäni erittäin ammattitaitoista porukkaa. Kyllä vähensi stressiä hääpäivänä kun ottaa meikin ja kampauksen samasta paikasta. Lisäksi puin hääpuvun siellä eli aamu sujui erinomaisesti. Herättyäni menin suoraan Make up dreamiin ja sieltä suoraan valokuvaan. Suosittelen!!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Make-Up-Dream Lohjalla oli minunkin mielestä todella hyvä! :) Siellä oli koekampaus ja -meikki, huulipunaa testailtiin useammankin kerran ja sitten varsinainen kampaus ja meikki. Henkilökunta oli todella mukavaa ja osaavaa, osasivat toteuttaa visioni täysin, vaikka sekä meikki että kampaus olivat hiukan tavallisesta morsiuslookista poikkeavat. Ja heillä oli hyviä ideoita täydentämään omiani, eli miten saadaan minun visioni käytännössä toteutettua! Hyviä ammattilaisia!

Muokattu: , käyttäjä: Chantal Bijou
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...