Eliza86

Hääkampauksen maksu koekampauksessa?

9 viestiä aiheessa

Miten yleensä kampaajat toimii? maksetaanko hääkampaus koekampauksessa vai pelkästään koekampaus? hölmö kysymys. mulla huomenna koekampaus ja hirmu vähän rahaa. sitä vaan stressaan :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En nyt mene vannomaan, mutta mä ainakin maksain sen koekampauksen, jos vaan se kerran tehdäänkin :girl_wink: Maksetaan tehdystä työstä, eikös se niin ole?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä maksoin koko lystin itse juhlapäivänä. Koekampaus tehtiin torstaina ja juhlat lauantaina ja lauantaina vasta maksoin koko setin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

jeps, noh oli miten oli niin sillä mennään. toki olen valmistautunut koko maksuun. kohta pitääkin lähteä. ite haluisin maksaa vasta hääpäivänä... mutta kai sekin nyt sitten on kampaamosta kiinni.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Riippuu varmaan kampaajasta. Olisi pitänyt maksaa koekampaus ja -meikki erikseen heti, mutta koska kampaaja/meikkaaja ei edes kammannut eikä meikannut, vaan lähinnä esitteli meikeistä eri värisävyjä ja nosteli hiuksia tyyliin "tämän vois laittaa pinnillä näin", en maksanut.

Miksi maksaisin juttelusta? Saan samantasoista neuvontaa työpaikan kahvitauolla ilmaiseksi.

Alkaa riepoa tämä häillä rahastaminen muutenkin. Morsiuspuvun vuokrahintaan ei kuulunutkaan pukuun olennaisesti kuuluva vannealushame - se pitääkin vuokrata erikseen + muutosompelutyöt erikseen. Kyllä tulee vuokralle hintaa!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulle tehtiin koekampaus tiistaina ja samalla käynnillä värjättiin hiukset. Maksoin koekampauksen, värjäyksen ja hääkampauksen kaikki samalla kertaa, ettei tartte juhlapäivänä ruveta venkslaamaan maksamisen kanssa. Eihän se iso juttu ole, mutta koitan silti minimoida kaikki "turhat" asiat hääpäivältä. Olisin toki saanut maksaa myös pelkän värjäyksen + koe- ja hääkampauksen juhlapäivänä tai kaikki juhlapäivänä tms., kampaaja oli oikein mukava ja kertoi itse vaihtoehdoista.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

joo, no päädyin myös maksamaan kaikki samalla kerta samasta syystä. :grin:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mielestäni järkevää maksaa koekampaus samantien pois, jos sitten et otakkaan samasta paikasta lopullista kampausta. Mutta tietysti, jos on varma, että sama kampaaja tekee kaiken muunkin niin onhan se fiksua maksaa kaikki pois samantien niin ei tarvitse sitten juhlapäivänä miettiä enää raha-asioita.

Minä olen sen verran nirso, että pelkäät että minulle käy niin, että en tykkää kampauksestani ja sitten joudun selittelemään kampaajalle, että kun ei oikein tämä kampaus nyt ole sellainen mitä haen...

Onko kokemuksia kellään tuosta asiasta?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Multa kysyttiin koekampauksen jälkeen, että haluanko maksaa kaiken heti vai vasta itse kampauksen jälkeen. Maksoin saman tien, niin ei tarvinnut hääpäivänä lompakon kanssa kulkea :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään