-Mii-

Kukaton hääkimppu (kuvia) UUSI

51 viestiä aiheessa

Tiedättekö, tekeekö kukaan Suomessa hääkimppuja kristalleista, helmistä yms.? Meillä on talvihäät ja kristallikimpun kanssa ei tarvitsisi huolehtia kukkien säilyvyydestä. Maailmalla näyttää olevan paljon yrityksiä jotka tekevät ko. kimppuja, mutta mielelläni tukisin suomalaisia käsityöläisiä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

post-31864-13028993049_thumb.gif

Mitäs on muut morsiot mieltä tästä itsesuunnitellusta nahkakimpusta, itse rakastan tuota aivan kamalasti mutta meneekö kenties muilla yli hilseen? Jännityksellä myös odotan, mitä häissämme ikääntyneemmät vieraat pitävät näinkin erilaisesta ratkaisusta... :girl_haha:

post-31864-130289949604_thumb.gif

...ja sulhasella tietenkin mätsäävä rintaviehe :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun mielestä erittäin jees. B) Tosi persoonallinen ja hienosti toteutettu! :wub:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

...ja tarkennuksena vielä, "itsesuunniteltu" ei tarkoita itsetehtyä tässä tapauksessa :grin:

Eli näitä nahkaruusuja väsäilee iäkkäämpi englantilainen rouva, annan mielelläni yhteystiedot jos jotain muuta kiinnostaa kysellä häneltä kimppua :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Aivan huisi Gooseberry tuo sinun suunnitelmasi!

Tämä oli muutenkin hieno ketju!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

"Mii"n ensimmäinen paperikukkakimppu on ihan nätti. Muuten vierastan vähän tätä ajatusta...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Gooseberry,saako hintaa kysyä paljonko nuo komeudet teki? :)

minä voisin ne tekijän yhteystiedot ottaa?

olis kyllä ihana ja persoonallinen tuommoinen kimppu! :girl_in_love:

Muokattu: , käyttäjä: Ai_Choo

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täällä on ihania kimppuja! :)

Kuulin jostain tarinan että sota-aikana yksi pariskunta meni pikavihille eikä ehtinyt ostamaan kukkia. Kävivät sitten torilta ostamassa kukkakaalin hääkimpuksi kun maistraatti oli torin laidalla. ^_^

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Todella persoonallisia ja kivoja kimppuja! Onko kenelläkään ideoita kuinka paperista/paperikukista voisi toteuttaa vastaavaa?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä niin rakastuin näihin! Päätin, että mulle tulee tällainen kimppu, teen siis itse, koska pioneiden hinta marraskuussa on niin huikea, että ei voi pelkästään omaan kimppuun sellaisia rahoja laittaa. Ja pionit olis ollut ehdoton ensimmäinen valinta.

Nyt vaan täytyisi keksiä jokin tyyli millaista lähden toteuttamaan kimpussa. Haluaisin joko kankaisia tai paperisia kukkia, mutta myös höyheniä, helmiä, strasseja ja muita koruja. Voiko tällaisessa kimpussa olla liikaa kaikkea? Vai saako vetää ihan kunnolla överit?

Onko muut tehneet Hiilinorsun lailla itse kimppua, olisi ihana nähdä kuvia!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään