Sugar Plum Fairy Kirjoitettu June 12, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu June 12, 2011 Kenelle tulee tai kuka harkitsee White Onen hääpukua? Keskustellaan täällä!Minulla on tällä hetkellä harkinnassa nämä kaksi. Molemmat on tosi kauniita, mutta keskenään ihan eri tyylisiä.White One 176White One 6209 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Milena110611 Kirjoitettu June 12, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu June 12, 2011 Mä meinasin ottaa tuon alemman röyhelöunelman, kun ihastuin siihen, mutta löysinkin sitten toisen röyhelöunelman cosmobellalta, joka oli vähän enemmän oman näköinen =) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pikku_possu Kirjoitettu June 18, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu June 18, 2011 Minulla on White Onen puku. Se on vanhempaa mallistoa, ilmeisesti White One 444. Ihanan laadukkaan tuntuinen. Hintaa sillä on ollut alunperin 1400€ eli vähän enemmän kuin ne puvut normaalisti maksavat. Toi 6209 on kyllä todella kaunis puku. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sugar Plum Fairy Kirjoitettu June 21, 2011 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu June 21, 2011 ^ Kaunis puku sinullakin! Ja joo, 6209 oli munkin alkuperäinen suosikki näistä. En ollut edes ajatellut tuollaista kapeampaa hääpukua kuten 176, ennen kun myyjä kehotti sovittamaan sitä ja se näyttikin yllättävän hyvältä. Luulen kuitenkin, että olen hylkäämässä sen. Se on vaan jotenkin kapeudessaan liian yksinkertainen, vaikka kaunis onkin. Kaipaisin edes pidempää laahusta siihen tai jotain. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
iialiia Kirjoitettu August 7, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu August 7, 2011 (muokattu) Mulla oli pitkään harkinnassa myös tuo White Onen 176 (tai siis Tamarahan sen nimi taitaa olla). Se pitsi siinä on aivan ihana.. Ja minusta on kiva, että siinä on työ vyö. On kiva pieni yksityiskohta. Ja sen voi vaihtaa vaikka teemanmukaiseen "vyöhön".Ja tykkäsin siitä, että siinä on hieman merenneitomallisuutta. Tosiaan White One ilmeisesti siirtyy noista numeroista pois nimiin (takaisin?) eli tosiaan 176 on nimetään Tamara tulevissa katalogeissa. (päädyin kuitenkin sitten toisen merkin enemmän merenneitomalliseen pukuun) Muokattu: August 7, 2011, käyttäjä: iialiia Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Latinette Kirjoitettu December 9, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu December 9, 2011 Mulla on Tamara tiukassa harkinnassa, on luonnossa vielä upeemman näköinen!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
signe Kirjoitettu December 28, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu December 28, 2011 Tamara lähti reilu viikko sitten tilaukseen. En alkuun ollut yhtään suunnitellut pitsistä pukua hankkivani, mutta kun suostuin tuota sovittamaan, olin heti myyty.Meillä on häät syyskuussa ja olen vähä palelevaa sorttia, niin jonkunlainen bolero tai muu on vielä etsinnässä. Onko kellään ideoita mikä soipisi tuon pitsin kanssa? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gigi_ Kirjoitettu December 30, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu December 30, 2011 (muokattu) Mulla on Tamara hääpukuna, löysin morsiusgallerian alesta syyskuussa. En aluksi meinannut edes sovittaa, mutta myyjä kehoitti kuitenkin sovittamaan ja se olikin aivan täydellinen! Tosiaan luonnossa paljon kauniimpi vielä kuin noissa kuvissa!Edit. signe: Itse mietin puvun kanssa pitsiboleroa, mutta siitä ei ole oikein lämmittäjäksi. Joku paksua satiinia (kuten Tamaran aluskangas) oleva bolero voisi olla kaunis, ja ehkä lämpimämpikin. Muokattu: December 30, 2011, käyttäjä: Hipsu< Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sugar Plum Fairy Kirjoitettu January 2, 2012 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu January 2, 2012 Jännä, että muillekin tosiaan on käynyt niin että ei ole itse meinannut sovittaa tai edes ajatellut mitään Tamaran tyylistä ennen myyjän kehotusta. Tosiaan, puku on paljon upeampi kuin kuvissa!Päädyin itse sitten lopulta vähän vastaavaan Enzoanin pitsipukuun, jossa kuitenkin on se pidempi laahus jota Tamaraan kaipasin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shere Khan Kirjoitettu September 11, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu September 11, 2012 (muokattu) Nostelempa tätä. Itse olen ihastunut myöskin tuohon Teideen! Myös Triana on todella kaunis, mutta tuo röyhelö iskee kuitenkin enemmän. Meidän häihin on kuitenkin vielä yli 1½ vuotta aikaa, joten ensi kesän mallistoistakin voi löytyä vaikka kuinka monta röyhelöpukua... (muok. meni nimet sekaisin...) Muokattu: September 12, 2012, käyttäjä: kesä2014 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lokakuunmorsian12 Kirjoitettu September 11, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu September 11, 2012 Tamara löytyy minultakin ja on aivan ihana! Enpä olisi osannut alueperin sanoa, että pitsipuvun haluan, mutta se kyllä kolahti heti. Yksinkertaisen kaunis! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morsmuikku2013 Kirjoitettu January 12, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu January 12, 2013 Hei, onkos teillä White Onen Tamaran valinneilla käytettyjä pukuja myynnissä? Mielellään kokoa 40-42 eikä kovin paljon kavennettu.Morsmuikku2013 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
iiinez Kirjoitettu May 6, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu May 6, 2013 Kuvittelin, että mulle tulee Maggie Sottero, mutta nyt White Onen Noray on aika vahvoilla.. voi valinnan vaikeutta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maple Nut Kirjoitettu June 8, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu June 8, 2013 Täällä yksi White One Tamaraan päätynyt. Kunhan sovituskorjaukset vain onnistuvat (puku on piukka rintojen kohdalta), siitä tulee ihana. http://www.naimisiin.info/yhteiso/topic/110279-vaahterasiirappia-1392013/?p=4088636 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
lacy dream Kirjoitettu February 27, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu February 27, 2014 (muokattu) Minulla on White Onen Nieves! Olen tosi tyytyväinen, vaikka korjausompelu on vielä tekemättä. Helma on puvussa erityisen ihana. Kuvat eivät tosiaankaan tee puvulle oikeutta. Muokattu: February 27, 2014, käyttäjä: lacy dream Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts