Jump to content
Naimisiin.info

Recommended Posts

^ Kaunis puku sinullakin! :-X

Ja joo, 6209 oli munkin alkuperäinen suosikki näistä. En ollut edes ajatellut tuollaista kapeampaa hääpukua kuten 176, ennen kun myyjä kehotti sovittamaan sitä ja se näyttikin yllättävän hyvältä. Luulen kuitenkin, että olen hylkäämässä sen. Se on vaan jotenkin kapeudessaan liian yksinkertainen, vaikka kaunis onkin. Kaipaisin edes pidempää laahusta siihen tai jotain. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Mulla oli pitkään harkinnassa myös tuo White Onen 176 (tai siis Tamarahan sen nimi taitaa olla).

Se pitsi siinä on aivan ihana.. :-X

Ja minusta on kiva, että siinä on työ vyö. On kiva pieni yksityiskohta. Ja sen voi vaihtaa vaikka teemanmukaiseen "vyöhön".

Ja tykkäsin siitä, että siinä on hieman merenneitomallisuutta. :girl_smile:

Tosiaan White One ilmeisesti siirtyy noista numeroista pois nimiin (takaisin?) eli tosiaan 176 on nimetään Tamara tulevissa katalogeissa.

(päädyin kuitenkin sitten toisen merkin enemmän merenneitomalliseen pukuun)

Muokattu: , käyttäjä: iialiia
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 3 weeks later...

Tamara lähti reilu viikko sitten tilaukseen. En alkuun ollut yhtään suunnitellut pitsistä pukua hankkivani, mutta kun suostuin tuota sovittamaan, olin heti myyty.

Meillä on häät syyskuussa ja olen vähä palelevaa sorttia, niin jonkunlainen bolero tai muu on vielä etsinnässä. Onko kellään ideoita mikä soipisi tuon pitsin kanssa? :)

Link to comment
Share on other sites

Mulla on Tamara hääpukuna, löysin morsiusgallerian alesta syyskuussa. En aluksi meinannut edes sovittaa, mutta myyjä kehoitti kuitenkin sovittamaan ja se olikin aivan täydellinen! :-X:-* Tosiaan luonnossa paljon kauniimpi vielä kuin noissa kuvissa!

Edit. signe: Itse mietin puvun kanssa pitsiboleroa, mutta siitä ei ole oikein lämmittäjäksi. Joku paksua satiinia (kuten Tamaran aluskangas) oleva bolero voisi olla kaunis, ja ehkä lämpimämpikin.

Muokattu: , käyttäjä: Hipsu<
Link to comment
Share on other sites

Jännä, että muillekin tosiaan on käynyt niin että ei ole itse meinannut sovittaa tai edes ajatellut mitään Tamaran tyylistä ennen myyjän kehotusta. :) Tosiaan, puku on paljon upeampi kuin kuvissa!

Päädyin itse sitten lopulta vähän vastaavaan Enzoanin pitsipukuun, jossa kuitenkin on se pidempi laahus jota Tamaraan kaipasin. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Nostelempa tätä. Itse olen ihastunut myöskin tuohon Teideen! Myös Triana on todella kaunis, mutta tuo röyhelö iskee kuitenkin enemmän. Meidän häihin on kuitenkin vielä yli 1½ vuotta aikaa, joten ensi kesän mallistoistakin voi löytyä vaikka kuinka monta röyhelöpukua... :)

(muok. meni nimet sekaisin...)

Muokattu: , käyttäjä: kesä2014
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 3 months later...
  • 1 month later...
  • 8 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...