Jump to content
Naimisiin.info

Kutsukortteja


Guest Nella_ja_John

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Ihania kutsuja!

Meillä kutsukorttiongelma ratkaistiin niin, että kerroimme tutullemme millaisen kortin haluaisimme ja hän suunnittelee sen niin että kutsu sopii häidemme väriteemaan! Tuttumme on muotoilija ja hänellä löytyy silmää näille asioille. Ajatuksena on, että hän suunnittelee tulostettavan teksti/kuva osuuden, jonka me tulostutamme. En ole vielä päättänyt tulostetaanko se heti paksummalle kartongille kopiointiliikkeessä vai tavallisella paperille jonka liimaamme kartonkiin niin että kartongista tulee reunat tekstipaperille. Lisäksi olen ostanut satiininauhaa, jonka kiinnitämme kortin alareunaan :)

Link to comment
Share on other sites

Mä tein tänään sellaset kokeilu versiot meidän kutsukorteista ja paikkakorteista. Olen teipillä taakse kaikki vaan kiinnitellyt (töissä tauolla oli pakko jo tehdä ne)joten mikään rusetti ei oo suorassa tai muuta :girl_smile:

Mutta saa näistä vähä esimakua joten pakko tänne hehkuttaa! Kun ei kenellekkään muulle voi. Miehelle kyllä näytin ja kysyin kumpi ois parempi paikkakorteista vai että laitetaanko joka toiseen toista (tähän toivon teiltä mielipiteitä!) Niin mies kysyy onks niissä muka jotain eroa. Selitin sit et nauhan väri eroa ja sit vastaus oli et "ihan sama..."

Otin tälläsen kuvan jossa ilmenee myös vähäm meidän häiden tunnelmaa ja "teemaa". Eli siis ruusuja, kynttilöitä ja valeaa (no eihän toi mikää kummonen teema ole mut kuitenkin)

Kuva tulee ihan pian... peini teknisiä vaikeuksia ;)

Muokattu: , käyttäjä: yasmin.k
Link to comment
Share on other sites

Hei, mä tykkään kanssa kovasti teidän kortista :girl_smile: Meille tulee teemaväriksi myös mm. tuollainen veden/jäänsininen. Kuinka olette tehneet "rusetin" korttiin? ja mistä olet hankkinut satiininauhaa? Itse tilasin näytepalan kangastorilta ja olin siihen aika tyytyväinen. Vielä pitäisi vertailla muissakin paikoissa onko paljon sävyissä eroa. Tarkkaa touhua :girl_wink:

Link to comment
Share on other sites

^ Voi eeiiii, mä oon ehkäpä maailman huonoin selostamaan mitään tällaisia tekovaiheita. Nyt tulee surkea yritys tuosta rusetin teosta: eli nauhasta tehdään ihan vaan lenksu/ympyrä (mä vedin päät yhteen liimalla tai kaksipuoleisella teipillä, en muista kummalla…) ja sitten siihen tuo vyö keskelle päälle. Todella easy.

Ja mitä tulee tuohon nauhaan niin se oli ihan Eurokankaasta. Mutta meillekin kävi niiden kanssa pienoinen ongelma koska kyseisen värin valmistaminen on lopetettu ja oltaisiin tarvittu sitä lisää --> mistään Tampereelta ei enää löytynyt. Saman valmistajan uusi sävy on selvästi sellainen enemmän mintunvihreä, ei tuollainen tiffany blue kuten tuo. Tästä syystä jouduttiin tekemään osa korteista valkoisella nauhalla.

Mutta siis, jos tuuri käy niin tuota saa esim. niistä Eurokankaista. Tampereella ainakin oli vielä muun levyisiä jäljellä, mutta ei tietenkään juuri tuota nimenomaista…

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Tällainen itsetehty kutsu meille tulossa (vähän vaiheessa siis vielä). Kuvan korttimallista puuttuu vielä ulkopuolelle tuleva sinettilakka pitämään kutsua kiinni sekä lisäohjeisiin tulee vielä tekstatut otsikoinnit näkyviin.

kutsukortti.jpg

Kutsun pohja on Tapettitalon mallistoista oleva tapetti, en vain löytänyt silmääni miellyttävää kartonkia ^^. Ja kuluneen näköinen paperi on itse värjäämääni tulostuspaperia, pikakahvissa värjättyä.

Muokattu: , käyttäjä: ranteennauha
Link to comment
Share on other sites

Tänä aamuna valmistui meidän ekat kutsut.

Enää 47 jäljellä... ja juhlainfot.. :girl_haha:

suttu.jpg

Miten toi teksti on mahdettu tulostaa tuohon valkoiselle paperille? Meinaan kun vasemmalla kirjaimet ja toisin päin kuin itse teksi. Vai onkohan kaksi eri paperia??

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...