Guest angel_eyes-80

Kuinka monta kaasoa/bestmania? (yhdistetty)

855 viestiä aiheessa

Mulla ei oikein ollut mielestäni ketään sellaista ketä olisin siskoni lisäksi pyytänyt tehtävään, joten yksi kaaso minulla oli. Tehtävien määrän vuoksi kaksi olisi ehkä ollut hyvä

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Yksi riittää, sen verran pätevä on tekemisissään  ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Yksi, sillä kuten joku tuolla aiemmin mainitsi "muuten niitä olisi tullut lähemmäs kymmentä"  ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Yksi kaaso, joka on isosiskoni. Toinen "apulainen", joka meilläkin hoitaa sitten lahjapöytää jne on sitten toinen siskoni, pienempi sellainen :D Eli sisko-valta on meillä siinä hommassa  ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

mulla on kaksi, ihan vaan puhtaasti siitä syystä, että koen elämässäni olleen tavallaan kaksi jaksoa: toinen kaaso on paras ystäväni vuosien takaa, se jonka kanssa olen kasvanut ja jakanut ne nuoruuden ensimmäiset ihanstukset ja pettymysket, ja toinen sitten sellainen ystävä, jonka kanssa nykyään eletään iloja ja suruja... en osannut valita, joten tuo tuntui luonnollisimmalta ratkaisulta

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla on kaasoina kaksi hyvää ystävää. Sulhasella on myöskin kaksi bestmania. Saa paremmin hommia jaettua, vaikka itsepä me suurin osa kuitenkin tehdään! Hääpäivänä ei kuitenkaan ole pahitteeksi, että auttavia käsiä on useampi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tuskinpa tulee yhtään kaasoa. En keksi mitään hommaa, jonka sellaiselle voisi sälyttää.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla on yksi kaaso, koska se tuntui jotenkin luontevimmalta. Oikeastaan valinta oli kahden rakkaan ystävän välillä niin vaikea, että olis ehkä pitäny pyytää kumpaakin kaasoksi. Vaikka voihan sitä tehdä muutenkin ystävien kanssa yhdessä valmisteluja jne.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Yksi kaaso, vaikka piti kyllä vähän miettiä kenet valitsen, ehdokkaita olisi ollut muutama. Häistä ei kuitenkaan tule niin isot, niin monta kaasoa olisi tuntunut vähän hassulta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä jo aloin kuvitella, että suurimmalla osalla on useampia kaasoja kuin yksi. Ilmeisesti ei sitten kuitenkaan ole gallupin tuloksista päätellen. En olekaan poikkeava  ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla sisko toimii ainokaisena kaasona mutta neljä parasta ystävää kuuluvat kaasotoimikuntaan ja toimivat häissä morstyttöinä :). Sulholla sama juttu, yksi bestman ja neljä bestmantoimikuntaan kuuluvaa parasta ystävää. Molemmilla meistä on paljon todella hyviä ystäviä ja halusimme, että he kaikki ovat jotenkin "erikoisosassa" häissämme! Koko porukka jeesaa ja suunnittelee häitä ja muita hurjuuksia kanssamme!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla on yksi kaaso, lapsuuden ja nuoruuden ystäväni :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

kyllä aattelin yhellä pärjätä. :) toki kuiten otetaan apua muualtakin suunnalta vastaan,

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Mulla oli kaksi kaasoa, parhaimmat ja rakkaimmat ystäväni  :-X.

sama täälä   ::)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vielä ei oo pyydetty, eikä suoranaisesti edes päätetty, joten en voinu valita vielä yhden ja kahden vaihtoehdon väliltä... ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kaksi parasta ystävää toimivat kaasoina. Toinen on ns. ykköskaaso :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kolme kaasoa. Isosiskoni ja kaksi parasta ystävääni, jotka olen tuntenut aivan pikkutytöstä saakka. En halunnut heidän väliltään arpoa, koska kaikki kolme minulle niin rakkaita! :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minulla tulee olemaan kunniatehtävissä kaksi kaasoa (toinen lapsuudensta saakka ollut ystävä ja toinen uudempi ystävä työelämästä), ja heidän tehtävinään on olla ainoastaan morsiamen tuki ja turva, eli ei mitään järjestelyvastuita tai huolehdittavaa juhlissa. Polttareiksi olen toivonut että mennään kaasojen kanssa kolmisteen jonnekin kylpylään tms hemmotteluiltaa viettämään.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Yksi kaaso riittää loistavasti... eipähän tule montaa mielipidettä = vähemmän ongelmia. :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

yksi kaaso, mutta häät vasta kesällä -06, joten mikään ei kai vielä ole aivan varmaa!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kaksi parasta ystävää bilevastaavina  :) ("kaasot" ;))

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään