Posted February 3, 2004 mulla on yksi kaaso, ja oon huomannu että joillakin on useampi ;D Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 4, 2004 Yhdellä ajattelin pärjätä : Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 4, 2004 yksi kaaso on.. Enköhän mä sillä pärjää ;D Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 6, 2004 Kaksi, siskoni ja paras kaverini. Ehdottomasti. Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 6, 2004 Kaksi ihanaa parasta ystävääni ovat ottaneet tehtävän vastaan . Toinen toimii samalla myös seremoniamestarina. Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 9, 2004 Alunperin oli kaksi, mutta toinen joutui jättämään homman sikseen, koska sai tytön, mutta yhdelläkin pärjättiin tosi hyvin. ;D Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 10, 2004 Yksi - mutta sitäkin tehokkaampi ;D Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 10, 2004 Mulla oli kaksi kaasoa, parhaimmat ja rakkaimmat ystäväni . Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 16, 2004 Yksi kaaso, mutta kaksi aputoimijaa hyvällä työnjaolla! Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 20, 2004 Mulla on ainoastaan yksi kaaso ja saan tarvittaessa hääjärjestelyihin apua mun kihlattuni isosiskolta. Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 23, 2004 Kolme kaasoa, en osannut päättää kolmesta parhaasta ystävästäni (kuten en osaa myöskään päättää kuka niistä on se paras) ja näin tulee vähemmän hommia yhdelle ettei liikaa rasitu. Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 24, 2004 Yksi kaaso on ja todella aktiivinen sellainen! Toivottavasti jaksaa touhottaa mun kanssa loppuun asti. Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 25, 2004 Minulla on kolme kaasoa, tai oikeastaan yksi kaaso, ja kaksi morsiusneitoa (siis kaasoja vähemmällä työmäärällä.. : ) Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 19, 2004 kaasoina on siskoni ja hyvä ystäväni, eli kaksi. tämä ihan sillä ettei juhla menisi kaasolta kokonaan kaasoillessa vaan saisi myös nauttia tilaisuudesta. Tämä siksi että olen kuullut niin monen kaasona olleen valittaneen jälkikäteen siitä asiasta... Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 19, 2004 Olisin mäkin saattanut ottaa useamman kaason, mutta kun sellaisia ehdokkaita ole enempää enkä ketä tahansa huoli ;Daika rohkeeta olla ottamatta kaasoa ollenkaan siis Wau!! Share this post Link to post Share on other sites